Hakutulokset

  1. Aaargh!

    Tässä marketin parkkipaikalla näkyy invapaikat olevan terveiden nuorten suosiossa ja lapsipaikat lapsettomien suosiossa

    Istun siis autossa marketin lapsiperhepaikalla. Toinen lapsi nukahti autoon ja mies ja toinen lapsi menivät kauppaan. Niin mitä olen tässä liikennettä seurannut, niin näille lapsiperhepaikoille näkyy pysäköivän lapsettomat (huom: vanhukset ja invat mun mielestä voivat oikein hyvin parkkeerata...
  2. Aaargh!

    No jo on Barbia nimellä paiskattu hahaa!

    :laugh: BARBIE BEAUTIFUL FAIRY ASS Kenistä vois kans olla vastaava homppeliversio :xmas:
  3. Aaargh!

    Kellä muulla jäälyhdyt pihalla? Juuri sain valmiiksi kaksi ja on ne kauniita!

    Vaikka muuten inhoan tätä pakkasta, niin ihana kun saa taas tehdä jäälyhtyjä :heart: Laittaisin kuvan jos osaisin.
  4. Aaargh!

    Kaveri suuttui minulle ihan hirveästi :( (fb)

    Laittoi päivityksen "Piparintuoksua talo tulvillaan" (ja jotain muutakin heidän päivästään). Niin munhan piti mennä kirjoittamaan se vanha vitsi: "No pesisit sen joskus :D". Suuttui ihan älyttömästi! Pyytelin tietty anteeksi huonoa vitisä, mutta eipä tuo vielä ole leppynyt... Oliko tuo nyt...
  5. Aaargh!

    Minä päivänä se maailmanloppu nyt oikein tulee?!

    Jotkut sanoo 20.12., jotkut 21.12. ja jotkut että 22.12. Milloin tässä nyt tietää laittaa elämän risaseksi?! Vai pitäiskö aloittaa varmuuden vuoksi nyt jo? :xmas:
  6. Aaargh!

    Pakkanen yhtä tuskaa hiusten takia :/ Järkyttävän sähköiset. Osa nuolee naamaa ja osa sojottaa taivasta kohden...

    Mulla on tyypilliset suomalaiset ohuet lasikuitumaiset hiukset. Niiden kanssa ei muuten ole ongelmia, mutta voi taivas taas kun pakkaset alkoi! Autossakin liippaantuivat sähköisinä kasvoihin ja osa nousi kattoon :laugh: Mitä ainetta noihin voisi käyttää, että voisi pitää aukikin pakkasella? Ja...
  7. Aaargh!

    "Kehuuko" miehenne teitä koskaan kauniiksi/sieväksi? Heräsin juuri, että mieheni ei ole koskaan sanonut sellaista

    minulle. Tuli vain mieleeni kun katsoin tuossa yhtä elokuvaa... En ole mielestäni mikään kaunotar, mutta ihan ok nätti. Että sinänsä olisi edes joskus voinut sellaista sanoa näiden 12 vuoden aikana. Joku viikko sitten oltiin juhlissa johon laittauduin sieväksi ja ystävämme (nainen) sanoi...
  8. Aaargh!

    Jos näillä ei turpoa muodottomaksi, niin ei millään!

    Kartanon perunalastuja (tuhannen suolaisia), Fizz sparkling dry -siideriä (uusi paras ystäväni) ja itsetehtyä suklaakakkua :p Burb.

Yhteistyössä