Hakutulokset

  1. E

    mihin painoon tähtäisitte jos...

    olisitte minä? pituutta mulla 166 ja painoa rapiat 90kg. vartalonmuodolta oon varmaan enemmän päärynä kun reidet aika tankit verrattuna mahaan. miten laihduttaisitte?
  2. E

    minä influennssa A:n kourissa, esikoisella kuume liki 39 ja miehen mielestä hän voi..

    ihan hyvin lähteä baariin...:mad: että semmosta...
  3. E

    CELLBESS PALAUTUS apuja!!!

    tilasin pojalle housut jotka liian pienet ---> vaihto isompaan. vienkö farkut postiin vai siwaan mistä paketit haetaan? :ashamed::ashamed:
  4. E

    apuja pliis!!!!

    meille tulee kananmunalle allerginen lapsi kylään, mitä herkkuja tarjoan? synttärit kyseessä.. :confused:
  5. E

    mielipiteitä lahjoista

    pojalle: -wii konsoli ja jäkispeli -wiille toiset ohjurit -lego city poliisiasema -lego city säiliöauto -pyyhe -luistinsuojat -cd-levy -lisäksi isovanhempien lahjat tytölle: -cd-soitin -hevisaurus levy -shushu-pet aloituspakkaus -joku muu pet lelu -palapeli -matkiva...
  6. E

    kenelle ihmeelle on vaatekauppojen rimpulavaatteet tarkoitettu???

    ihan kamalia rättejä... ei aikuiselle naiselle mitään ostettavaa ja kierrettiin niin lindeksit kuin h&m läpi.. :rolleyes:
  7. E

    mistä haetaan sairaslomaa kun...

    eskarilainen sairastuu? ei kuulu neuvolaan enää? joo tyhmä olen mut mä en ole koskaan ollu saikulla lapsen takia ja tarviisin vähän neuvoja :confused:
  8. E

    tyhmiä kyselen mut.. vastaiskos joku?

    kuka teillä laittaa lapset kouluun aamulla? siis jos molemmat vanhemmat menee klo 6 töihin. meillä eskarilainen ja kolmasluokkalainen, molemmat sen verran huithapeleita et...
  9. E

    johanna tukiainen raskaana...

    mtv3 sivuilla on juttua.. siinä selitti että on iso maha siksi kun on 3 kuulla.. huoh
  10. E

    saako sossusta avustusta jos..

    toinen puoliso minimipalkalla ja toinen työtön? perheeni jäsenellä tämänlainen tilanne eivätkä saa edes asumistukea kun tulot menee ihan vähän rajan yli?
  11. E

    tarhantätien ja opettajien joululahjoista..

    olenko mä ainut joka ei osta mitään opettajille tai tarhantädeille joululahjaksi? en ole koskaan ostanu enkä aijo koskaan ostaakaan! minähän annoin tarhantädeille joka kuukausi rahaa siitä että hoitaa mun lapsia ja opettajatkin saavat palkan. :xmas:
  12. E

    KUMPI on parempi...

    tuohi mastercard vai s-ryhmän joustoluotto. enkä halua nyt mitään "äläotakumpaakaan" juttua =)
  13. E

    vahvaluonteinen 8v ( raivostunutta kihinää sisältävä viesti )

    poika on kyllä niin itsepäinen ettei mikään auta... esimerkkejä: koulussa pyöräilypäivä eikä poika suostu menemään pyörällä kouluun vaan huutaa pihalla 20 min ennen koulun alkua ettei mee kun kävelee ja sitten myöhästyy.. on muutekin joka asiassa erimieltä eikä mikään tunnu auttavan, huutaa...
  14. E

    missä myydään koko haalareitä kokoa

    130-134? meillä likka 6v jo tämän kokoinen enkä haluais vielä ostaa 2 osaista :kieh:
  15. E

    voiko näin tehdä? ( laihdutus kysymys )

    ostin nutrilett jauhepakkauksen ja siinä lukee että 5 pussia päivä, mutta mä ajattelin että syön vain 4 ja iltaruoan syön sitä mitä muukin perhe. mä kun en halua lapsille näyttää " huonoa syömistä" :confused:
  16. E

    mitä olette sanoneet lapsillenne ( lasten teosta )

    meillä tyttö kysyi että miten ne siemenet laitetaan äidin mahaan? mitä olette sanonut seksistä?
  17. E

    verenpaineesta...joku??

    mä just mittasin ja oli 105/75 alhainenko??
  18. E

    sokeriverosta...

    kaikki herkut sais mun puolesta olla niin kalliita että tarvis oikeasti miettiä ostaako vaiko eikö. :D hedelmät ja kasvikset halvemmaksi!
  19. E

    mulle tuli äsken mielenkiintoinen sähköposti....

    olen voittanu miljoona usd eikä tarvii muuta tehdä kun lähettää omat kaikki tietoni takaisinpäin... :laugh: :laugh: poistin ja merkkasin vaaralliseksi osoitteen...
  20. E

    miten voi olla mahdollista.... perintä/ulosotto

    joo siis samaa laskua peritään molemmista paikoista?? joo huomenna soitan ulosottoon mut... mitä hittoa :kieh:

Yhteistyössä