YLI NELIKYMPPISEN IHANAA PIM...

  • Viestiketjun aloittaja 50 M
  • Ensimmäinen viesti
seksikokemus
Itse olen ollut yhdynnässä 25-vuotiaana 62-vuotiaan naisen kanssa muutaman kerran ja hyvin toimi.Liuku omasta nesteestäni.

Jos olisin vielä jonkun kanssa niin vain vanhemman naisen kanssa haluan seksiä.
 
hih hih
Vai ei muka nuorilla likoilla ole selluliittia, ja kattia kanssa. Napapaidoissa läskit hyllyy ja keinuu askelten tahdissa. Monesti joku keski-ikäinen osaa jo huolehtia itsestään ja pitää kroppansa kunnossa. Nuoret likat voi olla pinkeitä mutta seksistä ei hajuakaan. Viiskymppisenä se vasta halut paneekin pörräämään kun jo tietää mitä haluaa ja miten jomma toimii. Voi se olla parikymppiselläkin kuiva läpi jos kuumentaminen ei onnistu. Iäkkäämmät on kokeneita ja mehukkaita, miehet ja naiset. Nuoret haparoi vielä pimeässä ja seksi on sellasta opettelua ja kun orgasmi tulee joskus niin hurraa huuto miltei seuraa perässä.

[viestiä moderoitu]
 
48N
Tässä iässä sitä kuulkaas tietää aika paljon seksistä ja kaikenlaisista herätteistä ja mieltymyksistä - viritteistä puhumattakaan. Seksi ei ole mikään suoritus pimeässä äkkiä peiton alla vaan pitkään, pitkään jatkuva nautinto jossa vastavuoroisuus pelaa ja lopussa on ihanaa voipuneena levätä rakkauden hehkussa ja tuoksussa.... Paras kumppani tähän mennessä minulla on muuten ollut ja on 51v mies! Kokemus se kuulkaa voittaa nuoruuden mennen tullen kun seksistä puhutaan - on se aina hyvä tietää miten instrumenttiä soitetaan....
 

Yhteistyössä