TANSSIKYSYMYS

  • Viestiketjun aloittaja 22
  • Ensimmäinen viesti
:wave: Osaan. Miehellä kilpatanssitausta, ja mentiin aikanaan lavatanssikurssille, että on helpompi tanssia yhdessä kun olen minäkin käyny perusteet läpi. Kurssille vaan ap, siellä sitä oppii!
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
En osaa, enkä halua osatakaan. Mun mielestä mennen talven lumia :D
Ai? Onko se jotenkin junttia?
Musta on ihana lähtee vaan jonnekin tanssimaan, ja sitä paitsi, se on hyvää liikuntaa. Ja semmosen miehen kans, joka osaa viedä kunnolla, niin semmosen kans on MUKAVA tanssia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
En mä oo puhunut mistää juntista yhtään mitään. Tarkoitan sitä, että ei kyllä mielestäni sovi mun ikäisille.
Mä kysyinki, et onko se sun mielestä junttia, en väittäny, että olisit niin sanonu. Minkä ikäinen sä olet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Juurikohtapian 25. Mä olen ymmärtänyt, että tansseissa käy vain eläkejärjestöläiset ja muut jotka kokevat kaipuuta "vanhaan hyvään aikaan".
Luulo ei ole tiedon väärti!! ;) Paljon niissä käy myös sun ikäisiä ihmisiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Juurikohtapian 25. Mä olen ymmärtänyt, että tansseissa käy vain eläkejärjestöläiset ja muut jotka kokevat kaipuuta "vanhaan hyvään aikaan".
Itse asiassa nykyisin yhä enemmän myös nuorempia. ...tai no just sun ikäisiäsi. :D

Musta tuo on tavallaan yleissivistystä siinä missä muukin. Ja vaikka itse en käykään lavatansseissa, onhan se kiva aina juhlissa/häissä jne. osata vähän pyörähtää. ;)
 
Maarit
Vähän päälle parikymppisenä kävin lavatanssikurssin. Siellä suositeltiin, että kannattaisi heti lähteä esim. lavoille tanssimaan. Siitä lähtien olen käynyt jo vuosia aina silloin tällöin tanssimassa kesäisin lavoilla ja talvisin esim. ravintoloissa tai muissa tanssipaikoissa esim. Auran nuortentalo, Satulinna jne. Kävin hyvin edullisen tanssikurssin n. 24 ? ja se riitti hyvin alkuun. Myöhemmin olen käynyt perustanssien lisäksi mm. Vakio ja latinalaistanssikurssilla. Itse löysin tanssikurssin paikallislehdestä, mutta internetistäkin voisi löytyä jotain tietoa...
Monille kursseille voi mennä hyvin yksinkin, koska niissä joissa minä olen ollut ovat kaikki vaihtaneet ringissä paria. Rohkeasti vain tanssimaan!
 
tst
Mä en kans osaa.
Meillä ongelma, kun vaimo osaa ja minä en. Yhdessä opettelusta ei tule mitään. Täytyis löytää jostain kaveri tanssikurssille.
Jos oppis sitten vaimoa viemään.
 
tilda harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
En osaa, enkä halua osatakaan. Mun mielestä mennen talven lumia :D
Ai? Onko se jotenkin junttia?
Musta on ihana lähtee vaan jonnekin tanssimaan, ja sitä paitsi, se on hyvää liikuntaa. Ja semmosen miehen kans, joka osaa viedä kunnolla, niin semmosen kans on MUKAVA tanssia!
Tähän yhdyn myös minä... mitä mainioin tapa liikkua ja hyvän miehen kanssa tanssiminen on todella mukavaa!

nimim. viime viikolla 2 iltana tanssinut

ja siis osaan tanssia :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Juurikohtapian 25. Mä olen ymmärtänyt, että tansseissa käy vain eläkejärjestöläiset ja muut jotka kokevat kaipuuta "vanhaan hyvään aikaan".
Luulo ei ole tiedon väärti!! ;) Paljon niissä käy myös sun ikäisiä ihmisiä.
Käypä joskus katsomassa tanssikisoja. Melkein kaikki on alle 30v ja nämä samat henkilöt käy siellä lavoilla tanssimassa kun siellä voi "treenata" :D
 

Yhteistyössä