Hakutulokset

  1. lasipää edellä

    Jumittaako teillä palsta?

    Mythago jotain mainitsi, ja mun jumittaa välillä ihan kauheasti. Eli johtuuko palstasta - vai mun koneesta. Mun kone on hajoamassa. Lämpöä turhan paljon ja näin. Jos joku tietää millä saan mitattua GPU :n olis kiva. Löytyy HWmonitor - ei mittaa tota ^^ mutta muuta kylläkin. Löytyy...
  2. lasipää edellä

    asiakkailta loppuivat rahat - luksusmerkki joutuu laskemaan hintojaan

    Asiakkailta loppuivat rahat – luksusmerkki joutuu laskemaan hintojaan - Tyyli - ME NAISET
  3. lasipää edellä

    Uusi halpismerkki tulossa Keskolta ruokakauppaan

    *pärsk* urli ei toiminut :D pyh, jouduin kuitenkin kirjoittamaan tähän jotain plus laittamaan linkin uusiksi :D Keskon vastaisku Lidlin rynnistykselle: Uusi halpismerkki | Taloussanomat
  4. lasipää edellä

    Sos.tuen lisäksi bonus: viisinumeroinen taskuraha/ vuosi pimeällä eteenpäin vuokrauksella. Kaupungin vuokra-asunnot

    Asunnon ja sos.tuen lisäksi veroton bonus: viisinumeroinen luku taskurahaa/ vuosi pimeällä vuokrauksella. Kaupungin asunto - suomalaisen lahja sitä eniten tarvitsevalle. En ole kauheasti ehtinyt perehtymään, mutta jos nämä jutut pitävät paikkansa, saadaanko tätä koskaan loppumaan. Suomi...
  5. lasipää edellä

    Lapset ohjelmoimaan - Hello Rubyn mainosvideo 2,5 minuuttia, hauska

    https://www.kickstarter.com/projects/lindaliukas/hello-ruby Linkki menee kickstarterin sivulle. Se eka video, missä Lindalla on punainen pallopaita yllään. Olen ihan varma, että olen hiljattain nähnyt täällä plussalla jo Hello Ruby-projektista ketjun, mutta en vaan löytänyt haulla...
  6. lasipää edellä

    -ottivatko-tyonantajat-oppia-diktaattori-francolta-keltainen-tyoehtosopimus

    Ottivatko työnantajat oppia diktaattori Francolta? Keltainen työehtosopimus kyykyttää nuoria ja köyhiä Spämmätään tämäkin nyt vielä kun vauhtiin pääsin... Veikeitä on nämäkin sopimukset vaikken koskaan ymmärtänytkään miksi PAU lähtee viemään mainosjakajien asioita eteenpäin. Tietyt muut...
  7. lasipää edellä

    toimiiko hotmail normaalisti teillä nyt?

    Kysymys kuuluu...onko jotain häröä menossa yleisemminkin vai pelittääkö hotmailit?
  8. lasipää edellä

    Haaste: keksitkö 20 plussaa tästä päivästä : ) Demittäjiltäkin voi oppia jotain

    HAASTE: pystytkö kesksimään 20 positiivista asiaa tästä päivästä? | Demi.fi Demittäjät ovatten aika hellyyttäviä :heart: en tiedä montako saan keksittyä, tuskin kahtakymmentä sentään...(vanha kirpakka kalkkis kun olen ) 1. ylipäätään heräsin vielä tänäänkin, eikä pahin vieläkään ole...
  9. lasipää edellä

    Gallup: kylmätilagallup äkkiä ennenku ehtii muuttumaan

    Täällä plussaa 1,8 (löynäisrännikkö)
  10. lasipää edellä

    Uusia huijauksia autonomistajille,+varo+tata+huijausta/ auton arviontisivustoja

    Autonomistaja, varo tätä huijausta! | Kauppalehti.fi
  11. lasipää edellä

    Työvoimapula - taas se on täällä - lähihoitajista huutava pula

    Lähihoitajista pian kymmenientuhansien pula - Kotimaa - Turun Sanomat
  12. lasipää edellä

    <3 Lukukoira Viljo: lukukoira-ei-hauku-virheista

    Lukukoira ei hauku virheistä | Turkulainen <3 Lukukoira Viljolle riittäis varmaan hommia...<3
  13. lasipää edellä

    Hyvä steviatuote lämpimiin juomiin? Löytyykö sellaista?

    Onko noilla steviatuotteilla suuriakin eroja? Onko luontaispuolen tuotteet erilaisia kuin nämä canderellit ja hermesetakset? Löytyykö tietoa tästä. Lämpimät juomat, kahvi, tee, kaakao ja stevia.
  14. lasipää edellä

    buahhahhaa - robotit nuuskivat työnhakijan ja päättävät jatkoon pääsystä (rekryprosessit)

    Rekrytointirobotti nuuskii työntekijät –?automaattiseula aiheuttaa kiistaa - Kotimaa - Turun Sanomat No niin, voidaan heittää hyvästit sitten nk. laadukkaille työnhauille ainakin minun tapauksessani, eli ei muuta kuin narua kaulaan sovittelemaan... :snotty:
  15. lasipää edellä

    uusi angry birds lähti matkaan Oulun rivitaloalueelta

    Suomalaiskoodarin kännykkäpeli hurjasteli huipulle - Kotimaa - Turun Sanomat kaikkia roskalehtiä sitä tuleekin luettua yön pitkinä tunteina. mutta onhan tässä taas positiivisia peliuutisia, suomen Oulusta. d b
  16. lasipää edellä

    todella nätit tatuoinnit *oks* varoitus (melkoisen turha)

    http://is11.snstatic.fi/img/658/1288499805285.jpeg
  17. lasipää edellä

    hesassa lentelee ihmisiä selälleen ulosteeseen

    Ulosteliejua purkautui Asema-aukiolle Helsingissä | Uutiset | Pääkaupunkiseutu | Oma kaupunki
  18. lasipää edellä

    G: -millä perusteella valitset appelsiinimehun? /miten erotat laadun?

    Sellaista aloin pähkäilemään, kun ravitsemusterapeutti jossain lehdessä mainitsi, että appelsiinimehun valinta ei ole maailman helpoin tehtävä. Eniten kummastutti se, että tällä ravitsemusammattilaisella ei ollut tietoa tuosta maailmanmarkkinoilla myytävästä tiivisteestä, joka on samaa...
  19. lasipää edellä

    http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288499090881.html

    Alaston nainen pakeni autosta koulun pihalla Kirkkonummella - Ilta-Sanomat
  20. lasipää edellä

    Lisäaineet herättää turhaa pelkoa*HS*linkki

    Näinhän se on, että niitäkin lisäaineita kammoksutaan, jotka luonnossa esiintyy ihan samoina. Professori: Lisäaineiden epäterveellisyys on harhaluuloa - Ruoka - Kotimaa - HS.fi

Yhteistyössä