TYÖKKÄRI on niin PER*******Ä

vierailija
no tietysti. luuletko että siellä moni kävis paikan päällä jos rahaa tulis ilmankin, vaan kotona loikomalla? koita hoitaa asias niin, ettet tarvitse ko. laitosta etkä heidän palvelujaan.
 
Karenssi siitä, että unohdit mennä tapaamiseen? :eek:
Oho.
Sen ymmärrän, että jos tapaaminen unohtuu niin työnhaku katkeaa, eikä ole oikeutta tukiin ennen kun käy uusimassa työnhakunsa. Mutta 2 kk karenssi on jo aika hurja rangaistus pelkästä unohtamisesta :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Karenssi siitä, että unohdit mennä tapaamiseen? :eek:
Oho.
Sen ymmärrän, että jos tapaaminen unohtuu niin työnhaku katkeaa, eikä ole oikeutta tukiin ennen kun käy uusimassa työnhakunsa. Mutta 2 kk karenssi on jo aika hurja rangaistus pelkästä unohtamisesta :/
No niinhän se on ja selityksesi vielä kirjoitin heille että olin työhaastattelussa ja olin sopinut sen samalle päivällä ja olin siitä niin innoissani etten kertakaikkiaan muistanut ja en tarkoituksella ollut poissa MINUA koskevista asioinnista..
 
vieraampi
Alkuperäinen kirjoittaja NC2006:
No niinhän se on ja selityksesi vielä kirjoitin heille että olin työhaastattelussa ja olin sopinut sen samalle päivällä ja olin siitä niin innoissani etten kertakaikkiaan muistanut ja en tarkoituksella ollut poissa MINUA koskevista asioinnista..
arvaa kuinka moni ennen sua on kans ollu "työhaastattelussa" just samaan aikaan kun on työkkäriaika varattuna... ja kas kummaa, koskaan se duunipaikka ei siitä haastattelusta oo napsahtanu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
Alkuperäinen kirjoittaja NC2006:
No niinhän se on ja selityksesi vielä kirjoitin heille että olin työhaastattelussa ja olin sopinut sen samalle päivällä ja olin siitä niin innoissani etten kertakaikkiaan muistanut ja en tarkoituksella ollut poissa MINUA koskevista asioinnista..
arvaa kuinka moni ennen sua on kans ollu "työhaastattelussa" just samaan aikaan kun on työkkäriaika varattuna... ja kas kummaa, koskaan se duunipaikka ei siitä haastattelusta oo napsahtanu...
No sitä minä en tiedä kuinka monta kertaa SINÄ olet ollut, mutta minä olin. ja kyseisestä työpaikasta ei ole vielä ilmoitusta kuulunut. ETTÄ JOS PITÄISIT ASIASI OMANA TIETONASI!
KIITOS.
 
Mä olen unohtanut mennä/soittaa työkkäriin uusiakseni työnhakuni. Mies unohti aikoinaan parikin kertaa. Ei meistä kumpikaan karenssia saanut, vaan jos esim. työkkäriaika olisi ollut keskiviikkona ja muistettiin se vasta perjantaina, niin ei saatu työttömyyskorvausta parin päivän ajalta, muttei karenssiakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
Alkuperäinen kirjoittaja NC2006:
No niinhän se on ja selityksesi vielä kirjoitin heille että olin työhaastattelussa ja olin sopinut sen samalle päivällä ja olin siitä niin innoissani etten kertakaikkiaan muistanut ja en tarkoituksella ollut poissa MINUA koskevista asioinnista..
arvaa kuinka moni ennen sua on kans ollu "työhaastattelussa" just samaan aikaan kun on työkkäriaika varattuna... ja kas kummaa, koskaan se duunipaikka ei siitä haastattelusta oo napsahtanu...
Sinä varmaankin sitten olet ollut. Eikö työkkärissä kuitenkin olisi aika helppo tarkistaa, onko oikeasti ollut haastattelussa vai ei.
 
Minulla oli aika torstaille ja lauantaina muistin ja heti maanantaina soitin niin sanoivat ttä se työnhaku katkesi mutta tästä päivästä se jatkuu ja pyysivät käymään menin käymään antoivat "selvitys" lapun ja tässä tulos..no opinpahan että nyt on joka paikassa muistilaput!!!
 

Yhteistyössä