Hakutulokset

  1. Trinsessa

    Odottavan aika on pitkä!

    Mä olen niin kypsä jo tähän odotukseen! Laskettuaika on 6 päivän päästä. Reilu viikko sitten synnytystapa-arviossa lääkäri sanoi että kaikki on valmista ja vauvakin lähtökuopissa että eiköhän se viikon sisällä tule. Neuvolassa sanoivat alkuviikosta että kyllä enää pari päivää vaan odottelua...
  2. Trinsessa

    Miksi poistat facebookista kaverin listaltasi?

    Ja miksi olet alunperin kaveriksi naamakirjassa ryhtynytkään? Itse just poistin sellaisen ihmisen johon meni hermot. Aina kun kirjauduin facebookkiin niin se oli samantien aloittamassa keskustelua kuinka taas kaikki menee päin peetä ja lainaa rahaa. Siis se kyseli rahaa lainaksi monta kertaa...
  3. Trinsessa

    Pakko hehkuttaa jossain!

    Olkoot vaikka täällä, mutta sain juuri tiedon että mun pikkusisko saa vauvan. :heart: Ihan mahtavaa! En vielä tiedä tarkemmin että kuinka pitkällä on mutta olen ihan fiiliksissä.
  4. Trinsessa

    Missä vaiheessa raskautta olette alkanut pohtia syntyvälle lapselle nimeä?

    Meillä vasta tammikuussa syntyisi Nilviäinen mutta silti pitää jo nyt pohtia eri vaihtoehtoja. :D
  5. Trinsessa

    No nyt iski ongelma!

    Meillä siis kissanpentuja joille on kodin etsintä päällä. No nyt sitten sain jo asiaa eteenpäin ja yhdelle pennulle löytyi koti josta oltiin kiinnostuneita. Nyt sitten tässä aamu ollaan laiteltu sähköposteja ja olen laittanut kuvia ja nyt ilmeisesti sen ihmisen sähköposti on täynnä ja en saa...
  6. Trinsessa

    Elämä on täynnä vaikeita päätöksiä

    Kun tuo mies saapuu hommista niin vaihtoehdot ovat A.) Menen päiväunille. B.) Lähden shoppailemaan yksin. C.) Lähden shoppailemaan 3-vuotiaan kanssa. Vaikeata,vaikeata. Alan jo hylätä A-vaihtoehdon. B:n ja C:n välillä pohdin. :D
  7. Trinsessa

    Olo on kuin pillipiiparilla

    4 kissanpentua kulkee joka paikkaan perässä. :D Hassuja.
  8. Trinsessa

    Mistä olette löytäneet kivoja äitiysvaatteita? (Käytettynä)

    Meidän paikallisella kirpparilla ei koskaan ole myytävänä ja huutiksessa oli aika surkea tarjonta. Tosi vähän löysin paketteja ja sellaisen miellläni ostaisin postareiden takia. Ärsyttää kun ne paketit on XS-L niin jää puolet käyttämättä sitten kun ovat liian isoja. Tai että paketeissa oli...
  9. Trinsessa

    Minua kotikiusataan :(

    Kun on koulukiusaamista niin meillä tapahtuu kotikiusaamista. Kiusaajana on reilun 4 viikon ikäinen kissanpentu. Siitä on hauskaa aamuisin herättää minut ja sitten se käy itse nukkumaan kunhan on saanut minut ylös. En ajatellut puuttuvani vielä asiaan, mutta jotain on ilmeisesti tehtävä...
  10. Trinsessa

    Miksi se pitää aloittaa heti alussa? Kyse taas vauvan sukupuolesta...

    "Julkaistiin" siis tieto sukulaisille että loppuvuodesta olisi kolmas lapsi talossa. (Tai siis sanoin äidilleni, se hoitaa juoruamisen muille. Kätevää.) Mutta nyt jo sukulaiset kysyy että "Jos se on kolmas tyttö, niin kai vielä neljännen teette että saatte pojan?" :headwall: Miten ois vaikka...
  11. Trinsessa

    Kuinka nuorelle voi varata ratsastustunnin?

    Meillä tyttö täyttää parin kuukauden kuluttua 3-vuotta. Hän on enempi sellainen joka haluaa kokemuksia eikä krääsää. Ilmoitti jo ettei halua muuta synttärilahjaa kuin iiiiiiison mansikkakakun ja serkkupojan ja naapurin tytön yökylään, sekä makkanpaistoa. :) Leluja ei kuulema tarvitse uusia kun...
  12. Trinsessa

    Maksaisitko Bamse tunikasta yli 20e?

    http://www.huuto.net/kohteet/---bamse-t-paita-_tunika-110-cm----turkoosi-pupu----------/135752109
  13. Trinsessa

    Totuutta lapsen suusta

    Keskustelin tuossa vajaa 3-vuotiaan kanssa jos tehtäis vappuasut näin sadepäivänä. Kysyin että miksikö äiti voisi pukeutua niin vastaus oli : "Sä olisit hyvä äiti tai tuulitunneli." :laugh:
  14. Trinsessa

    Vappuasu meni uusiksi, keksikää mulle uusi asu.

    Piti pukeutua Batmaniksi mutta tuleekin paikalle jo sukulaispoika Batmanina ja empä kehtuuta olla sama. Nyt pitäis uusi asu keksiä. Omasta pesueesta toinen lapsista on Röllipeikko ja toinen on koira, mies on prinsessa. :D Nyt mun pää lyö tyhjää kun mä suunnittelin jo niin hienon asun itselleni. :(
  15. Trinsessa

    Päivän kirpparilöytöjä?

    Olettekos muut löytäneet mitään kivaa? Itse löysin vanhemmalle tytölle Me&I:n ruskeat canvakset 2e hintaan ja kunto kuin uudella. Lisäksi kerrankin löysin itsellenikin jotain, todella kivan ruskean mekon 4e hintaan.
  16. Trinsessa

    Potkaiskaa joku mua perseelle!

    Miks en osaisi siivota ajatuksen voimalla niin onnistuis palstaaminen ja imurointi samaan aikaan? :D
  17. Trinsessa

    Meneekö huutiksessa ihan "tavis" vaatteet?

    Vai pitääkö olla Kittyä ja Bamsea. Kun ois ihan hyväkuntoisia perusbodyja, housuja ja mekkoja. Meneekö siellä perus lindex ja henkkamaukka kun postikulutkin on jo yksin suht isot. Jos laittais 0e lähtöhinnalla pienellä korotuksella? Kannattaako noita "tavis" vaatteita yrittää laittaa yksin vai...
  18. Trinsessa

    Jollain postinjakalla on vissiin samankokoiset lapset kun meillä

    Viimeisen kahden kuukauden aikana on hävinnyt yli kymmenkunta kirjettä joissa ostoksina ollut vaatetta täältä palstan puolelta, huutiksesta ja työtovereilta. Kaikki noita vaatekirjekuoria. Miks se ei vois viedä laskuja ja maksaa niitä? Samoin aikakausilehtiä on jäänyt tulematta myös. Jos tätä...
  19. Trinsessa

    Mitä tehdään?

    Mulla on tylsää ja ei nukuta. :o
  20. Trinsessa

    Oletteko miten juhlistaneet 1-vuotis hääpäiväänne?

    Meillä ois kohta otsikon mukainen päivä. Oletteko muut miten juhlistaneet hääpäivää? Entäs oletteko ostaneet jotain lahjaa miehelle hääpäivän kunniaksi? Minun tekisi mieli jotain pientä ja hauskaa hankkia, mutta pää lyö ihan tyhjää.

Yhteistyössä