Ympärileikatusta

  • Viestiketjun aloittaja Nahaton
  • Ensimmäinen viesti
Vaimokulta
Heippa Nahaton!

Älä vain kehitä itsellesi mitään kompleksia esinahattomuudesta. Voin vakuuttaa, että naisia asia ei haittaa. Aivan sama onko esinahkaa vai ei. Rakkaus ei katso jotain nahan riekaletta:) Oli se sitten tai ei.

Omalla ukollani on kanssa lapsena leikattu, enkä ole koskaan asiaa suuemmin edes ajatellut. Ehkä silloin, kun olin ihan nuori ja aloittelin hänen kanssaan, saatoin ajatella, että se on vähän eri näköinen kuin jotkut harvat pippelit, joita oli saunassa/kuvissa nähnyt.

Mieheni itse kertoi asiasta minulle, taisi hänkin vähän jännittää ehkä asiaa, mutta vain täysin hölmö nainen puuttuisi negatiivisesti asiaan, kummastelisi tms. Jos on niin omituinen nainen, ettet sattuisi hänelle tuosta syystä kelpaamaan, hän ei olisi sinun arvoisesi nainen.

Sitä paitsi taitaahan tuosta leikkauksesta olla jotain etuakin, pysyy veitikka puhtaampana.

Hyvää jatkoa sulle ilman huola tuosta asiasta, koska se ei todellakaan ole oleellinen asia ollenkaan. Muut asiat ratkaisee! Terveisin Aviovaimo kohta 12 vuoden ajan.
 
wikipedia
Googlen haulla - ympärileikkaus löytyy 37.100 "osuma". Wikipedian sivustolla löyty tiivis tietopaketti. -Googlen haulla -naisten ympärileikkaus- löytyy myös tietoa kyseisestä aiheesta. MIesten ympärileikkauksesta ja historiasta enemmän linkissä:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Siitin
 
Annastiina,
Alkuperäinen kirjoittaja Nahaton:
Mitä naiset ajattelevat ympärileikatusta? Mulle on tehty se penskana. Haittaako se teitä?
Mä kyllä kuulun esinahkanaisiin.
Vaikka eipä se oikeastaan haittaa, mutta jos valita saa, niin kunnon löysä nahka on kiihottavin.
 
yhden nahattoman tyttöystävä
Ei se mitään haittaa, munkin mies on ympärileikattu lapsena. Yhtä kivalta näyttää ja tuntuu nahalla ja ilman :)

Ensin kyllä olin vähän ihmeissäni, että mitäs tämän kanssa tehdään kun ei ole sitä esinahkaa, mutta kyllä niitä otteita ja tekniikoita on kokeilemalla löytynyt. Terska on ilmeisesti aina ympärileikatuilla miehillä vähemmän herkkä ja tietysti se liikuteltava esinahka puuttuu, mutta muuta käytännön eroa en ole huomannut.

Jos nainen on epävarma miten koskettaa sinua niin kerro tai näytä hänelle mikä tuntuu hyvältä.
 
Daaannsku
Oma mies leikattu penskana myös..

Alussa tosiaan silloin ihmettelin ihan, että mitäs kummaa, nyt ei oo kyllä ihan kaikki osat tallella, joita aiemmilla pojilla/kikkeleillä... Mutta ihan samalla lailla tuo on toiminu kuin nahallisetkin kikkelit..

Mulle asialla ei ole mitään väliä.. Nahalla tai ilman, niin kauan kun on kiinni sellaisessa miehessä, josta tosiaan tykkään..
 
jjug
Entäs mitäs miehet ovat mieltä naisen ympärileikkauksesta? Siis että klitoris, ulko ja sisäiset häpyhuulet on leikattu kokonaan pois? Tämähän on tietty kiellettyä Suomessa mutta esim useat Afrikan naiset on silvottu
 
Herra 56
Miehen penis on kaunis kun se on ympärileikattu. Kuin "tulppaani" avannut kukkansa. Siisteyden kannalta hyvä, ei esinahka ole lian kerääjänä. Itseäni ei ole ympärileikattu, mutta siisti on penikseni. Ei ole "tupessa" niinkun tavataan sanoa. Eikun "liikkuvat taakse ja menoksi. Penis on herkkä, nuoleminen terskan alta tekee hyvää.
 

Yhteistyössä