Tapahtui tosielämässä muutama viikkoa sitten.

Olin jo kuukauden ajan chattaillut ja viestitellyt eroamassa olevan naisen kanssa,löysin hänet netistä nimeltä mainitsemattomalta sivuilta.
Ihana nainen kerta kaikkiaan. Vihdoin hänen saavuttua suomeen,aloimme sopia treffejä nähdäksemme toisemme. Meni muutama päivä ennen kuin aikataulumme sopivat yhteen ja saimme sovittua tapaamisen.

Tavattiin ihan perinteisesti rauhallisella parkkipaikalla,minä hain kahvit läheiseltä kioskilta. Vihdoin hänen saavuttua paikalle,meni muutama hetki kahvia juodessa ja ensi jännityksen poistuessa. Kahvia vielä juodessa,istuin p-autossa kuskin puoleinen ovi auki hän( Sirpa) seisoi oven vieressä kahvikuppi kädessä kääntyi selin minuun ja tuli lähemmäs ihan kiinni.. Halaan sirpaa niin että hän selin minuun,ollaan hiljaa kumpikaan ei puhu sanaakaan,suutelen sirpaa niskaan,oih hän huokaisee..

Poltamme tupakat sirpa siirtää auton hieman kauemmas.. Kävelee takaisin ihanan lyhyt ja vartaloa myötäilevä tunika yllä ja mustat sukkahousut,peppua keinuttaen.
Astuu sisään autoon,halaamme kiihkeästi ja suutelemme. Suutelu yltyy todella kiihkeäksi hyväilyksi ,saan käden sirpan iholle ,ihanan lämmin selkä,sirpa avaa rinta liivinsä ottaa ne pois ja työntää käteni suoraan ihanan lämpimille rinnoillensa,nännit kovana ja kiihottuneena sirpa alkaa hitaasti huohottaa ja liikkua ,työntää lantiota vasten minua,koko ajan huohottaen,avaa vyöni housuni vetoketjun sanoo tarkastavansa tavaran. Uih miten Minulla jäykistyy ja sykkii muutaman kerran sirpan lämpimässä kädessä. Tuntuu kunnossa olevan ,koska jatkaa kädellä liikuttelua. Riisuu sukkahousunsa,pikku-housunsa siinä autossa keskellä kirkasta päivää. molemmat sivu-ikkunat auki ihana tuulen vire menee läpi ohjaamon.

Sirpan saatua sukkahousut ja pikkuhousut pois menee selälleen levittää jalkansa ja sanoo pane mua,tule sisälleni,anna mulle sun kullia. samalla ottaen paitansakin pois ihanat rinnat paljastuvat nännit kovana;)
Nuolaisen ja alan imemään nänniä uih sirpa huokaisee ja voihkaisee.nauttii tilanteesta,levittää jalkansa ja sanoo tuu sisään..
Otan kovan kullini käteeni kiusoittelen sillä sirpan ihanan ruskeita reisiä,lähestyen pillua,oih miten märkä sirpa on kiusaan kullillani klitorista sirpan voihkiessa ja lantiota liikutellen anoo kulliani sisäänsä. Kiusoittelen kastan kullin kärkeä,pillu nesteeseen otan ulos ja taas sivelen sitä klitorikselle miten hyvältä tuntuukaan märkä hepin pää.. Oih laitan kullini sisään sirpan märkään pilluun voihkimme molemmat miten hyvältä tuntuukaan,ei mene aikaakaan kun saavutamme molemmat taivaallisen orgasmin minä ruiskien spermaa syvälle sirpan pilluun ja sirpa saavuttaen ihanan orgasmin.

Jatkamme ensi viikolla luonnon helmassa;)
 

Yhteistyössä