Hakutulokset

  1. punatukkainen

    Käräytin äsken alaikäiset lapset uimarannalla juopottelusta..

    Tuskin tulevat ihan heti tänne rannalle.... No, ainakin mun omat lapset näkivät, että miten toimitaan tälläisessä tilanteessa.
  2. punatukkainen

    Käräytin äsken alaikäiset lapset uimarannalla juopottelusta..

    huhhuh....mikä ajattelu tyyli! :(
  3. punatukkainen

    Käräytin äsken alaikäiset lapset uimarannalla juopottelusta..

    No, ei tietenkään...eihän kukaan siihen pysty, eikä kuulukkaan. Mutta aikuisen on otettava VASTUU lapsestaan!
  4. punatukkainen

    Käräytin äsken alaikäiset lapset uimarannalla juopottelusta..

    Omien 8-10.vuotiaiden lasten kans oltiin uimassa ja kyllä tytötkin ihmetteli sitä touhua. Pakkohan siihen on puuttua, muutenhan omat lapseni oppivat, että mihinkään ei puututa!
  5. punatukkainen

    Käräytin äsken alaikäiset lapset uimarannalla juopottelusta..

    Missäköhän heidän äidit ja isät on näin maanantai iltana? No, kohtahan heille totuus selviää omista kullannupuistaan...
  6. punatukkainen

    Auttakee ystävät; asiaa LG:n pesukoneesta

    Ei yhtään LG:tä meille enää koskaan. Imurin erehdyin ostamaan ja kauppaan vein takaisin, samoin mikron palautin, kun muutaman kuukauden käytön jälkeen alko pitää hirveetä ääntä. Köyhän ei kannata ostaa ensin halpaa ja sitten hyvää. :)
  7. punatukkainen

    Minkä vuoden haalari tämä on? ( kuva )

    Anttilasta ostin pari viikkoo sitten just tollasen samanlaisen ovh. 79,90. Oli alessa -30%
  8. punatukkainen

    Mitä mieltä tästä kodista?

    Ei muuten ollut yhtään kuvaa......hmmm....
  9. punatukkainen

    Mitä mieltä tästä kodista?

    Junarataa ei saa siirrettyä, mutta valokiskon saa pois! :D
  10. punatukkainen

    Mitä mieltä tästä kodista?

    Mä aavistan kans, että saattaa olla jotain häikkää..... :/
  11. punatukkainen

    Mitä mieltä tästä kodista?

    Joo, siinä on niinkuin kaksi asuntoa. Toinen on kaksio ja toinen isompi puoli. Voi ostaa molemmat tai sitten toisen vaan, mutta sitten on riskinsä kuka tulee siihen kaksioon. ;)
  12. punatukkainen

    Mitä mieltä tästä kodista?

    http://www2.oikotie.fi/realestlist?exit=aptinfo_fromsearch&target=apartment&query=%26searchtotal%3D73%26selectedpage%3D1%26rootCompanyId%3D-1%26mainNavi%3Dapartments%26listlength%3D25%26searchtype%3Dquick_search%26aptType%3D6%26target%3Dapartment%26dir%3Dasc%26locationFreeText%3Dhelsinki%26cookie...
  13. punatukkainen

    10.v tyttö saa tänään tehdä meille viikon ruokalistan.

    Joo, siis tää ajatus lähti syksyllä siitä, kun poika valitti aina, että on pahaa ruokaa. Meillä tää näköjään toimi, ei yhtään hampurilaisketjua listalla.
  14. punatukkainen

    10.v tyttö saa tänään tehdä meille viikon ruokalistan.

    Isoveli halusi pitzaa, tortilloja, jauhelihakeittoa, lohta, muussia ja uunimakkaraa. Oli muuten yllättävän vaikeaa hänelle keksiä...kulki mietteliään näköisenä paperi kädessä. Minä huvittuneena seurasin vierestä, kun hän pähkäili tärkeässä tehtävässä. :D Jännä fiilis huomata lapsesta miten...
  15. punatukkainen

    Mikä musa soi teillä just nyt?

    Hiljaisuuden ääni...
  16. punatukkainen

    10.v tyttö saa tänään tehdä meille viikon ruokalistan.

    Hän on pitkään pyytänyt, että koska hän saa suunnitella ruokia viikoksi. Saa olla mitä vain, vaikka hänen lempiruokiaan. Minä toteutan... ;) Ajatus lähti siitä, kun isoveli sai suunnitella syksyllä ja nyt olis sitten siskon vuoro. Saas nähdä mitä ruokia meillä ensi viikolla syödään. :)
  17. punatukkainen

    Palstatauko oli paikallaan...

    5kk sitä kesti, enkä kovin usein varmaan tänne kerkeekään, kun töihin lähtö tuli eteen. Mutta silloin tällöin täytyy käydä kurkkailee polttavimmat puheenaiheet. Nyt oon saikulla, joten tässä lepäillessä...:)
  18. punatukkainen

    Kainaloiden liikahikoilu

    Mulla auttaa Triple Dry. Jo heti ekasta kerrasta ja iltasin tosiaan pitää laittaa puhtaaseen kainaloon. Tosi hyvä keksintö. =) Ekax laitoin sen 4 iltaa peräkkäin ja nyt laitan 2 kertaa viikossa.

Yhteistyössä