Hakutulokset

  1. Pottu78

    Miks pienen lapsen äiti haluu pois kotoa?

    Nykymeininki on sitä, että ollaan kaikkea muuta kuin äiti. Ollaan vaan äiti facebookin ja instagramin kuvissa :laugh: Muuten ei jaksa/huvita olla lapsen kanssa ja mennään milloin minnekkin..Salille, kavereiden luokse, shoppailemaan, syömään ym ym..Jos on päivästä vaan muutaman tunnin lapsen...
  2. Pottu78

    Erittäin väsynyt ja ahdistunut äiti..

    Onkohan minulle kohtalotovereita? Minulla on vuoden ikäinen lapsi ja asun avoliitossa mieheni kanssa. Oman puolen sukua ei täälä ole ja miehen suku harvoin käy. Ystäviä on puhelimen päässä, mutta eipä heitäkään täälä ikinä näy. Lapseni on alusta asti ollut kova kitisijä/itkijä. On niitä...
  3. Pottu78

    meseen/mailiin :)

    Heipsan! :wave: Onko n. 25-35 vuotiaita ensiodottajia? Olen itse 34 vuotias esikoista odottava (rv10) ja vanhat ystävät ovat raskauden myötä kaikonneet..:| Olisi kiva vaihtaa kuulumisia ja jutella odotusajasta :) Paikkakunta tai parisuhdestatus ym ei väliä.
  4. Pottu78

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Heippa kaikki kanssasisaret! :wave: Mietiskelin tässä semmoista asiaa, että koskakohan tuo keltarauhanen poistuu elimistöstä? Oon nyt rv 10+3 (neuvolan mukaan) ja eilen ultrassa vielä keltarauhanen näkyi tuola oikealla puolella..Olen kyllä tuntenut sen sielä muutenkin pitkin...
  5. Pottu78

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Onnea Vissyliini :flower: Aivan ihanaa!! :) Mäkin rupesin syömään noita foolihappoja ja vaihdoin ne plussattuani multitabs raskaus plus (missä on jo foolihappoa) tabuihin. Ennemmin en syönyt ja sain varhaisen keskenmenon.. En tiedä onko osuutta asiaan, mutta peukaloinen on ainakin vielä...
  6. Pottu78

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Heippa kaikille! :wave: Ihania vauvasykkeitä teillä :) Minunkin huoleni oli turha, kävin varhaisultrassa ja näin pienen matosen ja sen sykkeet..Itkuhan siinä tuli kun oli helpotus suuri..Toiv. jaksaa kasvaa ja kehittyä. Neuvolassako vasta tutkitaan ja kuunnellaan sitten ne sykkeet ja...
  7. Pottu78

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Kiitos kaktuspiikki ja Nellielli :) Sanmar82 Onpa tuo kumma ettei pääse vaikka 4 km takana.. Soitin neuvolaan eikä sieläkään ollut resursseja, joten tilasin yksityiselle ajan. Nyt jo jännittää niin että maha ihan kuralla..:x Aika on jo huomenna. Toiv. nyt sitten jotakin selviäisi ja...
  8. Pottu78

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Kiitos kaktuspiikki! Olen menossa neuvolaan vasta ensi viikolla (aika silloin) ja en tiedä pysynkö sinne asti järjissäni..:| Sieltä varmaa saisi sitten sen lähetteen varhaisultraan, mutta voinhan soittaa sinne ja kysyä sitä lähetettä jo nyt.. Pakko kai tässä on rauhoittua, tuskin on hyvä...
  9. Pottu78

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Heippa kaikille! :wave: Olen rv 6+5 ja pelkään aivan sairaan kovaa keskenmenoa tai kkm..:'( Välillä en pysty mitään muuta oikeen ajattelemaankaan.. Mulla on ollut tosi varhainen keskenmeno viime helmikuussa ja vuodin n. 3 kk.. Juuri silloin kun oireita ei pahemmin ole nostaa pelko...
  10. Pottu78

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Hei kaikille! :wave: Minäkin haluaisin liittyä varovasti joukkoon :) Takana yksi keskenmeno ja pelko varjostaa nyt tätäkin raskautta.. Toiv. pelko osoittautuu turhaksi! Olen nyt rv 6+3
  11. Pottu78

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Vissyliini Sori..:D Huokaisen vasta rv 12 maissa.. Mandala :hug: Kerää nyt voimia ja sitten hoitoihin! Älä luovuota.
  12. Pottu78

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Dazzler Ensinnäkin, olet kyllä sitkeä sissi kun jaksat vaan yrittää! :) Toiseksi, olen itse kokenut yhden varhaisen keskenmenon mutta luettuani sun historian täytyy sanoa että paljon olet saanut kokea! :hug: Itselläni on nyt huomenna alkamassa rv 6 ja pelkään tosi kovaa että pian alkaa myös...
  13. Pottu78

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Eli mutkin voi laittaa tonne plussanneiden kohtaan (toiv. ei tuo huonoa onnea..:() Eli Pottu78......34v.....yk4......plussa 18.5 (1 km)
  14. Pottu78

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Syksy2010 :hug: Tuo on kyllä epäreilua, kun toiset yrittää kauan eikä mitään tapahdu. Toivon että plussa sieltä sullekkin pamahtaa ihan yhtäkkiä! Itse olin varautunut että yrittämiseen menee n. vuosi ja sitten tulinkin heti. En tiedä oliko siitä kiinni vai ei, mutta ihmeellistä se oli...
  15. Pottu78

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Kiitoksia kaikille teille! Nyt voin julistaa että plussattu ollaan! Vein vielä labraan testin ja sekin positiivinen..Ei vaan voi uskoa todeksi =) Kirpukka Älä menetä uskoa, vaikka se siltä välillä tuntuu.. Ikinä sitä ei tiedä koska se tärppää. Yritä olla murehtimatta vaikkei se helppoa...
  16. Pottu78

    kiinnittymisvuoto?

    emmamami Kyllä toi kyllä pahasti kuulostaa siltä, että sulla sielä jotain olis..Mutta en sitten tiedä.. Mulla itselläni pamahti pieni haalea viiva testiin ja oireet vaihtuneet voimmakkaamiks. Naama kukkii myös :laugh: Inhottavaa tuo odottaminen! Toiv. sulla nyt pian selviää toi homma!! :hug...
  17. Pottu78

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    :wave: Kiitos kaikille teille tukijoille.. Tein tänään uuden testin, mutta se oli suhkoht yhtä haalea viiva kuin pari päivää sitten.. Nyt rupee pelottamaan onko sielä kaikki ok? Vai onko se yksilöllistä kuinka nopeasti sen pitäisi vahvistua..:$ Minulla nimittäin edelsi tosi hidas hcg:n...
  18. Pottu78

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Ei hyvänen aika! Tein tänään testin ja ajattelin että nega se on varmasti taaskin..No viereen ilmestyi hyvin haalea toinen viiva! En kyllä tiedän onko se mitään vai kuvittelenko?! :O Aijaa.com - 10212740 Näättekö te mitään?? Ehkä pitäisi odottaa muutama päivä ja koittaa sitten uudestaan..
  19. Pottu78

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Paljon onnea Wanda!! :hug: Joko Regalo on alannut menkat??
  20. Pottu78

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Vissyliini ja Regalo Tsemppiä teille! Mä en enää edes viitsi testata, nega se on kumminkin :mad: Menkkoja ei näy ja tissit oudosti kipeet tuosta ympäriltä..Nännit ei niinkään. Tais olla vaan joku häiriö ja siks menkat jäi välistä..Joulimista on enää vähän ja eilen päikkäreillä jouli...

Yhteistyössä