"Kehuuko" miehenne teitä koskaan kauniiksi/sieväksi? Heräsin juuri, että mieheni ei ole koskaan sanonut sellaista

minulle. Tuli vain mieleeni kun katsoin tuossa yhtä elokuvaa... En ole mielestäni mikään kaunotar, mutta ihan ok nätti. Että sinänsä olisi edes joskus voinut sellaista sanoa näiden 12 vuoden aikana. Joku viikko sitten oltiin juhlissa johon laittauduin sieväksi ja ystävämme (nainen) sanoi pariinkin otteeseen, että näytin tosi kauniilta. Ja mieheni kertoi viikkoa myöhemmin käytyään pistäytyessään näiden ystävien luona, että Xxx kehui taas miten hyvältä näytit niissä juhlissa. Mutta itse se ei sano mitään sellaista koskaan.

Tällaisia (ehkä lapsellisiakin) ajatuksia tuli tänä yönä univajeisena romattisen elokuvan jälkeen :D Että olispa kiva jos mies joskus huomioisi. Kehukaa miehet niitä naisianne joskus! Ja ostakaa kukkia joskus, sekin olisi ihanaa...
 
Kehuu useinkin. Viimeksi tänään kehui seksikkääksi - päällä oli paksuhkot sukkikset, minihame, toppi ja sisätossuina käyttämäni balleriinat. Sitä edellisen kerran kehui eilen töihinlähtiessäni, silloin sanoi "näytät upealta". Luulen, että omalla käyttäytymiselläni olen tuon aikaansaanut. Eipä kehunut nätiksi tai kauniiksi kovinkaan usein silloin, kun yliväsyneenä univelkaisena kiertelin kämppää aamusta iltaan hiukset laittamatta aamutakissa pieni vauva sylissä. Toki silloinkin kehui, jos jaksoin oikein laittautua, mutten kyllä jaksanutkaan kuin poikkeustapauksissa, silloin kun "oli pakko" laittautua paremmin ja raahautua johonkin juhla- tai vastaavaan tilaisuuteen.

Kun vauva-vuodet oli ohi, jaksoin taas alkaa laittautumaan ulos lähtiessä, pukea kauniita vaatteita, laittaa hiukset, meikata. Kotona taas säilyi sama tyyli "lattiamoppi aamutakissa"-look. Enpäs silloinkaan saanut sen kummemmin kehuja, päinvastoin valituksia siitä, että "sä jaksat laittautua muita varten silloin, kun lähdet kaupungille tjsp, muttet ikinä jaksa mua varten laittautua". Mua ärsytti suunnattomasti nuo kommentit ja se "etten kelpaa" ja näytin sen avoimesti, hakemalla huomiota muualta. Ärsytti sekin, että mies on ollut aikaisemminkin naimisissa naisen kanssa, jonka kanssa yhdessäoloa oli jatkunut vähemmän ajallisesti kuin minun kanssa ja yhtälailla yksi yhteinen lapsi kuin meilläkin, mutta me sentään vielä pysyttiin yhdessä - kun taas hänen aikaisemmassa suhteessa kävi toisin. Ärsytti siis se, ettei hän uskaltanut mennä kanssani naimisiin - virallistaa 6 vuotta jatkuneen suhteensa viisivuotiaan lapsensa äitiin siinä kun edeltäjäni sai aviomiehensä raskaanaollessaan alle vuoden seurustelulla ja menetti oman pettämisensä takia miehensä silloin kun lapsensa oli 2v. Se vahvisti entisestään "enkö mä kelpaa? eikö hänelle mikään riitä?"-ajatteluani, ja suhteemme rakoili erittäin pahasti, käytiin useita kertoja jo eron partaallakin, kun hain mieheni huomiota hakemalla aktiivisesti muiden miesten huomiota avoimesti hänen edessä..

