Hakutulokset

  1. Lettuperkele

    Mitä olette ostaneet lapsille joulahjaksi?

    9-vuotias saa läppärin ja koodauskirjan, Stigan Snowkickin ja kauko-ohjattavan maasturin. 2,5-vuotias saa Choco-pelin, värikyniä, parkkihallin ja kauko-ohjattavan maasturin.
  2. Lettuperkele

    The ketju

    On facessa. Siellä on reippaasti palstalaisia. Kaikki on tietty tosi hyshys et keitä ne on mut tiimarivihko ei valehtele. Tuu vaan mukaan jos haluat aivotonta draamaa elämääsi. No okei, on siellä joskus jotain fiksuakin. https://www.facebook.com/groups/1444692375767174/
  3. Lettuperkele

    The ketju

    Sillä lailla! Onnea vaan täältäkin suunnalta. Hurråå hurråå hurråå!
  4. Lettuperkele

    The ketju

    No toi tietty. Varsinkin jos kulahtaneet kotimammat ja niiden ryytyneet tulevat eksät on just sun juttu.
  5. Lettuperkele

    The ketju

    Semipuutteellisia ihmisrassuja ryhmässä nimeltä Mutsit & faijat. Tuttavien kesken mufasat. Siellä (ei-niin) kirkkaimmat ja kärkevimmät tarjoavat viihdettä.
  6. Lettuperkele

    The ketju

    No mutta Herra Äkäinen! Siinä tapauksessa uusin alias sopii kuin nokka silmään. Mitens on elämä Majuria heitellyt viime aikoina?
  7. Lettuperkele

    The ketju

    Apua, kuka oot? Tolla naamalla ja nimellä en oo satavarma haluanko ees tuntea. Jeesus. Mä oon ollut kiireinen. Uskokaa tai älkää. Oon mm. kunnostautunut facen puolella ja kettuilen äityleissä kun ketuttaa, paijaan porukkaa turvapaikassa ja nauran mufasoille. Perusmeininki.
  8. Lettuperkele

    The ketju

    En voi suositella kellee tähän aikaan vuodesta Ikeaa. Parku pääsi ihmismassan vyörytyksessä. En oikeastaan voi suositella Ikeaa koskaan. Maanpäällinen helvetti. Hyvää lauantaita vaan kaikille.
  9. Lettuperkele

    emmä kestä

    emmä kestä
  10. Lettuperkele

    The ketju

    Siis voi jeesus, mikä tätä saittia vaivaa? Miks tää on tän näköinen? Eikö kukaan koskaan kysy käyttäjiltä mikä toimii ja mikä ei? D: Eiks tää ollu aiemmin pinkki? Ja sitä ennen keltainen? Miksi mä ees oon täällä? Onko täällä enää ketään tuttua, mitä teille kuuluu?
  11. Lettuperkele

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Vähän on joo hiljaista, me taidetaan kaikki olla omassa Facebook-ryhmässä; me viimeiset, jotka ei liitytty silloin aikaisin mihinkään kesäkuisten faceryhmään. Hui, no siellähän on sitten Susannalla jännät paikat! Onnea matkaan. ;) Ja Janssonille kaikkea hyvää odotukseen! Meitin poika on...
  12. Lettuperkele

    The ketju

    Sä olet niin ihanan positiivinen aina vaan, aina saat hymyilemään välittömyydelläsi. :heart: Ja on kiva kuulla että perushuttua, se se onkin parhautta, arkea ja tasapainottelua. Siitä se on se elämä tehty. :hug: Äitienpäivätoivotukset myös sinne suuntaan, olkoon päiväsi rattoisa ja...
  13. Lettuperkele

    The ketju

    Totta. Pojan päästä näkee usein että se on liikekannalla ja ulottuvuusongelmia esiintyy aika-ajoin. On meinaa skraidua ja sateenkaaren väristä mustelmaa pitkin pääkoppaa. Mut ei ne kolhut näytä menoa haittaavan. Ehkä se oppii nopeammalla aikataululla kui kuljetaan kun kipu on osa arkea.
  14. Lettuperkele

    The ketju

    On kyl supersympaattinen otus kaikin puolin. Paras vauva. :heart:
  15. Lettuperkele

    The ketju

    No mut ei tää pahalta suunnitelmalta kuulosta? Saat postittaa mulle TimTameja jos meet majailemaan ausseihin. Ne feikit mitä täällä on saatavilla ei tosiaan vastaa aitoja.
  16. Lettuperkele

    The ketju

    Upeata että koulussakin menee hyvin. Tekee ihmeen hyvää jaksamiselle kun saa käyttää aivoja ja huomaa että saa koulusta jotain irti. Joo, no, tosta iästä kun pääsee yli niin sit tulee seuraava haastava ikä. Ja sit taas seuraava. Ja seuraava. Sit ne ehkä jo muuttaakin pois kotoa äksyilemään...
  17. Lettuperkele

    The ketju

    ÄÄÄH MOI KAIKILLE en osaa sillee hienosti liimaa ja leikkaa kaikkien ihania moimoimoikkauksia niin tälleen kollektiivisesti tässä voin sitten vastata kuumeisimpiin kysymyksiin 1) menee hyvin 2) esikoisen kanssa tilanne vihdoin saatu hallintaan. lääkkeet puree ja adhd kurissa. kaikkea...
  18. Lettuperkele

    The ketju

    !!! VAUTSI. Rohkea veto muuttaa ja pistää hösseliksi -- ihanaa kuulla että uudet tuulet ja elämä hymyilee! :hug: Synttärit meni yllättävän hyvin. Silloin. Syyskuussa? Taisvat olla esikoisen seitsenvuotisbileet. Siis nythän meillä on edessä tän juniorin ensimmäiset kahden viikon päästä. En...
  19. Lettuperkele

    The ketju

    Taas vähän venähtänyt viime kerrasta. Pahoittelut, en mä pahalla; ottakaa kukkakimppu :flower: Mitäs teille ihanaisille kuuluu? Kurjuutta kummempaa? Kevättä rinnassa?
  20. Lettuperkele

    Vauva kuvia :)

    Kyllä on suloinen pikkuherra ja kovin valloittava hymy. :heart:

Yhteistyössä