Hakutulokset

  1. S

    Helmivauvat 2015

    :kiss:
  2. S

    Helsingin kirpputorit

    Ajattelin että ensi vuonna alan siivoamaan asuntoa kunnolla ja pistän kirpputorille myyntiin kaiken selkeästi minulle ylimääräiset tavarat ja vaatteet. Mutta missä sijaitsevat kivat ja hyvät kirpputorit Helsingissä? Paljonko sellaisissa maksaa pöytä yleensä? Miten paljon tapahtuu varkauksia...
  3. S

    Alkututkimukset

    Heipä hei! Alkutapaamisessa minulle sanottiin että labrassa pitää mennä käymään kuukautisten 3.-5. päivänä. No, minulla alkoi menkat maanantaina ja tarkoitus on mennä huomenna käymään labrassa. Mutta mutta, menkkoja alkoi sitten ujostuttamaan ja päättivät loppua ennenaikaisesti jo tänään...
  4. S

    Perintätoimiston käyttö yksityishenkilönä

    Onko täällä ketään, joka olisi käyttänyt perintätoimistoa henkilökohtaisten velkojen perintään? Mitä sen tekemiseen tarvitaan? Pystyvätkö he perimään suullisesti tehtyä velkasopimusta, jossa summa on annettu käteisenä? Menin lainaamaan hädässä olevalle "ystävälle" rahaa ja hän lupasi...
  5. S

    Katkeran kalkin nieleminen

    Pahoitteluni purkaustani, mutta johonkin minun pitää murheeni oksentaa saadakseni mieltäni kevyemmäksi. Sainpahan tässä viikonloppuna kuulla että yksi tuttavantuttava oli sitten kännipäissään saattanut itsensä raskaaksi ja nyt hällä on edessä abortinteko. Toivon että hän oppii vahingostaan...

Yhteistyössä