Hakutulokset

  1. Almandiini

    Hyviä dokumentteja/ohjelmia netissä?

    No niin, tähän saa listata kaikkea kiinnostavaa :) Itseäni kiinnostaa, kuinka ollakaan, kaikki "yliluonnollinen". Mutta listataan tähän aina kaikkea itse kutakin kiinnostavaa, vai mitä? ;) Tehdään tästä sellainen vinkki/linkkiketju hyviin ohjelmiin :)
  2. Almandiini

    Pitkästä aikaa roikun täällä, kun on nyt aikaa. Ehdotuksia, mitä muuta voisin tehdä tylsyyttä tappaakseni? Tai...

    ...jos laitatte jotain kysymyksiä tai jutun aiheita? Olis kiva:heart:
  3. Almandiini

    Pitkästä aikaa terve!

    Mitäs tänne kuuluu? Onko mitään uutta vai kaikki edelleen sitä samaa vanhaa? Onko yliluonnollisia pohdittu viime aikoina?:D Tai onko jokin aihe puhuttanut ylitse muiden?
  4. Almandiini

    Miksi näen silloin tällöin unia ensimmäisestä miehestäni? :(

    Unissa usein palaan ensimmäiseen yhteiseen asuntoomme. Käyn kaappeja läpi ja löydän sieltä kaikkia vanhoja vaatteitani, joita käytin ennen. Unissa katselen myös vanhoja valokuvia, ja käyn läpi videomateriaalia entisestä yhteisestä elämästämme (materiaalia, jota ei oikeasti ole sellaisenaan...
  5. Almandiini

    HULLUA!!!!!! Illan sirkutukset....

    Istun tässä huoneessa, kerrostalossa suhteellisen korkealla. Korviini kantautuu sirkutuksen tapaista ääntä...ei lintu...vähän kuin heinäsirkka. Ikkuna on kyllä auki, tulisko se ulkoa? Kun käännän pään asentoa, ääni ei kuulu. Se kuuluu vain, kun pääni on tietyssä asennossa, tai korva asettunut...
  6. Almandiini

    Vyöhyketarapiakokemus :)

    Kävin tänään elämäni ekan kerran vyöhyketerapiassa. Ikinä ennen en ole käynyt edes hieronnassa. Se oli elämäni parhaiten rentouttava kokemus! Hyvä jos pääsin nousemaan hoitopöydältä hoidon jälkeen. Aivan mahtavaa :)
  7. Almandiini

    Morrigan, Istafra, Keittis....

    Missä te ootte? Auttakaa nyt naista mäessä!!!!!!!!!!!:headwall:
  8. Almandiini

    Valivali (turhis) Riidelläänkö teidän naapurissa niin, että perkeleet, saatanat ja ole sinä hiljaa kuuluvat teillekin?

    Meille kuuluu kyllä. Argh. Sitäkö se on tämä kerrostaloasuminen? :( Aiemmin sieltä kuului seksin äänetkin, mutta nyt kun on alkanut kuulua perkelettä ja saatanaa harva se päivä, niin eipä tässä enää oikein tiedä mitä tekis.
  9. Almandiini

    Sähköinen värähtely tai aura vai mikä ihme juttu?

    Niin, siis joskus harvoin tapahtuu, että tunnen toisesta ihmisestä sellaista. Jos ihminen kävelee mun ohi läheltä...mutta myös niin, että vaikka tapaisin saman ihmisen myöhemmin, silloin sitä ei välttämättä tunnu. (kesälomalla todistettua:whistle:) Juu en ole pöpi:D Tai sitten oon:laugh...
  10. Almandiini

    Mikä tekee sut onnelliseksi juuri tänään?

