Hakutulokset

  1. P

    Siitä reumaepäilystä!

    =) Nyt saatiin vihdoin tietoja likan polviasiaan liittyen! Likallahan epäiltiin reumaa, ja kuljimme sit magneettikuvas ja siinä ei ollu mitään, sit punktoivat polven ja kattoivat siitä et mikä ois. No eilen soittivat ettei mitään löytyny! :) Polvi on ollut nyt parempi ja päivät on sujunu...
  2. P

    Väliaika tietoa reumaepäilystä!

    Olimme tänään siinä magneettikuvaukses. Oli sekin yhtä tunteiden myllerrystä! :headwall: :'( Ensin likka huumataan, sitten nukutetaan ja sit se herääminen........................... Tuli taas hiukan äidinkin itkettyä! :'( Se on niin ilkeää seurata vin sivusta, kun oma lapsi kärsii, eikä itse...
  3. P

    Lasten nivelreuma?

    Meillä neiti 2,9v. Käytiin lääkäris kun on parin viikon ajan valittanu et polvi on kipee! Ottivat röntgen kuvat ja verikokeet, ja tänään käytiin kuulemas tuomio ja tämä lääkäri epäili vahvasti et ois nivelreumaa! APUA! Onko kellään kokemusta samaisesta asiasta? Pelottaa ja ahistaa likan...
  4. P

    lohkolämppäri

    Mitä lohkolämppäri maksaa asennuksineen?
  5. P

    pohojanmaalaiset äidit tänne!

    minä olen seinäjoen läheisyydestä! Minulla mies ja kaks lasta. 2.5v ja 6kk. Onko muita täältäpäin? =) :wave:
  6. P

    Huomio äidit v.82 syntyneet!

    :) Hei kaikki äidit 82 syntyneet ja tietysti myös muut! Tää on mun eka kerta kun osallistun tällaseen viestintään. Onko muita uusia jutustelijoita? minulla on kaksi lasta 2,5v ja 6kk. Onko kokemuksia korvasairauksista? Kuinkas painonseuranta neuvolassa.

Yhteistyössä