The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo tiiän, mut tälleen sitä nuori ihminen tekee harkitsemattomia ja äkillisiä päätöksiä ympäristön painostuksesta.
No, toi lakki ei niin kauheesti maksa etteikö sitä vois hankkia vaikkapa vaan yhden käyttöpäivän vuoksi. Sitäpaitti valokuvat säilyy ikuisesti vaikka lakki hukkuisi jo huomenna.
Missähän omani on? En ole kolmeenkymmeneen vuoteen nähnyt.

Hääpuku on sit vähän toinen juttu. Kertakäyttöasuste joka maksaa sit ihan saakelisti. Mut rakastunut mies ei sano vastaan sydämensä valitulle. Niinpä puku jonka käyttöaika lasketaan minuuteissa saa maksaa melkein mitä vaan. Valokuvat toki säilyy siitäkin.
 
No voi nyt vittu. Osti hk blöön että teen makkarakeiton...leikkasin ekan palan siitä niin jotain töhnää valu ulos...juusto hk blöö.:sick: Roskiin lens kun leppäkeihäs. Nyt ei sitten olekaan muuta mitä tilalle laittas. Se on sit leipä ilta.
 
No moooii, missäs sitä ollaan oltu?
Apua, kuka oot? Tolla naamalla ja nimellä en oo satavarma haluanko ees tuntea. Jeesus.

Mä oon ollut kiireinen. Uskokaa tai älkää. Oon mm. kunnostautunut facen puolella ja kettuilen äityleissä kun ketuttaa, paijaan porukkaa turvapaikassa ja nauran mufasoille. Perusmeininki.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä