Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Perhe-elämä
Verkkokauppa.com kokemuksia
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="EKAN, post: 31861354, member: 144761"]</p><p><strong>VERKKOKAUPPA.COM:lla HÄIKÄILEMÄTÖN TOIMINTATAPA. </strong></p><p><strong>Verkkokauppa.com kanssa asiointi toimii kun tuotteissa ei ole mitään virheitä tai toimituksissa ongelmia. Kun tuote tulee virheellisenä tai vahingoittuneena, alkaa todella suuret ongelmat! Ohessa dokumentit VERKKOKAUPPA.COM toimintatavoista kun televisio saapui kotiosoitteeseen rikkoontuneena. Kysymyksessä on erittäin kallis iso 75” 4K Samsung televisio – hankintahinta 2100 €. Pakkauslaatikko piti purkaa tuotteen päältä sen ison koon takia, josta syystä pakkauslaatikkoa ei ollut ehjänä palautukseen käyttää. Ohessa asiaan liittyvä keskustelu.</strong></p><p></p><p><strong>ek, 2.2.2018 </strong>Televisiossa on kuljetusvaurio vasemmassa yläkulmassa. Oheisissa liitteissä kuvat televisiosta ja tilausdokumenteista. Pakkauslaatikko on laitettu roskiin - ei voi käyttää. Pyydän noutamaan ja toimittamaan uusi televisio mahdollisimman pian!</p><p><strong>Boris, 3.3.2018 Verkkokauppa. Huollon asiakaspalvelu </strong> </p><p>Hei. Pystymme tilaamaan noutokuljetuksen mahdollista vaihtoa tai palautusta varten. Alkuperäinen pakkaus toimii pakkausmateriaalina, valitettavasti meillä ei ole tarjota pakkausmateriaalia. Muistattehan pakata tuotteen hyvin, koska muuten posti ei onnistu vastaanottamaan tuotetta toimitettavaksi.</p><p><strong>Jussi, 9.2.2018 Verkkokauppa Asiakaspalvelu. </strong>Hei. Tässä vielä aiempi viesti uudelleen. Kerroit, että osoite on oikein. Välitin huoltoomme myös tiedon, että kaipaat ohjeita television pakkaamiseen. Palaamme asiaan mahdollisimman nopeasti.</p><p><strong>ek, 2.2.2018 </strong>Moi . osoite on oikea</p><p><strong>Atte, 9.2.2018 Huollon asiakaspalvelu.</strong> Olemme tilanneet tuotteellesi kuljetuksen Postilta. He ovat sinuun yhteydessä muutaman arkipäivän kuluessa ja sopivat tarkemmin noutoajankohdan. Pakkaa tuote (esimerkiksi kuplamuovilla) valmiiksi kuljetusta varten ulko-oven välittömään läheisyyteen tai muualle josta kuljetusliike helposti ja nopeasti sen saa. Liitä mukaan kuitti, vikaseloste tai palautuslomake sekä yhteystietosi. Palautuslomake löytyy täältä: <a href="http://www.verkkokauppa.com/files/50/15_364.pdf">http://www.verkkokauppa.com/files/50/15_364.pdf</a> Mikäli sinulla ei ole mahdollista ottaa kopiota kuitista mainitse kuitti-/tilausnumero selkeästi vikaselosteessa. Ilman asianmukaisia dokumentteja saapuvia lähetyksiä ei saada käsiteltyä ollenkaan tai käsittely viivästyy huomattavasti.</p><p><strong>Ville,16.2.2018 Verkkokauppa Huolto.</strong> Hei, TV on saapunut huoltoomme puutteellisesti pakattuna ilman alkuperäistä laatikkoa ja esim. jalusta puuttuu kokonaan. Havaittu fyysinen vaurio: paneeli vioittunut siihen kohdistuneen iskun tai paineen takia. TV:lle myönnetty valmistajan rajoitettu takuu sekä tuotetta koskeva myyjän virhevastuu on päättynyt vauriosta johtuen. Haluatko että laite toimitetaan huoltoyhtiölle maksulliseen huoltoon / arvioitavaksi kotivakuutusta varten?</p><p><strong>ek,19.2.2018 </strong>Terve. Toimittamanne tuote on saapunut vaurioituneena vasempaan yläkulmaan josta on lähetetty kuva ja vaurio on syntynyt kuljetuksessa eikä sillä ole mitään tekemistä minun kotivakuutuksen kanssa , olen ilmoittanut etukäteen ettei alkuperäistä pakkausta ole ja sillä ei ole vaurion kanssa mitään tekemistä . joten olen vailla uutta televisiota enkä mitään korjausta.