Sitten tuli käännekohta - "erottiin" uudestaan kuten monia kertoja ennen sitä (taustalla siis toinen mies ja mustasukkaisuutta), ja mies pysytteli kolme vuorokautta poissa näköpiiristä. Etsin sen sitten lopulta käsiini ja pakotin kotiin keskustelemaan - muksut äidilleni ja vuorokauden vaan oltiin ja puhuttiin, ja huudettiin, ja itkettiin, ja syleiltiin. Saatiin sanottua toisillemme paljon näitä pitkään hautuneita asioita, joista en avaudu tässä sen kummemmin, lopputulos oli kuitenkin se, että alle kuukauden kuluttua minusta oli tullut onnellinen aviovaimo, yhden miehen nainen ja "kotikeiju" - tarkoittaen lähinnä sitä, että heitin pois kaikki "julkisesti käyttökelvottomat, mutta ihan käyttökelpoiset kotivaatteina"-vaatteet ja hankin ihan erikseen nättejä mekkoja, hameita sun muuta miehen silmää ilahduttavaa ja aloin kiinnittää huomiota myös siihen miltä mä näytän silloin "kun ei ole ketään näkemässä"- eli kotona. Mieheltä taas alkoi sadella kehuja niin ulkonäöstäni kuin muutenkin hellyyden- ja rakkaudenosoituksia eikä minun näin ollen tarvinnut enää hakea sitä muualta. Eikä miehenkään tarvinnut enää kiukutella siitä, että olisin nätti vain muita varten, koska tietää, että nykyään tosiaankin näytän kotona jopa nätimmältä ja seksikkäämmältä kuin ulkona.

Lopputulos oli win/win - minä sain haluamani - hellän ja huomioivan aviomiehen, ja hän sai naisensa, joka ei enää hae huomiota muualta vaan keskittyy omaan parisuhteeseensa ja oman miehensä huomioimiseen ja ilahduttamiseen. Oltiin molemmat hyvin vaikeita kesytettäviä, mutta näyttäisi siltä, että molemmat siinä lopulta onnistuttiin, kun häiden jälkeinen "kuherruskausi" on jatkunut jo toista vuotta eikä loppua näy. :kiss: Koko suhde on siis kestänyt nyt n. 8 vuotta.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Meillä mies kehuu päivittäin. Ei ilmelää, mutta ohimennen kehuu päivittäin kauniiksi, seksikkääksi, ihanaksi jne. Mies on alusta asti ollut tyyppiä osaa pussata ja puhua. Olemme molemmat olleet naimisissa ennen ja pitkät avioliitot takana, molemmilla lapsia, yhteisiä ei. En voinut oikeasti ymmärtää että tällaisia miehiä on olemassa, neljä vuotta olen elänyt kuin kuningatar.
 
  • Tykkää
Reactions: Viviaan
Nemo
[QUOTE="vieras";27634972]Meillä mies kehuu päivittäin. Ei ilmelää, mutta ohimennen kehuu päivittäin kauniiksi, seksikkääksi, ihanaksi jne. Mies on alusta asti ollut tyyppiä osaa pussata ja puhua. Olemme molemmat olleet naimisissa ennen ja pitkät avioliitot takana, molemmilla lapsia, yhteisiä ei. En voinut oikeasti ymmärtää että tällaisia miehiä on olemassa, neljä vuotta olen elänyt kuin kuningatar.[/QUOTE]

Ja mie komppaan tätä täysin. Tosin yksi yhteinen köllöttellee tässä sylissä. Ja mie olen aina miehelleni se kaunein nainen, silloinki ku en ole ehtiny peiliin kattomaan.
 
8-vuotta yhteistä taivalta ja kaksi lasta. Kaikki nämä vuodet olen laittautunut ja koittanut pysyä ajan hengessä vaatteiden ja hiusten kanssa. Meikkaan ja ajelen säärikarvat :p Joskus olen paituliin sortunut, mutta yleensä yövaatteetkin on naisellisia ja kauniita. Mieskin on pitänyt huolta kropastaan ja pukeutuu hyvin ja tuoksuu hyvälle. Ulkoiset tuoksut ja ulkonäkö pitää yllä "säpäkkää" seksielämää, etenkin toisen ihmisen tuoksu on tärkeä. Kehun häntä ja hän minua. Olen kaunis, seksikäs, uu-lala tms.. Joskus kehut tuntuu hyvältä, joskus latteuksilta. Eniten pidän jos kehutaan jotain yksityiskohtaa, kuten nuo kengät saa sun sääret näyttämään extra upeelta...

Ap:lle vinkki. Kokeiles kehua miestäsi, saatko vastakaikua? Kehuminen on enemmän vaan tapa ja sen tavan voi opetella parisuhteessa että kehutaan ohimennen.
 
