Hakutulokset

  1. Tallu -

    Turkulaisia tai Turkua tuntevia paikalla?

    Kaipaisin suosituksia kohtuuedullisista ravintoloista/ruokapaikoista lähellä Turun rautatieasemaa tai matkalla sieltä kohti satamaa? Laivareissua pukkaa, tullaan junalla =)
  2. Tallu -

    Kokemuksia matkasta Kroatiaan?

    Kertokaa, kertokaa =) Nimim. matkakuumetta.
  3. Tallu -

    Risteily ms Europalla - onko hyteissä suihkut ja pyyhkeet?

    Näin tyhmä kysymys tällä kertaa, netistä en oikein löytänyt tietoa asiasta, joten luotan palstaan. Itse olen ollut laivalla varmaan 20v sitten, enkä muista asiasta mitään. Esikoinen on lähdössä abiristeilylle ja mietitäänkin nyt, että onko hyteissä suihkut ja pyyhkeet vai pakkaako poika...
  4. Tallu -

    Palstalaisten vrt. Putoushahmojen hokemat

    Tulipa tehtyä hokemahuomio tuota ruoat vitosella-ketjua lueskellessa... otetaan huumorilla :) Rollolainen: "Kukaan ei kuole" Lisää?
  5. Tallu -

    Vituttaakohan lastasi?

    Tässä näkökulmaa iltakiukkuihin :) Lastasi saattaa vituttaa — partakäkipaholainen
  6. Tallu -

    Kotiarestista

    Kotiaresti ei tee lasta kiltimmäksi - tämä keino toimii | Perhe | Iltalehti.fi Mä olen niin samaa mieltä ja tyytyväinen itseeni, että olen osannut maalaisjärjellä toimia pääsääntöisesti tuossa kuvatuilla tavoilla omien lasteni kasvatuksessa.
  7. Tallu -

    Miehille vinkiksi ja naisille - näinkö se on?

    Koska kannattaa nusasta naista?
  8. Tallu -

    Joko tämä video on palstalla nähty?

    Kaksospojat haettiin kotoa 4.1.2014 Oulu Lastensuojelu - YouTube
  9. Tallu -

    Vähän viime tinkaan jäi tänä jouluna, mutta joko olette

    saunan pesseet? Mä lähden siihen hommaan just nyt!
  10. Tallu -

    Tuhkalapset, joko tämä on täällä puitu?

    Tuhkalapset-video herättää voimakkaita reaktioita | IL-TV Uutiset | Iltalehti.fi
  11. Tallu -

    Kattokaas, mulla on uus palstailukamu :)

  12. Tallu -

    Mitäs tekisit tässä tilanteessa?

    Itse töissä klo 6.30-14.30. Muut perheenjäsenet vapaapäivällä. Kun tulen töistä, niin isäntä lähtee pelaamaan sulkista, joka sovittu jo viikko sitten. Kotona ei ole ruokaa, eikä värkkiä, mistä sitä tekisi. Molemmat autot menossa, toinen siis isännällä ja toinen esikoisella. Kauppaan puoli...
  13. Tallu -

    Vituttaako? Lue sitten tämä :)

    Vitutuksen sietämätön lempeys - Arkista - Markkinointi&Mainonta
  14. Tallu -

    Keliaakikot!

    Millä oireilla keliakia alkoi?
  15. Tallu -

    Kenelläkään kartiovalkokuusta?

    Ruukussa? Onko tuhoon tuomittu ajatus, että tuo puu talvehtisi ruukussa? :D
  16. Tallu -

    Mikäs ois hyvä tiskikone?

    Eikä ainakaan LG! Meillä tuo on ollut muutaman vuoden ja taas se on rikki! Argh! Isäntä on sitä itse aina korjannut, mutta nyt alkaa munkin kärsivällisyys tuon koneen suhteen loppua... tosin ehkä se korjaa sen myös tällä kerralla, mutta jos nyt kuitenkin päädyttäisiin ostamaan uusi, niin...
  17. Tallu -

    Hyvä majoituspaikka Lapissa joulun aikaan? Suosittele!

    Ollaan vähän myöhässä, suurin osa on varmaan jo varattu, mutta toivottavasti päästäisiin jonnekin parin päivän reissulle joulun ja uuden vuoden välissä. Ajatuksena ehkä laskettelu tai muut talviaktiviteetit sekä mahdollisesti kylpylä... :) Missä olette majoittuneet ja millaisia kokemuksia?
  18. Tallu -

    Testaappa onnistuuko :)

    Helppo testi ennustaa jäljellä olevat elinvuodet | Elintavat | Iltalehti.fi Tarkoitettu vanhemmille ihmisille, mutta mikä estää testaamasta itsekin ;) Mulla onnistui, mutta isännällä tuli yksi virhepiste. Kuopus 12v toteutti testin niin nopeasti, että saimme isännän kanssa todella hämmästellä...
  19. Tallu -

    Miten korjata rintaliiveistä kaarituki, kun se

    tulee ulos tuosta tissien välistä? Onko teillä kivoja kikkoja siihen? :)
  20. Tallu -

    Niin se aika rientää...

    Vast'ikään 18v täyttänyt esikoispojuni sai tänään ajokortin =)

Yhteistyössä