ulkona runkkaus

  • Viestiketjun aloittaja jj
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Katselin kesämökillä naapurin miehen masturbointia hänen tietämättään. Mies makasi aurinkotuolin päällä hyväillen miehuuttaan, minusta oli ihan katsella, en ollut koskaan aiemmin nähnyt miehen tekevän niin. Kiihotun itsekin ja vieläkin näen mielessäni lastin lentävän vatsalle, ihana.
On osa Loimaata nykyään;) "Metsämaa"
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
vierailija
Eilen pysähdyttiin tien taukopaikalle vaimo avasi vetoketjun ja otti elimeni essin. Runkkasi mällit talouspaperiin. Oli kyllä muitakin autoja pysähtyneenä. Ei tainnut kyllä muut huomata mitä touhusimme.
 
vierailija
Kokeilin anopin suosikkihommaa, eli maan tasalla olevan vessan ikkunaa pidin auki käydessäni (lyhyellä) asialla. Ei meinannut ensin ollenkaan seisten tulla, mutta sit vasta ku istu. Seksuaalinen lataus siis häiritsi. Mutta tuntu aika kivalta ja jännältä pitää ikkunaa täysin auki siinä samalla. Alastomana hoidin... keikan. -T
 
vierailija
Kokeilin anopin suosikkihommaa,
Kyllä siinä kieltämättä oma hohtonsa oli, kun tällä kertaa istuin ison asiani alakerran vessan ikkuna auki... se (seksuaalinen) jännitys, että kuuleeko kukaan sitä, kun hoidan... asioita: olen alapää paljaana housut kintuissa, teen asiaani, kuuleekohan joku sen ulkoa... no, ainakin tuuletus pelasi hyvin, jos ei mikään muu. Ja: uskalsin!

Jos kerran anoppikin pystyy tähän eli asioimaan asiansa housut kintuissa alakerran vessan ikkuna auki, niin miksen minäkin, ja onnistuinkin, myös ison asian kanssa. Kiehtova kokemus, ehkäpä jopa kiehtovampi kuin s-nesteen lennättäminen ulkona. -T
 
vierailija
Sattu seitkyt luvun puolivälissä kun olimme rovajärvellä ammunnoissa. Ensin kaivettiin poterot joihin sitte hypättiin suojaan. Yhtäkkiä minulla alkoi ottaa eteen, onneksi armeijan varusteissa on väljystä niin käsi vaan sepaluksesta kullin varten ja ei ku vatkaamaan. Samassa alkoivat kovapanosammunnat. Taisi minun murkula räjähtää ensiksi. Jälkeenpäin on minua huvittanut se tilanne. Joskus se on vaan pakko tehdä oli tilanne mikä hyvänsä ja hyvää tekee vielä nytkin ulkoilmassa...
En taida oikein uskoa, jos totta puhut jäit varmaan iki sinkuksi.
 
vierailija
Tuosta uimahalli-tarinasta (mikä muuten ei ole tähän ketjuun kuuluva, koska tämän ketjun pitäisi käsitellä ulkona vehkeilyä!) tuli mieleeni omat muistoni, joka on tositarina, eli tämä ei ole mikään keksitty juttu: olin silloin yläaste-ikäinen ja uimahallin suihkussa annoin veden valua vehkeeni päälle, mikä tuntui hyvältä ja kokoakin taisi alkaa sille kertymään. Päädyin siinä sitten lopulta koko luokan naureskelun aiheeksi, kun luokan "pahat pojat" kertoivat tämän myös tytöille. Tästä tapauksesta on jo yli 20 vuotta. Olen silti yhä alle 40... -Tp85
 
vierailija
Anopin mökille maalle kun pääsis...
Siellä vois vapaana olla... ja...
"Taivasta" saada maan päälle...

Joo, kiusaus tämä on...
Niitä on niin helppoo rakastaa...
Vastustaa on vaikeampaa...

-T
 
vierailija
se (seksuaalinen) jännitys, että kuuleeko kukaan sitä, kun hoidan... asioita
Oli eilen tietyllä tavalla kiehtovaa ja hieman jännitävääkin hoitaa "asioita" ulkohuussissa (2 kertaa!), kun kuulin naispuolisten tuttavieni ääniä ulkopuolelta, toki miestenkin myös. Kiehtovaa siinä oli erityisesti se, että huussin ovi ei ollut reunoiltaan umpinainen, eli raot oli "ympäri oven" ulos, vau. Unohdin kesähattuni huussin lattialle ja se lojui siellä kahden tuntemani naisen vessareissun ajan. Uu-la-laa. Terveisiä Yläneeltä, "kesämökiltä".
 