Kolmas korppi harmaana
Kyllä, päivittäin. Ja hiplaa kans, kauhee! Tosin juuri nyt ei pidä musta, ku pikkujoulut kesti kuulemma liian pitkään; vaikka mä tosi aikaseks aamuseiskaks tulin ;)
 
JummyMummy
Eipä juurikaan kehu, ja joskus ottaakin pattiin. Toisaalta sitten kun kehuu, niin hyvältä tuntuu, kun niitä kehuja harvakseltaan satelee. Viime viikolla oikein havahduin kun kahtena peräkkäisenä päivänä kehui raskausmasuni profiilia. Ja pitää mainita, että kun me tavattiin olin rumimmillani, kohtuu lihassa ja hammasraudat.
 
Kyllä kehuu, muttei millään pakkotoistolla. Sanoo silloin kun aidosti hätkähtää ulkonäköäni tai näytän hänen mieleensä jotenkin erityisen ihanalta. Mukavahan se on aina kuulla. Monesti ei myöskään sano juuri sillä hetkellä kun ajattelee vaan jälkikäteen tyyliin "Olit kyllä juhlien upein nainen" tms. Tai paljastaa "tirkistelleensä" minua minun tietämättäni ja sitten kertoo miten ihanalta olen näyttänyt. :)
Minäkin kehun kyllä miestäni, minusta se on aika iso asia että ilmaisee tykkäämisensä. Myös ulkonäköä kohtaan.
 
rehellinen mies
Naistenkin on syytä ajatella, että ehkä niitä kauniimpiakin naisia on olemassa. Jennifer Lopez, Samantha Fox tai Tarja Halonen. Pitäisikö rakkaalle sitten valehdella että olet maailman kaunein?
 
kyllä
Kehuu, mutta silleen uskottavissa määrin:). Olen kotona ja en kyllä uskois pätkääkään kehuja ulkoillessani lasten kanssa tuulihousuissa saparot päässä. Kun taas laittaudun ja pukeudun nätisti niin kehuu ja sanoo lapsillekin, että katsokaa pojat, miten äiti on sievä<3
 
Kepsis
Naistenkin on syytä ajatella, että ehkä niitä kauniimpiakin naisia on olemassa. Jennifer Lopez, Samantha Fox tai Tarja Halonen. Pitäisikö rakkaalle sitten valehdella että olet maailman kaunein?
Niin että sinä et tunne vetoa fyysisesti puolisoosi ja näet että kauneus on sitä että näyttää joltain julkkikselta jolla on personal trainerit ja leikkaukset läpikäytynä ja on ammattimeikkaajan maalit naamassa kun kuvia aletaan napsimaan?
 
Mulla mun mies
on "maailman komein mies". Siis toki paremman näköisiä varmaan on, mutta eipä nuo sytytä.
Koko pakkauksen pitää toimia.

Ja meillä, joskus harvoin kehuu. Yleensä jos jää hiljaiseksi tai ehdottaa jotain toista mekkoa, niin tiedän että laittautuminen kannatti:)
Jos olen "normaalin" näköinen, ei yleensä huomioi sen kummemmin. Jos näytän hirveältä, sanoo kyllä suoraan.
 
rehellinen mies
Niin että sinä et tunne vetoa fyysisesti puolisoosi ja näet että kauneus on sitä että näyttää joltain julkkikselta jolla on personal trainerit ja leikkaukset läpikäytynä ja on ammattimeikkaajan maalit naamassa kun kuvia aletaan napsimaan?
No sanon minä joskus sitä lutuiseksi. Mutta hyvä testata aina palstamammojen huumorintajua. Kyllähän eropaperit lähtisi vetämään jos kumppani näyttäisi Tarja Haloselta (ellei syy ole tässä Yle: Specsavers on v )
 
Kepsis
No sanon minä joskus sitä lutuiseksi. Mutta hyvä testata aina palstamammojen huumorintajua. Kyllähän eropaperit lähtisi vetämään jos kumppani näyttäisi Tarja Haloselta (ellei syy ole tässä Yle: Specsavers on v )
Mitäs huumorintajun testaamista tuo on että sanoo tyhmän kommentin? Se huomautus että kannattaa pitää mielessä että maailma on täynnä kauniita naisia ja joidenkin mielestä paljon kauniimpia kuin itse, on aika itsestäänselvyys, en ole vielä tavannut naista joka on mielestään maailman kaunein, piste.

Ja nimenomaan sanonut että on maailman kaunein. Voihan sitä käyttäytyä kuin itserakas ääliö, mutta ei se ole sama kuin toteaisi tuon aiemmin mainitun.
 

Yhteistyössä