Hakutulokset

  1. emeleia

    Vaunuista

    Onkohan täällä jo ihan kuollutta..? No, koitan silti. Auttakaa nyt hyvät ihmiset naista mäessä! Ja miestäkin. Oisko jollakulla kertoa kokemuksiaan hyvistä lastenvaunuista tilanteessa, jossa puolisoiden välinen pituusero on huomattava (yli 35 cm)? Haluttaisiin molemmille sopivat vaunut...
  2. emeleia

    Kalapaikkoja?

    Kyllä, kalapaikkoja. Missä ihmiset käy kalastamassa? Tässä kohdinhan mua kiinnostaa siis tietty lähinnä turkulaisten kalapaikat, kovin kauaksi kun en viittis yhden onkireissun takia lähteä. Monena kesänä on jo tehnyt mieli lähteä ongelle lasten kanssa mutta aina se on jotenkin jäänyt, nyt...
  3. emeleia

    Mikäs ylpeä äiti täällä on mellastanut?

    Monta siirrettyä keskustelua. Melkein harmittaa etten ehtinyt lukea yhtään...
  4. emeleia

    Rangaistus murkulle, ei mutinoita??

    Mulla on 12-vuotias aina hyvin koulussa pärjännyt poika, jolla on nyt koulumenestys ihan pienessä ajassa romahtanut totaalisesti. Tänään poika antoi allekirjoitettavaksi parin viikon sisällä kolmannen kokeen josta tullut kuutonen. Aikaisemmin on tullut lähes pelkästään ysejä kokeista, parissa...
  5. emeleia

    En ole tuijottajatyyppiä

    ...mutta eilen kyllä loksahti leuka lattialle, kun näin jotain mitä en tiennyt olevan olemassakaan. Nimittäin alamittaisen poliisin! Kaveri oli korkeintaan 160 cm pitkä, koska oli ihan varmasti mua lyhyempi ja itse olen vain aavistuksen yli tuon mitan. Siis mä olen luullut että niille on joku...
  6. emeleia

    Aknen hoidosta

    Onko kellään hoidettu aknea antibiooteilla? Minkä mittasella kuurilla ja kauanko saa odottaa tuloksia? Entäs kokemuksia muunlaisesta hoidosta (nimenomaan lääkehoidosta), onko ollut toimivampi? Mulla siis antibioottikuuri 50 pvää akneen, paikallishoito varmaan ois hankalampi kun kyse on selän...
  7. emeleia

    Mistä tietää

    tietääkö mistään mitään, täältäkö se selviää?
  8. emeleia

    Hauskat peräkkäiset otsikot??

    Mihin hemmettiin koko ketju on kadonnut kun mä kerrankin bongaan tämmösen valtaisan jatkumon noista otsikoista :) Mihin voisi lahjoittaa käytettyjä lastenvaatteita (Hki)? Tekis mieli laittaa alulle seitsemäs lapsi :) Seitsemän lasta, viisi eri isää =O Katoaakohan seksihalut...
  9. emeleia

    Mikä on pimeintä

    mihin tällä palstalla olette törmänneet? Olen uusi tulokas täällä ja jo muutaman päivän kokemuksen perusteella hämmästyttää miten moneen junaan menijöitä täältäkin löytyy - hyvät naurut olen kyllä saanut muutamaan otteeseen :laugh: Voin vain kuvitella mistä kaikesta täysin hulvattomasta olen...

Yhteistyössä