</p><p><strong>Hanna, 20.2.2018 Verkkokauppa Reklamaatiokäsittelijä.</strong> Hei,Televisiossa on takuun ulkopuolinen vaurio. Näyttöä kuljetusvauriosta ei ole. sillä emme ole saaneet pakettia nähtäväksi. Valitettavasti emme korvaa huoltoa tai vaihda laitetta ilman asianmukaista näyttöä. Paneeli on kuvattu ja huoltomme on todennut, että ei ole näyttöä kuljetusvauriosta, sillä paketti, jossa laite on toimitettu uupuu. Katsomme, että jos kyseessä olisi kuljetusvaurio, olisi myös paketissä tällöin jäljet. Tätä ei voida nyt näyttää toteen. Katsomme vaurion syntyneen vaaranvastuun ollessa asiakkaalle emmekä voi näin ollen osallistua laitteen korjauskustannuksiin/vaihtoon, vaan vastuu virheestä on kuluttajansuojalain 5. luvun 15a § mukaisesti kuluttajalla.</p><p>Voimme lähettää laittaan takaisin sellaisenaan tai lähettää sen maksulliseen huoltoon/ arvioitavaksi. Huoltomme säilyttää tuotteita kolme (3) kuukautta asiakkaalle huollon/työn valmistumisesta toimitetun ilmoituksen jälkeen. Tämän jälkeen tuote kierrätetään. (Laki elinkeinonharjoittajan oikeudesta myydä noutamatta jätetty esine). Vaihtoehtoisesti voit riitauttaa asian. Kuluttajansuojalaki <a href="http://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1978/19780038">http://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1978/19780038</a></p><p><a href="http://verkkokauppa.com/">Verkkokauppa.com</a> Oyj:n sopimusehdot <a href="https://www.verkkokauppa.com/fi/ehdot/sopimusehdot/">https://www.verkkokauppa.com/fi/ehdot/sopimusehdot/</a></p><p>Kilpailu- ja kuluttajavirasto <a href="https://www.kkv.fi/">https://www.kkv.fi/</a></p><p><strong>ek 20.2.2018 </strong>Televisio saapui 1.2.2018. Television kuljetuspaketti purettiin television ison koon takia. 2.2.18. Television käynnistysvaiheessa havaittiin näytön vasemmassa kulmassa vika. Viasta reklamoitiin välittömästi asiakaspalveluun puhelimitse, samalla ilmoitettiin että alkuperäinen kuljetuspahvi on viety roskiin. Asiakaspalvelunne pyysi lähettämään valokuvan tilausdokumenteista ja television vauriosta. Toimenpiteet tehtiin välittömästi. Teiltä tuli sähköposti 3.2.18, jossa pyydettiin pakkaamaan tuote hyvin, joka myös</p><p>suoritettiin kaksinkertaisella pakkauspahvilla ja teippauksilla. Siis teille on informoitu etukäteen että alkuperäistä pakkauslaatikkoa ei ole enää olemassa. Meillä ja teillä on kirjalliset sähköpostidokumentit asiasta </p><p>tapahtumapäivämäärineen. Vaurio on tullut siis teidän toimituksen yhteydessä tai tuote on tullut valmistajalta</p><p>viallisena. On erittäin asiatonta vedota television palautuksen pakkaukseen, joka on tehty teidän puhelimessa ja sähköpostissa saadun ohjeituksenne mukaan! Kysymyksessä on erittäin kallis tuote. En hyväksy vastaustanne missään muodossa. Tulen joka tapauksessa julkaisemaan koko osto-/toimitusprosessin verkkokaupan toiminnasta kaikilla alan julkisissa foorumeissa.Pyydän välittömästi toimittamaan kunnossa olevan ja maksetun tuotteen! Olen toiminut täsmälleen ohjeistukseen mukaisesti. Te tai kuljetusliikkeenne on vastuussa tuotteen toimittamisesta virheettömänä perille saakka.</p><p><strong>Hanna, 21.2.2018 Verkkokauppa Reklamaatiokäsittelijä</strong>. Hei, Olemme ilmoittaneet edellisessä viestissä päätöksemme, ja antaneet ohjeet jatkotoimenpiteisiin. Meillä on velvollisuus tutkia laite, ennen päätöstä. Tämän vuoksi laite on pyydetty meille.