Mihin saada marsut ja kissa hoitoon loman/lomien ajaksi pk-seutu?

Kun en haluaisi exän kanssa taas pitkittää "seurustelua" sen takia, että olen tuossakin sen avun varassa. Jolloin hänen pitäisi käytännössä majailla kodissamme sillä aikaa kun olemme muualla lasten kanssa.

Pk-seudulla mun ainoa sukulainen on allerginen, lapsen kummitädillä on kissa joka ei pidä muista kissoista ja voisi rökittää marsuja...

Ei siis oo ketään tuttua eikä ystävää kelle ne veisin, kun lomailen lasten kanssa muualla päin suomea. Miten muut olette selvinneet eläinten hoitojärjestelyistä vastaavassa tilanteessa? Ideat otetaan vastaan, kiitos :)
 
vastuullinen nuori
Laita kaupan ilmoitustaululle lappu. Vastuullinen nuori , käy mielellään pientä taskurahaa vastaan ruokkimassa ja seurustelemassa eläinten kanssa.

Missä päin pk- seutua asut ?
 
Mun tyttäreni asuu helsingissä, kun muutti sinne lukion takia. Kaipaa kissaa ja eläimiä itselleen, muttei voi opiskelija soluun ottaa.. Joten uskoisin että mielellään hoitaisi välillä jonkun eläimiä. Eli kannatan edellisten viestejä tarpeen ilmoittelusta, varmasti on nuoria jotka haluaisi tulla hoitamaan. :)
 
Kissa on niin seurallinen että ikävöisi kauheasti jos täällä ei olisi ketään ihmistä sen kanssa, ja saisi täystuhon aikaan jos joku kävisi sitä vain ruokkimassa :( Enkä oikein luota mun kodin avaimia kellekään jota en tunne. Parasta olisi kun saisi viedä kissan hoitoon siksi aikaa jonnekin kun olemme lomalla. Marsut saan varmaan helpommin tungettua jonnekin, esim. tytön kavereiden perheeseen...
 

Yhteistyössä