    Mut tekee onnelliseksi tänään auringonpaiste, uusi alkava työ, se että lasten asiat lähtenyt rullaamaan hyvin, ja kesäloman jälkeen sain taas motivaatiota moneen asiaan:heart:
  11. Almandiini

    Mustat satiinishortsit :)

    Joo, kuulostaa kummalliselta, mutta ovat oikeesti tosi nätit ja näyttävät. Mitä ihmettä mä vaan pukisin niiden kanssa? Pelkät koivet näyttää oudoilta... Hullua mutta totta, legginsien kanssa ne näyttää hyvältä, mutta onko se jotenkin outoa laittaa legginsit shortsien kanssa?:confused:
  12. Almandiini

    Jos pyydetään toimistovahtimestarin hommiin...

    kun ei ole toimistovahtimestarin koulutusta (vain vartijan työn perusteet) paljonko palkkaa kehtaa pyytää? :D
  13. Almandiini

    Jos sun olis pakko ottaa lävistys ja tatuointi (siis jos et niitä muuten haluaisi)...

    ...niin mihin ottaisit? Korvakoruja ei lasketa nyt, ne kun on niin yleisiä :D Siis ottaisitko lävistyksen nenään, napaan, kulmaan vai jonnekin muualle? Entä mihin tatskan? Itse ottaisin lävistyksen varmaan kulmaan, siis kulmakarvan tietämille vasemmalle puolelle :) Ja tatskan vasempaan...
  14. Almandiini

    Noloin ja huvittavin asia, mitä olet aikuisiällä tehnyt? Jolle olet nauranut/jota olet hävennyt jälkikäteen?

    Ihan siksi, että olet ollut naivi, tietämätön etkä ihan ajan tasalla? :D
  15. Almandiini

    Kylpyläloma takana

    Kuka osaa arvata missä oltiin?:D Ja olikos kukaan teistä samassa paikassa?:O
  16. Almandiini

    JOS olisin kukka puutarhassasi, miten minua hoitaisit? =) Mihin haluaisit minun asettuvan, minkä värin haluaisit minussa

    ....eniten loistavan? Tämä ajatusleikki siksi, että lomalla on tullut tutkittua muutamaa kukkapenkkiä varsin perusteellisesti......paitsi itseäni:laugh:
  17. Almandiini

    Meillä on sairastettu vesirokkoa viime päivät...

    ...nyt kuumeton vaihe kun lääkitykset kohdillaan. Kuopuksella siis. Nukkuu juuri, viime yö oli levoton kun raapi kovasti itseään. Otti neljän tunnin päiväunet. Jotenkin helpommalla tuntuu että nuorimmainen pääsee vesirokosta, mikä tietysti hyvä. Muistan kun aikanaan kaksi ensimmäistä...
  18. Almandiini

    Mihin saada marsut ja kissa hoitoon loman/lomien ajaksi pk-seutu?

    Kun en haluaisi exän kanssa taas pitkittää "seurustelua" sen takia, että olen tuossakin sen avun varassa. Jolloin hänen pitäisi käytännössä majailla kodissamme sillä aikaa kun olemme muualla lasten kanssa. Pk-seudulla mun ainoa sukulainen on allerginen, lapsen kummitädillä on kissa joka ei...
  19. Almandiini

    Toukokuussa tiukentuvat

    Osallistujat: Almandiini Mun alkupaino oli 83 kg helmikuun alussa, huhtikuun alussa 76 kg. Toukokuun alussa 72 kg. 31.5. 69,5 kg astrolabe Pituutta 158 cm. Paino nyt 62 kg (mulla ei oo digitaalivaakaa, nää ei oo yhtä tarkkoja mittoja kuin muilla). Lähtöpaino elokuu 2011 liki 100...
  20. Almandiini

    Toivottehan mulle hyvää huomiselle

    siitä riippuu pitkälti mun tulevaisuus. Vastustan huomista ja nukkumaan menoa, koska aamulla on herätys jo kukonlaulun aikaan ja mun tulee olla vahvempi kuin karhu ja viekkaampi kuin kettu, ja sitä en ole. Väijyn aina nurkan takana, varovaisena. Odottaen oikeaa hetkeä. Rohkeuteni ei vain...

Yhteistyössä