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="EKAN, post: 31861354, member: 144761"] [B]VERKKOKAUPPA.COM:lla HÄIKÄILEMÄTÖN TOIMINTATAPA. Verkkokauppa.com kanssa asiointi toimii kun tuotteissa ei ole mitään virheitä tai toimituksissa ongelmia. Kun tuote tulee virheellisenä tai vahingoittuneena, alkaa todella suuret ongelmat! Ohessa dokumentit VERKKOKAUPPA.COM toimintatavoista kun televisio saapui kotiosoitteeseen rikkoontuneena. Kysymyksessä on erittäin kallis iso 75” 4K Samsung televisio – hankintahinta 2100 €. Pakkauslaatikko piti purkaa tuotteen päältä sen ison koon takia, josta syystä pakkauslaatikkoa ei ollut ehjänä palautukseen käyttää. Ohessa asiaan liittyvä keskustelu.[/B] [B]ek, 2.2.2018 [/B]Televisiossa on kuljetusvaurio vasemmassa yläkulmassa. Oheisissa liitteissä kuvat televisiosta ja tilausdokumenteista. Pakkauslaatikko on laitettu roskiin - ei voi käyttää. Pyydän noutamaan ja toimittamaan uusi televisio mahdollisimman pian! [B]Boris, 3.3.2018 Verkkokauppa. Huollon asiakaspalvelu [/B] Hei. Pystymme tilaamaan noutokuljetuksen mahdollista vaihtoa tai palautusta varten. Alkuperäinen pakkaus toimii pakkausmateriaalina, valitettavasti meillä ei ole tarjota pakkausmateriaalia. Muistattehan pakata tuotteen hyvin, koska muuten posti ei onnistu vastaanottamaan tuotetta toimitettavaksi. [B]Jussi, 9.2.2018 Verkkokauppa Asiakaspalvelu. [/B]Hei. Tässä vielä aiempi viesti uudelleen. Kerroit, että osoite on oikein. Välitin huoltoomme myös tiedon, että kaipaat ohjeita television pakkaamiseen. Palaamme asiaan mahdollisimman nopeasti. [B]ek, 2.2.2018 [/B]Moi . osoite on oikea [B]Atte, 9.2.2018 Huollon asiakaspalvelu.[/B] Olemme tilanneet tuotteellesi kuljetuksen Postilta. He ovat sinuun yhteydessä muutaman arkipäivän kuluessa ja sopivat tarkemmin noutoajankohdan. Pakkaa tuote (esimerkiksi kuplamuovilla) valmiiksi kuljetusta varten ulko-oven välittömään läheisyyteen tai muualle josta kuljetusliike helposti ja nopeasti sen saa. Liitä mukaan kuitti, vikaseloste tai palautuslomake sekä yhteystietosi. Palautuslomake löytyy täältä: [URL]http://www.verkkokauppa.com/files/50/15_364.pdf[/URL] Mikäli sinulla ei ole mahdollista ottaa kopiota kuitista mainitse kuitti-/tilausnumero selkeästi vikaselosteessa. Ilman asianmukaisia dokumentteja saapuvia lähetyksiä ei saada käsiteltyä ollenkaan tai käsittely viivästyy huomattavasti. [B]Ville,16.2.2018 Verkkokauppa Huolto.[/B] Hei, TV on saapunut huoltoomme puutteellisesti pakattuna ilman alkuperäistä laatikkoa ja esim. jalusta puuttuu kokonaan. Havaittu fyysinen vaurio: paneeli vioittunut siihen kohdistuneen iskun tai paineen takia. TV:lle myönnetty valmistajan rajoitettu takuu sekä tuotetta koskeva myyjän virhevastuu on päättynyt vauriosta johtuen. Haluatko että laite toimitetaan huoltoyhtiölle maksulliseen huoltoon / arvioitavaksi kotivakuutusta varten? [B]ek,19.2.2018 [/B]Terve. Toimittamanne tuote on saapunut vaurioituneena vasempaan yläkulmaan josta on lähetetty kuva ja vaurio on syntynyt kuljetuksessa eikä sillä ole mitään tekemistä minun kotivakuutuksen kanssa , olen ilmoittanut etukäteen ettei alkuperäistä pakkausta ole ja sillä ei ole vaurion kanssa mitään tekemistä . joten olen vailla uutta televisiota enkä mitään korjausta. [B]Hanna, 20.2.2018 Verkkokauppa Reklamaatiokäsittelijä.