Vedin käteen

  • Viestiketjun aloittaja Mika-vm78
  • Ensimmäinen viesti
spermaa halutaan
Muistaakseni parisenkymmentä vuotta sitten joku riimitti tästä oikein laulun. Sanoista en muista, kuin alun "mä kuivat kätehen, nyt vedän laulellen ja luodolle käyn runkkaaman". Sävel oli joku senaikainen hittibiisi.

Kyllä tuo käteenveto on nykyään varteenotettava vaihtoehto. -Naisjärjestöt ajavat läpi kaikenlaisia lakeja seksin oston kriminalisoimiseksi ja pyrkivät tälläkeinoin kyykyttämään miehiä ja samalla nostaman "pillukurssia", eli saamaan aikaiseksi "pillumonopolin".

Nämä änkyräfeministit ovat viimeiset 10- vuotta keksineet kaikenlaista kiusaa miehille. Ensin he loivat pedofilia- ja insestihysterian. Sitten UTH tutkimuksen, jossa miehet leimattiin väkivaltaisiksi sioiksi. Sitten he ajoivat läpi perheen sisäisen lähestymiskiellon. Sitten he keksivät perättömät väkivalta ja insestisyytökset ja kun ne toiminnot siirrettiin sossuilta poliisiviranomaisille, koska sossut jopa suosittelivat naisia näihin perättömiin ja valheellisiin syytöksiin.

Koska epäilyt siirrettiin rikostutkintan, niin tilalle keksittiin turvakotien väärinkäytö . Äiti pakenee lasten kanssa turvakotiin "väkivaltaista miestään" ja isä sa lähestymiskiellon, eikä hän saa tavata lapsiaan.

Sas nähdä, kun spermanluovuttajatkin lopettivat sperman luovuttamisen, kun lain mukaan lapsen olisi saatva tietää alkuperänsä täytettyään 18v. Mistäköhän vauvakuumeessa ja kiimassa oleva naiset käyvät "hedelmöityshoidossa" tulevaisuudessa?

Taita toteutua erään merimiehen visio "Tulee vielä aika, että naiset ryömivät katuojissa ja rukoilevat kyrpää, -mutta veljet ja seilorit, me emme anna tuumaakan sillä tuuma kyrpää (sperma) maksa kilon kultaa".
 
Mika -vm.78
Mikäli IIVO sun mielestä runkkaus on homostelua niin 95% miehistä on homoja ja 5% valehetelee ettei runkkaa ! joten eipä muuta kuin hanska humpalle ja letkua letkeästi liikuttamaan ja handuun ja reilu ote mamman parhaasta ystävästä taikasauvasta ,tekee taivaallisen gutaa ,joten räpylään vaan ja rojut roiskitaan ränniin.Tutkimusten mukaan 95% miehistä runkkaa ja 5% valehtelee.
 
Iivo
Alkuperäinen kirjoittaja Mika -vm.78:
Mikäli IIVO sun mielestä runkkaus on homostelua niin 95% miehistä on homoja ja 5% valehetelee ettei runkkaa ! joten eipä muuta kuin hanska humpalle ja letkua letkeästi liikuttamaan ja handuun ja reilu ote mamman parhaasta ystävästä taikasauvasta ,tekee taivaallisen gutaa ,joten räpylään vaan ja rojut roiskitaan ränniin.Tutkimusten mukaan 95% miehistä runkkaa ja 5% valehtelee.
Minähän en onanoi itseäni. Urpo ja Pekkiss saa hoitaa mun tyydyttämisen!
 
Iivo
Alkuperäinen kirjoittaja Mika -vm78:
Sen kyllä uskon , taidatkin olla itse niitä b-rapun poikia , mä lähden taas tumputtamaan.
Ei, kyllä minä asun e- rapussa! Ootko niin puutteessa, että pitää runkata 100 kertaa päivässä, eikö sun naamalla saa ketään vongattua matkaan?
 
Mika vm-78
en ole puuttessa , aamulla panin vaimoani lähtiessäni töihin , mutta juuri äsken alkoi taas panettamaan kun surffailin netissä ja tarkkailin pikkupimppejä joten oli taas pakko päästä paineet pois lahkeesta ja kiskasta hanskahumppa duunin wessassa...
 
Mika vm-78
toki töitäkin ehtii tehdä mutta aina aika ajoin pitää kävästä helpottamassa oloani ja tyhjentämässä pussit.Tosin löysin "salasuhteen" joka tykkään imasta varren juurta jaksain ja imaseepä hän vieläkin soossit suuhun,ja tämä tuttavuus on vielä meillä duunissa ja ollaankin tehty muutaman kerran se duunipaikan vessassa.
 
lisbeth töissä
Minullakin hiljaista töissä ja tussukin kosteena joten minäkin päätin mennä työpaikan veskiin tyydyttämään itseäni , palatessani työkaverini ihmettele poskien hehkua mutta lainatakseni Mikaa , hyvää teki töiden lomassa. Lissu
 
Valmettilainen
Minä vedin käteen tänään työmaaruokalan ruokajonossa seistessä. Kun ruokajono liikkui niin hitaasti, päätin viihdyttää itseäni työntämällä käteni löysien haalareiden sepaluksesta sisään, ja hups... pian oli mällit housuissa ja sormilla.

Hommaa vauhditti se, että jonossa edelläni oli nuori ja kaunis sihteerineitokainen tiukoissa farkuissaan, jonka pyöreitä pakaroita tuijottaessa mälli irtosi tavallista nopeammin, eikä kukaan huomannut mitään.

Käteen ruiskahtaneet spermaroiskeet livautin sitten salaattikulhoon, josta perässäni tullut vanhempi sihteerineito poimi ne salaatin kera omalle lautaselleen. Jälkeenpäin kuulin hänen kehuneen salaatinkastiketta hyväksi, mutta hieman erikoisen makuiseksi. Oli kuulemma pyytänyt kokilta kastikkeen reseptinkin...
 

Yhteistyössä