XS-kokoinen kokematon nainen ja "varustettu" mies?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko neuvoja siitä miten homman hoitaa helposti (kivuttomasti)? Naiseni on täysi-ikäinen mutta introvertti ja ujo. En yllättynyt kuin hiukan kun hän kertoi että on kokematon vielä siinä iässä.
 
vierailija
Arvasin. Etusivulla kolmannes aloituksista on tehty kassit täynnä mutta kenelläkään ei ole sanottavaa ihan asialliseen juttuun. Olen vienyt yhdeltä neitsyyden lukiossa ja haluan tehdä sen vähän eri tavalla tällä kertaa. Onneksi on viikonloppu edessä ja runsaasti yhteistä aikaa.
 
vierailija
Olen saanut, huom en vienyt, yhden neidon neitsyyden. Taidettiin maistella siideriä, ei oltu kännissä mutta vähän rennompi olo. Opetin häntä ensin runkkaamaan minua ja sitten sai rullata kumin päälle. Sormetin häntä ja suudeltiin. Oli kostea tai paremminkin märkä ja painauduin hitaasti hänen sisäänsä. Riippuen kai molemmista mutta meillä toimi kun oli aikaa ja rauhallisesti.
 
vierailija
Olen saanut, huom en vienyt, yhden neidon neitsyyden. Taidettiin maistella siideriä, ei oltu kännissä mutta vähän rennompi olo. Opetin häntä ensin runkkaamaan minua ja sitten sai rullata kumin päälle. Sormetin häntä ja suudeltiin. Oli kostea tai paremminkin märkä ja painauduin hitaasti hänen sisäänsä. Riippuen kai molemmista mutta meillä toimi kun oli aikaa ja rauhallisesti.
Olin ehkä kysynyt enemmän naisten ajatuksia koska mielessä on toisen osapuolen nautinto mutta kiitos kuitenkin. Silloin nuorena ajattelin että se kipu ja verenvuoto kuuluu asiaan mutta ei sentään. Kyllä sen kuuluu olla aina nautinnollista.
 

Yhteistyössä