Hakutulokset

  1. K

    Häävalssinne?

    aamu
  2. K

    Vielä kerran siitä minun juhlavaate ongelmasta (kuva)

    Niin siis mitkä juhlat on kyseessä?
  3. K

    kysyn ulkona olemisesta

    ok eli en ole huono äiti kun meidän 4,5v on tokaa kertaa yksin ulkona niin että nään sen koko ajan ikkunasta.. :ashamed:
  4. K

    kysyn ulkona olemisesta

    Niin että minä ikäset teillä saa olla jo yksin ulkona leikkimäs..
  5. K

    TANSSIKYSYMYS

    osaan ja osaan.. heh oon tällä hetkellä lavatanssi kurssilla..
  6. K

    Kysykää mieheltä...

    onko ne 30kriisit oikeesti todellisii??? vai vaan syy juosta ulkona...
  7. K

    FB wikipediassa

    http://fi.wikipedia.org/wiki/Facebook
  8. K

    Hyvä Jumala kuuli pienen ihmisen iltarukouksen...

    Nyt olis syy sitten mennä sinnekkin.. bändipä hyvinki ja aivan mielettömän ihan onkii ja se musiikki on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvääää
  9. K

    Kuka odottaa jo innolla Kuorosotaa?

    :attn: :attn: :attn: timon joukko
  10. K

    MIKÄ RV?

    olisko 9+3
  11. K

    Mitäs teillä tänään suunnitelmissa?

    kotona ollaan siihen asti kun anoppi pääsee töistä jonka jälkeen mennään anoppilaan poika jää sinne yöks koska me mennään huomen aamulla tosi aikasin töihin ja päiväkoti ei oo vielä auki silloin niin appi vie pojan päiväkotiin..
  12. K

    Onko kenenkään lapsella kahta mummia ja ukkia tai mummoa ja vaaria tms?

    meillä on miehen vanhemmat mummu ja vaari miehen isovanhemmat ovat "xxx"-vaari ja "xxx"-mummu ja iso-vaari ja iso-mummu minun äiti mummi isäni ja sen uus pappa ja harakka :whistle: sitten mun äidinäiti on iso ja äidinisä on mofa isänäiti on iso-mummu miehen iso-vanhempia ei nähdä...
  13. K

    2114?

    mun mielestä paljon siinä määrin että me ei tienata ees noin paljon kk:ssa :ashamed:
  14. K

    miten muilla??? (miehistä)

    ukko nousee lauantaisn ja minä sunnuntaisin..
  15. K

    Mussiikkia!

    http://www.youtube.com/watch?v=FJPA_MzwYVI volbeattia..
  16. K

    Tämä on jo luksusta

    täällä poika meni jo kasin pintaan nukkumaan ja menny jo 6kk asti kello 20.00 nukkumaan...
  17. K

    Johan oli "satuhäät"

    mua ja HS ärsytti suunnattomasti se kuseva koira ja ne vaan pyyhittiin pois ja lapset meni siel plus että koira joi vessan pöntöstä..
  18. K

    vanhasta kihlasormuksesta

    tosta sormuksesta niin ei tykänny munkaan ukko kun vanahan kihlasormuksen pikkurilliin laitoin.. ja annoinkin sen sit mun kaverille toisaalta ymmärrän..
  19. K

    Kivan iso koti Mikkosilla...

    täs Porvoon lähettyvillä.. pieni tuppu kylä mis kaikki tietää toisten jutut paremmin..
  20. K

    jauhataan vielä sit...

    tästä Nina Mikkosesta.. voin nyt kuulostaa ihan typerältä ym.. mä oon täs miettiny itsekseen syitä miks mä menin töihin ja suurin syy on ollu se että me tienattiin vajaa 1900?/kk siis yhteensä.. ei siin mitään jos mies olis tienannu vaik 3000-4000?/kk mikäs siin olisin voinukin jäädä...

Yhteistyössä