vierailija
Voi pojat, teistä on ollut iloa kun kesä tuli, Käyn puistossa mäenpäällä missä ei kukaan yleensä käy, saa ottaa penkillä aurinkoa rauhassa. Nostan hameeni että saan jaloille aurinkoa, ajatuksissa menee sormet housuihin ja pakko riisuu pois että saa kunnolla sormilla runkata. Pelästyin kerran kun läheisen puun takana oli mies tai vielä nuori poika, samassa hommissa. Pää oli oksantakana ja kulli näky kun oli housut nilkoissa. Ei voinut kun jatkaa ja sain samaanaikaan orkun kun poika joka ruiski komeesti. Sit ollaan treffattu useimmikin harrastuksen merkeissä ikäerosta huolimatta.
5
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
vierailija
Mulla vaimo on luopunut seksistä. Sano vaan että ei kiinnosta enää. Olen kyllä yrittänyt kaikkea. Ei auta vaimoi on haluton. Juhannuksena oltiin anopin mökillä. Vaimo anoppi appiukko ja minä. Otin kossua ja kolaa. Ja illalla puolen yön aikaan grillasin. Anoppi tuli moikkaa. Ja kysyi missä vaimoni on. Sanoi että meni 22 nukkuu. Anoppi kysyi eikö minun pitäisi olla lämmittämässä vuodetta. Sanoin suoraan että vaimoani ei ole yli vuoteen seksi kiinnostanut. Että olen yrittänyt kaikkea. On sanonut vaan että ei kiinnosta. Anoppi katsoi hölmistyneenä ei kä alussa uskonut. Mutta kun otettiin pari paukkua hän alkoi ihmettelee. Hän sanoi myös olevansa ilman seksiä kun miehensä vaan nukkuu. Juhannus päivän iltana olimme taas klo 23 kahdestaan grillaamassa. Kun anoppi sanoi että hänellä ei ole mitään hameen alla. Katsoin häntä hetken silmiin ja sanoin hänelle. Nyt mennään saunaan. Kävelimme kummatkin ranta saunaan ja avasin saunan pukuhuoneen oven. Otin heti housut pois. Anoppi nosti hametta ja käveli saunaa istui lauteitten ala tasolla hame ylhäällä. Työnsin hetin seisovan kaluni hänen sisälle ei kestänyt 20 sekuntia kun laukesin. Anoppi laittoi käden poskelleni ja sanoi. Taisit olla tarpeessa. Ei lähetä vielä sanoin ja suutelin häntä pian taas olin kunnossa. Rakastelimme lauteilla. Kyllä teki hyvää. Lähdimme sitten kumpikin nukkumaan. Sunnuntaina vaimoni ja appiukko lähtivät kauppaan. Heidän lähtyään. Menimme heti ranta saunaan. Appi ukko oli ostanut laatikon kaljaa ja vaimoni pullaa keksiä ja siideriä. Ilta päivällä anoppi sanoi että lähetään hakee munia paikallisesta maa talosta. Otin matkaan repun jonka sisälle laitoin pienen viltin anopilla oli kori. Kävelimme rauhassa maatilalle ja ostimme 10 kananmunaa. Anoppi pakkasi ne koriin. Kävelimme meren rantaa pitkin takaisin ja pysähdyimme rannalle levitin viltin rannalle ja rakastelimme sen päällä. Anoppi kiitti minua. Olin saanut häneen elämää. Sanoin kyll anopille että oli kyllä erän partaalla ollut jo pitkää. Klo 22 aikaa taas vaimoni ja appiukko olivat nukkumassa ja meillä oli valkea yö aikaa.
 
vierailija
Kyllä siinä kieltämättä oma hohtonsa oli, kun tällä kertaa istuin ison asiani alakerran vessan ikkuna auki... se (seksuaalinen) jännitys, että kuuleeko kukaan sitä, kun hoidan... asioita: olen alapää paljaana housut kintuissa, teen asiaani, kuuleekohan joku sen ulkoa... no, ainakin tuuletus pelasi hyvin, jos ei mikään muu. Ja: uskalsin!
Tällä kertaa täysin alastomana! Tunnelma laski kuin lehmän häntä, kun asiaa toimitti tämä mies... asian haju(ulkonäkö), kaukana kiehtovasta, hyi h! :(

Vehje oli toki isona, mutta se tulikin alastomuudesta... siis siitä, että olin täysin alasti. Mikä oli todistettava. Piste.
 
vierailija
harrastaako joku muu ulkona runkkausta? kiinni jääminen kiihottaa mut pitää hoitaa se niin ettei ihan keskella toria tai lastentarhan vieressä runkkaile ettei laiteta pervona putkaan... mut metsässä, kallion kolossa tms. ""puolipiilossa"" on mälli lähtenyt. odotan että joku nainen yllättäis mut mulkku kourassa. näin kesällä mukavempaa koska pallit ei jäädy.
Olen usein runkkannut ulkona, kuten omalla pihalla , levähdyspaikoilla , autossa julkisella paikoilla . Joskus kun ajan kesällä pyörilevän naisen ohi pysähdyn esim. Metsätie liittymään ja nousen autosta runkkaamaan niin että nainen näkee, kohta taas kelit lämpenee niin on kiihottava runkkaa ja pajastaa ulkona.
M 64 CD 💃
 

Yhteistyössä