[/B] Hei,Televisiossa on takuun ulkopuolinen vaurio. Näyttöä kuljetusvauriosta ei ole. sillä emme ole saaneet pakettia nähtäväksi. Valitettavasti emme korvaa huoltoa tai vaihda laitetta ilman asianmukaista näyttöä. Paneeli on kuvattu ja huoltomme on todennut, että ei ole näyttöä kuljetusvauriosta, sillä paketti, jossa laite on toimitettu uupuu. Katsomme, että jos kyseessä olisi kuljetusvaurio, olisi myös paketissä tällöin jäljet. Tätä ei voida nyt näyttää toteen. Katsomme vaurion syntyneen vaaranvastuun ollessa asiakkaalle emmekä voi näin ollen osallistua laitteen korjauskustannuksiin/vaihtoon, vaan vastuu virheestä on kuluttajansuojalain 5. luvun 15a § mukaisesti kuluttajalla. Voimme lähettää laittaan takaisin sellaisenaan tai lähettää sen maksulliseen huoltoon/ arvioitavaksi. Huoltomme säilyttää tuotteita kolme (3) kuukautta asiakkaalle huollon/työn valmistumisesta toimitetun ilmoituksen jälkeen. Tämän jälkeen tuote kierrätetään. (Laki elinkeinonharjoittajan oikeudesta myydä noutamatta jätetty esine). Vaihtoehtoisesti voit riitauttaa asian. Kuluttajansuojalaki [URL]http://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1978/19780038[/URL] [URL='http://verkkokauppa.com/']Verkkokauppa.com[/URL] Oyj:n sopimusehdot [URL]https://www.verkkokauppa.com/fi/ehdot/sopimusehdot/[/URL] Kilpailu- ja kuluttajavirasto [URL]https://www.kkv.fi/[/URL] [B]ek 20.2.2018 [/B]Televisio saapui 1.2.2018. Television kuljetuspaketti purettiin television ison koon takia. 2.2.18. Television käynnistysvaiheessa havaittiin näytön vasemmassa kulmassa vika. Viasta reklamoitiin välittömästi asiakaspalveluun puhelimitse, samalla ilmoitettiin että alkuperäinen kuljetuspahvi on viety roskiin. Asiakaspalvelunne pyysi lähettämään valokuvan tilausdokumenteista ja television vauriosta. Toimenpiteet tehtiin välittömästi. Teiltä tuli sähköposti 3.2.18, jossa pyydettiin pakkaamaan tuote hyvin, joka myös suoritettiin kaksinkertaisella pakkauspahvilla ja teippauksilla. Siis teille on informoitu etukäteen että alkuperäistä pakkauslaatikkoa ei ole enää olemassa. Meillä ja teillä on kirjalliset sähköpostidokumentit asiasta tapahtumapäivämäärineen. Vaurio on tullut siis teidän toimituksen yhteydessä tai tuote on tullut valmistajalta viallisena. On erittäin asiatonta vedota television palautuksen pakkaukseen, joka on tehty teidän puhelimessa ja sähköpostissa saadun ohjeituksenne mukaan! Kysymyksessä on erittäin kallis tuote. En hyväksy vastaustanne missään muodossa. Tulen joka tapauksessa julkaisemaan koko osto-/toimitusprosessin verkkokaupan toiminnasta kaikilla alan julkisissa foorumeissa.Pyydän välittömästi toimittamaan kunnossa olevan ja maksetun tuotteen! Olen toiminut täsmälleen ohjeistukseen mukaisesti. Te tai kuljetusliikkeenne on vastuussa tuotteen toimittamisesta virheettömänä perille saakka. [B]Hanna, 21.2.2018 Verkkokauppa Reklamaatiokäsittelijä[/B]. Hei, Olemme ilmoittaneet edellisessä viestissä päätöksemme, ja antaneet ohjeet jatkotoimenpiteisiin. Meillä on velvollisuus tutkia laite, ennen päätöstä. Tämän vuoksi laite on pyydetty meille. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Järjestä seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan: 5 1 8
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Petteri Orpon hallitus sulkee Puten kätyrien rahahanat
33 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Näpäytin exän uutta naisystävää!
