Hakutulokset

  1. NC2006

    Nutricia

    Sellastahan minä kyselisin että onko jollain tietoa, onko muksu peruna-porkkana/maissivellin valmistus lopetettu?
  2. NC2006

    BAMBO istuin

    Mitä mieltä?
  3. NC2006

    BAMBO istuin

    Mitä mieltä?
  4. NC2006

    BAMBO istuin

    Mitä mieltä kyseisestä istuimesta?
  5. NC2006

    APUA! selkäkipuja!

    Olen viikolla 25 raskaana ja selkä meinaa sanoa sopimuksensa irti. Olen ollut puolitoista viikkoa töissä kesäloman jälkeen ja selkä on ollut koko työssäolo ajan kipeänä, lomalla oli vähän muttei koko ajan. pitäisiköhän jo mennä lekuriin, ei vain jotenkin vielä kehtaisi mennä sairaslomaa hakemaan...
  6. NC2006

    APUA! SelkäKIPUJA !

    Olen viikolla 25 raskaana ja selkäni huutaa apua. Töissä pitäisi vielä jaksaa mutta en tiedä että kuinka kauan tämän selän kanssa pystyy..kesäloman jälkeen olen ollut nyt puolitoista viikkoa töissä ja selkäkipu on pahentunut työssäolo aikana..pitäisiköhän mennä lekurille?...
  7. NC2006

    Mlloin kerroitte raskaudesta?

    Sellasta kyselin et milloin kerroitte raskaudesta työnantajalle, jos ei ole huomanneet jo? Itselläni laskettuaika on joulukuussa eikä kukaan ole vielä huomannut joten en ole kertonutkaan..Mikä on se lakisääteinen että pitää kertoa?
  8. NC2006

    Miten saan Remu puvusta öljy tahrat pois?

    Poika on nouhonnut ilmeisesti auton kyljessä tai jossain missä on öljyä niin koko puku on pilalla ei lähde pesussa pois..tai puku näyttää siltä kuin ei olisi koskaan edes pestykkään..voi voi..
  9. NC2006

    BB-nicon irc galleria nikki?

    Siinäpä se..
  10. NC2006

    Mikäköhän pojalla on...?

    Viikko sitten illalla oksensi kolme kertaa ja seuraavana päivänä ei ollut mitään, sitten eilen yöllä poika oksensi taas. Mistäköhän voi olla kyse, ei kyllä ihan normaalia ole..ja nyt poika on ihan normaali..2 ja puoli vuotias poika!
  11. NC2006

    Mistä lasten pussilakana settejä?

    Kohtuu hintaan..siinähän se..ja siistejä 120X160cm
  12. NC2006

    Onko kohtalotovereita? lapsi kipeenä

    pojassa oksennus/ripuli tauti..kyllä on mukavaa..ei oikeen tuo osmosaanikaan(vai osmosal) auta ku kuumetta pitää ja ei oikeen toinen jaksa sohvalta pidemälle lähteä..toinen päivä, toivottavasti kohta jo helpottaisi!!
  13. NC2006

    Vihdoin ja viimein sain tilattua keittiöön maton!sis.linkit

    Ja ei ollut paha hinta ellokselta ja samalla sain tilattua pojalle lenkkarit=) tälläinen matto http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=24598&productId=203156&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= ja tälläiset lenkkarit=)...
  14. NC2006

    Jännittää!!

    Pääsin töihin!! Ja en ole yli kahteen vuoteen ollut töissä hieman jännittää=)
  15. NC2006

    TYÖKKÄRI on niin PER*******Ä

    Kyl mie sanon jos kokonaan unohtaa tapaamisen sinne niin v*** antavat vielä 2kk karenssin HUH HUH UHUHU
  16. NC2006

    Kertokaahan minulle?

    Mihin ovat hävinneet hobbyhall net anttilasta lasten liukumäet...?? ja mistä niitä nyt lähtisi ostamaan. ihan perusmakin ja ei korkea..
  17. NC2006

    Mistäköhän löytää emali kattiloita yms..

    Olisi kieva tietää kun mistään ei tunnu löytyvän, saisi kukkia istuttaa=)
  18. NC2006

    Baanalle?

    Ukko on lomalla lapissa, mie lähen käymään kavereitten kans=)
  19. NC2006

    Mistä löytää ihania kevät hattuja/pipoja pojalle=)?

    Siinähän Se=)
  20. NC2006

    Kattokaahan missä miehenne on??

    http://www.track-your-partner.com/index.html :laugh: :laugh:

Yhteistyössä