tirkistelyä

  • Viestiketjun aloittaja vili vilpertti
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vili vilpertti
Olin aikoinaan sellaisena kesäpoikana maalaistalossa. Isäntä oli kaukaista sukua äidilleni. Olin päässyt
keväällä ammattikoulusta ja syksyllä armeijaan. Olin ollut siellä jo monena kesänä. Aikaa tästä on
parikymmentä vuotta. Talossa oli käynyt aiemminkin kesäisin lapseton romaanipariskunta. He autte-
livat talonväkeä töissä,tuskin heitä muuten olisi huolittukaan kovin pitkäksi aikaa. Sellaisia neljääkym-
mentä lähstyviä ihmisiä. Niin he tulivat nytkin. Heinänkorjuu seipäiltä oli juuri meneillään.Talossa oli
sellainen pariaitta.Minä sain nukkua toisessa ja nämä kyseiset vieraat toisessa aitassa. Väliseinä oli
vaan ohut lautaseinä. Kuulin kaikki äänet mitä aitassa tapahtui.Eikä siellä ääntä säästetty. Kuului nai-
sen valitusta ja itkua.Välistä taas miehen karjahtelua ja ihan selvästi lyöntien läiskettä. Tuli mieleeni
voi kun saisi nähdä mitä siellä seinän takana oikein touhutaan. Sitten osui silmiini suuri, kuiva oksa
seinälaudassa. Vot,sanoin itsekseni. Aamupäivällä menin tietenkin salaa toiseen aittaan. Sama oksa
näkyi myös sillä puolella. Oli vasara ja puutappi. Napakka vasaranisku puutapin päähän oksan koh-
dalle ja niin oli tähystysaukko valmis.Sieltähän se minun aitan lattialta oksa löytyi. Vuolin vielä puu-
kolla oksaa vähän väljemmäksi. Onneksi heidän sänky ei ollut seinänvieressä, vaan keskellä. Päivällä
taas ajettiin heiniä latoon. Kesävieraatkin aivan ahkeroivat. Päivä oli kuuma, helteinen. Siitä huoli-
matta vieraat eivät suostuneet vähentämään vaatteita. Naisellakin vaan olise pitkä. musta hame.
Illalla lämmitettiin sauna, vieraatkin saunoivat mielellään hikisen päivän päätteeksi. Mies ilmoitti
lähtevänsä huomenna kuninkuusraveihin Seinäjoelle. Heiniänkorjuu loppuisi myös huomenna.
Taas tuli ilta ja yö. nukkumaan mentiin kuten ennenkin. Tänä yönä ajattelin olla vielä tarkkakuu-
loisempi. Eikä minun tarvinnut kauan odotella äänien alkamista. Nyt oli myös näköyhteys. Näin kun
molemmat olivat vuoteessa vieläpä alasti. Mies alkoi imeä naisen rintoja ja olkapäitä. Välistä aivan
selviä puraisuja. Älä niin kovaa,aah sattuu. Mies ei välittänyt naisen valituksista vähääkään. Nainen
valitti jatkuvasti,lopeta jo tule sisään.Silloin mies nousi,huomasin miten oikea käsi nousi. Silloin
ensi kerran läsähti naisen reiteen.kävi takuulla kipeästi. Vai sisään,senkin tamma. Minä näin päiväl-
lä kun katsoit tuota nuorta miestä himokkaasti, tuosta. En ole katsonut, en ooiii,ooii kun sattuu.
En jaksa enää ,en. Silloin mies hyppäsi satulaan ,eikä mennyt kauan kun homma oli ohi. Ei siinä
naisen tunteista välitetty yhtään. Laitoin varovasti oksan paikalleen ja menin sänkyyn. Samansort-
tisia ääniä kuulin pitkin yötä. Seuraava päivä oli perjantai ja mies lähti ravireissulle. Päivästä näyt-
ti tulevan vielä kuumempi mitä edellinen. Sanoimme isännän kanssa naiselle; Ota sinäkin Miranda
aurinkoa, emäntäkin oli eilen bikineissä. Eipä hänellä ole bikineitä. Hänelläpä on,emäntä sanoi.
Samassa emäntä jo antoi bikinit hänelle. Nainen kävi kuin kävikin aitassa laittamassa bikinit ylleen.
Vakuutti että ensi kertaa elämässään. Me puolestaan vakuutimme jokainen, ei kerrota Viljolle.
Olihan se varmasti iso asia hänelle silloin. Komea vartalo hänellä olikin. Ei ollut synnyttänyt,eikä
imettänyt. Rinnat olivat täyteläiset ja pystyt.Vaikka oli vähän ylipainoa, maha ei silti roikkunut yh-
tään.Emäntä antoi vielä hänelle aurinkoöljyä. Minä sain vielä kunnian levittää sitä öljyä hänen sel-
käänsä. Viimeiset heinät saatiin latoon,menimme emännän kanssa navettaan. Otettiin vähän ilta-
palaa ja isäntä haki kaapistaan konjakkipullon. Heinänteon harjakaisiksi. Kyllähän se kolmevartti-
nen pullo vaikka neljällekin hengelle vähän lämmitti. Taas oli nukkumaan menoaika. Emäntä läh-
ti käymään ulkona ,samoin isäntä. Jäimme siis kahden sisälle. Nainen sanoi: Tule tänä yönä hänen
luokse aittaan, vietetään ihana lemmenyö. Sanoin hänelle: Eikä sinunkaan tarvitse pelätä hakkaa-
mista.Saammeko päästää tunteemme valloilleen? Aivan varmasti,Miranda. Eikä tarvitse sinun pe-
lätä puremisjälkiäkään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä