Turkulaisia tai Turkua tuntevia paikalla?

"Lillie"
Itse tykkään kiinalaisesta ruoasta joten menisin tänne: http://www.goldendragoncity.fi/
Se on juna-asemalta noin 200 metrin päässä.

Linja-autoasema on satamaan nähden ihan päinvastaisessa suunnassa joten en itse lähtisi sinne päin.

Millä aiot mennä satamaan? Jos kuljet julkisilla, joudut koukkaamaan Kauppatorin kautta, ja siellä onkin sitten paljon enemmän valinnan varaa.
 
[QUOTE="Lillie";30528121]

Millä aiot mennä satamaan? Jos kuljet julkisilla, joudut koukkaamaan Kauppatorin kautta, ja siellä onkin sitten paljon enemmän valinnan varaa.[/QUOTE]

Kiitos kinkkivinkistä, pannaan korvan taa, se on meidänkin suosikkeja :)

Vielä ei oo tietoa millä siirrytään rautatieasemalta satamaan, ehkä kävellään, ehkä mennään taksilla, jos ei jakseta kävellä :) Meitä on useampi, niin taksi vois tulla halvemmaksikin kuin julkiset?

Mut nyt nukkumaan, aamulla on töihin lähtö. Palaan tähän huomenissa :)
 
vierass
Aika pitkä kävelymatka satamaan, joten suuntaisin teinä keskustaan (kävelymatka rautatieasemalta) ja söisin siellä jossain ennen taksi/bussimatkaa satamaan.

Linja-autoaseman suuntaan en lähtis, väärä suunta eikä sitten oikein muita ruokapaikkoja mikäli se mainittu ei miellytä. Keskustassa enemmän valinnanvaraa ja mukavampi kävelyreittikin.
 
Juu, tiedän kyllä, että juna menee satamaan asti, mutta haluttiin lähteä aiemmalla junalla Turkkuseen ja ehkä käveleskellä satamaan, jos jaksetaan ja katsella samalla kaupunkia. Ellei jakseta/viitsitä, niin mennään sitten taksilla :)

Kerttu-ravintola vaikuttaa aivan täydelliseltä paikalta meidän kokoonpanolle, hyvin todennäköisesti löydämme itsemme sieltä. Kiitos vinkistä :flower:
 
varauksesta
Hehee, niin palstatyypillinen vastaus, johon itsekin usein sorrun :D Ja juu, tietenkin - ajattelin vain, että tietääkö palsta, koska monta kertaa palsta tietää =) Kiitos kommentista, sait hymyn huulilleni :)
En mä millään pahalla tarkoittanut. Kortteliravintola Kerttu on mulle ihan tuttu paikka, mutta sen kävijämäärät eri viikon- vuorokauden- ja vuodenaikoina varmaan tietää kyllä parhaiten henkilökunta.

(Itse ehkä varaisin, kuudelle kuitenkin... mutta mä olenkin semmoinen varmistelija ja neurootikko... ja kokemus on että viikonloppuisin Turussa on joskus ruokaravintoloissa ihan yllättävän täyttä)
 
En mä millään pahalla tarkoittanut. Kortteliravintola Kerttu on mulle ihan tuttu paikka, mutta sen kävijämäärät eri viikon- vuorokauden- ja vuodenaikoina varmaan tietää kyllä parhaiten henkilökunta.

(Itse ehkä varaisin, kuudelle kuitenkin... mutta mä olenkin semmoinen varmistelija ja neurootikko... ja kokemus on että viikonloppuisin Turussa on joskus ruokaravintoloissa ihan yllättävän täyttä)
Enkä mä ottanut sitä pahalla :) Joo, mä soitan sinne ja kysyn tarkemmin.
 

Yhteistyössä