Hakutulokset

  1. S

    ihme kirous sana laihdutus..

    heti kun päättää alkaa laiharille niin tekee het aivan kaikkee skeidaa mieli :headwall: no mut nyt mulla porisee potut ja proilerikestike että kun massun saa täyteen ruokaa niin eiköhän tää makeanhimo hetkeksi heltiä..
  2. S

    montako päivää samaa...

    ruokaa syötte?? kun minä itse kykenen ottamaan samaa ruokaa lautaselle kahden-kolmen päivän ajan mutta en enää todellakaan neljäntenä saati viidentenä päivänä!! yleensä teen ruoan kahdeksi päiväksi,harvemmin enää kolmannelle edes jää. Henkilökohtasesti jo hieman yököttää kolmantena päivänä syödä...
  3. S

    miksi lapsilisä ei ole tullut??

    vauva syntyi 15.4 eli ensimmäinen lapsilisä olisi kuulunut tulla tänään...miksi ei tullut??
  4. S

    keski-suomessa asuvat...

    paljon tuli ylijäämäpalautusta?? itse yllätyin ilosesti kaupalla aamulla kun oli napsahtanut 215e tilille:)
  5. S

    hippunen sai kasteessa nimen...

    Aino Seela Susanna :heart:
  6. S

    vyöhyketerapia tepsii...

    ihunaa..mein vajaa 4 viikkoa neidin vyöyketerapia tehoo...on nyt kahdesti käyty ja masu kipuilua on PALJON vähemmän ja huutokin vähentynyt puoleen... =)
  7. S

    ihmeellinen tunne reaktio...

    ...kun on hitusen väsy kun tuo mein 2viikkonen neiti herätellyt nyt viime yönä vähän tiheemmin. oli tarkotus että lähdetään vaunutellen miehen papalla käymään ja että miehen sisko tulee myös. heräsin päikkäreiltä usean herättelyn jälkeen ja imetin vauvan,,miehen sisko tuli ja sitten totesin että...
  8. S

    vauvan masuvaivat...

    meillä on cuplatonia nyt käytössä mut onko ne rela tipat tehokkaampia?? vauva on nyt vajaa kaksi viikkoa ja massu on nyt kolmattapäivää niin kipeä pienellä että oikein pahaa tekee itsellä välillä...ekalla lapsella oli cuplatonit ja ne tehos hyvin..nyt tuntuu et ne ei oikein pelitä. :/
  9. S

    nyt supistaa jo...

    säännöllisesti 9-12min välein...
  10. S

    kun vauva kohta syntyy niin voinko...

    ..."vaatia" naapuria lopettamaan tupakointia partsilla kun alan nukuttamaan vauvaa siinä...meille tulee niin kaamea käry aina tohon partsille ja sisälle jos tuuletus ikkuna auki... :ashamed:
  11. S

    mun massuli 41+0

    :D
  12. S

    tulkaapa joku kahveelle...nyt ois

    mokkapalojakin :p
  13. S

    miksi tämä ei jo tule...alkaa oleen jo niin puhti...

    ...pois!! :headwall: :headwall: tänään 41+0 ja pääsiäisenä kun oli niin toiveikas olo...millä ihmeel saan tän tulee???? :snotty:
  14. S

    tilanne tietoja...40+4

    ja edelleen kokonaisena...viimeyönä iski sitten flunssankin!! kolme yötä nyt valvonut supistelujen kanssa ja päiväksi loppuu...äsken kaupassa sitten jotain valahti housuun aikas kiitettävästi...limaaaa ja hitusen kai vettäkin kun meni pöksyt niin märäksi. veren sekaista ei vielä...
  15. S

    pitäisikö mun soittaa ä.polille...

    jo kun on välillä varsinkin öisin subbaillut sut tiheesti...kaksi edellistäni syntyi nopsaan ja varsinkin keskimmäisestä äkki kipeydyin kotonavuorokauden mitättömien satunnaisten supistelujen jälk tosi nopiaan ja sitten tulikin kiire ja vauva oli maailmassa reilu tunnin päästä,,sillon matkaa oli...
  16. S

    koko yön..

    supisteli ja nukuin vain pätkiä...oli pahaolo ja kylet puutu...nyt aamulla, EI MITÄÄN!! :headwall:
  17. S

    odottaa odottaa ja odottaa...40+1 ja nyt on vähän

    omituista oloa alamassulla aina liikkuessa...oiskohan se pää nyt asettunut uomiinsa =)
  18. S

    miten isyysraha määräytyy?

    miten se lasketaan palkasta? :attn:
  19. S

    onko millipillistä mitään tietoo?

    mä jännään kun se eilen oli niin pipinä jo alkuyöstäkun lueskelin palstalla...itse toivon pääseväni just kans tositoimiin.. =)
  20. S

    MIKSI mun herneet ei..

    KASVA!!! raivostuttavaa!! joka vuosi on itänyt viikossa...nyt ollut jo 12päivää mullassa ja kaksi pikkistä pöjöä vähän yrittää puskee pihalle :/

Yhteistyössä