Eilen 23:20
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Kanaleikkelepaketin limaisuus?
Eilen 23:15
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
4.
OrpoPurra: Hallitus luo mahdollisuuden etä-äänestää vankilasta, jos moni edustaja joutuu muuttamaan vankilaan
Eilen 23:06
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Petteri Orpo: Täysi luottamus homobaarissa ampuneeseen kansanedustajaan
Eilen 22:24
vierailija
15 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Ituhipit vihaavat jopa autokauppiaita
Eilen 22:13
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Perussuomalaiset bilettää ja minfo kaatuu kun porukka haluaa osansa partyistä
Eilen 21:09
vierailija
26 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Taas persu kansanedustaja riehuu sekopäisenä aseen kanssa. Aina noita persuja saa hävetä
Eilen 20:18
vierailija
17 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Kela pakottaa elämäntapatyöttömät muuttamaan halvempiin vuokra-asuntoihin
Started by vierailija
Maanantai klo 14:33
Luettu: 1K
Aihe vapaa
2.
Rakastun yhä uudelleen ja uudelleen!😍🥰❤️
Started by Lispetti
Tiistai klo 09:28
Luettu: 1K
Aihe vapaa
3.
"Tuo johtuu siitä, että Espanjan sosiaaliturva ei ole asumisperusteinen. Jos et tule omillasi toimeen, se on näkemiin."
Started by vierailija
Maanantai klo 00:04
Luettu: 1K
Aihe vapaa
4.
Kukapa olisi uskonut? Nössöä toimittajaa Mika Tommolaa epäillään vaimonsa pahoinpitelystä 😢
Started by vierailija
Sunnuntai klo 10:46
Luettu: 655
Aihe vapaa
5.
Karut työttömyysluvut julki: Maaliskuussa oli 60 000 työtöntä enemmän vuoden takaiseen verrattuna
Started by vierailija
Keskiviikko klo 10:47
Luettu: 535
Aihe vapaa
6.
”Suomessa nuoret miehet kiinnostuvat kristinuskosta nyt tutkijan mielestä hämmästyttävällä tavalla.” Miksi heidän mielenterveytensä on romahtanut?
Started by vierailija
Sunnuntai klo 09:40
Luettu: 492
Aihe vapaa
7.
Suomen presidentin ulkomaalaisella puolisolla on glamouria enemmän kuin kenelläkään puolisolla aiemmin
Started by vierailija
Tiistai klo 22:42
Luettu: 490
Aihe vapaa
8.
Mamiksi kutsuminen sängyssä
Started by vierailija
Sunnuntai klo 19:42
Luettu: 478
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Miten lihavat pyyhkii ahterinsa?
Latest: vierailija
6 min sitten
Aihe vapaa
2.
Aikamoinen puutarha
Latest: vierailija
12 min sitten
Aihe vapaa
3.
K/B-komposti
Latest: vierailija
17 min sitten
Aihe vapaa
4.
Petteri Orpon hallitus sulkee Puten kätyrien rahahanat
Latest: vierailija
33 min sitten
Aihe vapaa
5.
Yön timo. Mistä se nimitys oikein tulee?
Latest: vierailija
35 min sitten
Aihe vapaa
6.
Perussuomalaiset bilettää ja minfo kaatuu kun porukka haluaa osansa partyistä
Latest: vierailija
36 min sitten
Aihe vapaa
7.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Latest: vierailija
37 min sitten
Aihe vapaa
8.
Taas persu kansanedustaja riehuu sekopäisenä aseen kanssa. Aina noita persuja saa hävetä
Latest: vierailija
37 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Perhe-elämä
Verkkokauppa.com kokemuksia
Ylös
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu