Hakutulokset

  1. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    heippa kaikki!! täälä syntyi poika 16.9.-12 klo 14.50 kokoa 3980g ja 53cm, py 37cm synnytys lähti itsestään käyntiin supistuksilla =) poika on kiltti ja hyvin kasvanu. olinkin yllättynyt miten paljon teitä täälä olin aluksi olin tääläkin aktiivinen, mutta jotenkin hurahdin täysin tuonne...
  2. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Heippa mammat!! Tervetuloa uusille ja ihanaa lukea ultrakuulumisia ja etenkin kun ne ovat olleet hyviä :heart: Täälä on alkanut huonoolo ja pahoinvointi helpottaa :p Oksentanu en oo viikkoon ja se jatkuva huono olo on vain ajottaista nyt =) Pissalla pitää käydä vähintään kerran yössä, mutta...
  3. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Huomenta mammat :D Sukupuolen selvittämisestä Meillä kanssa kysytään jos vaan pikkunen rakenne ultrassa näyttää sukupuolensa :D Ekn kanssa en edes rakenne ultrassa kysynyt mutta kun oli synnytystapa arvio ja lääkäri kysyi tiesinkö jo ja haluanko tietää niin pakkohan se oli saada viimme...
  4. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Heippa taas mammat :p Pakko oli ruveta kommentoimaan tuohon vaunu touhuun :laugh: Se eilen unohtui kun on tääläkin liikeellä tuota raskausajan demetiaa.. :whistle: Eli niin VAUNUISTA Meillä esikon aikana oli vaan sellaset melko halvat vaunut maksoi jotain n.400€ uutena ja merkki oli joku...
  5. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    IMN Pakko oli kommata sun kysymykseen tohon lapsettomuus kysymykseen. Eli itselläni on ollut lähipiirissä samankaltaisia juttuja ja se on hankalaa ja tuntuu pahalta pelkkä kertominen vauva uutisista :| Mutta minä olen järkeillyt niin et kerron asian sillai varovasti eli vaikka kylästä pois...
  6. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Osanottoni muhville kamalasta menetyksestä <3 Ja isosti peukkuja tälle pikku salamatkustajalle =) Pakkohan mun oli tulla ketomaan neuvola kuulumisia.. Eli mun laskettu onkin 2.10 jostain syystä neuvolan laskuri antaa päivän vähemmän kun nettilaskurit?? :eek: Juteltiin neuvolatädin kanssa...
  7. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    No niin huomenna sit ois eka neuvola ja ultra viikkoja (mensujen mukaan) huomenna 8+1 eli syke pitäs jo näkyä selkeästi jos sielä sellaista on :heart: Pikkasen kyl jännittää ja ahistaa.. Oireet on kyl ollut tos pahat nyt kuluneen viikon aikana et mitetinkin et oisko loppuviikon suosista töistä...
  8. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    NIIN JA IKÄÄ 18.2 kertyy 25 vuotta :) (hetki vielä 24v) :D
  9. J

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Eli mukaaan hyppän :) laskettu 3.10.2012 ja synnyttään mennään SeKS ja kolmas ois tulon päällä :D vähän jänskättää kun on keskenmeno takana marraskuussa joten ny jännityksellä odotellaan :)

Yhteistyössä