Hakutulokset

  1. BlackDahlia

    näistä asioista tiedät tulleesi vanhaksi-jatka listaa

    - kauhistelet teinityttöjen napapaitoja & pakarat paljastavia farkkusortseja muistamatta, että pukeuduit itse samalla tavalla vuonna 1995 -sinua nuorempi dj tuijottaa yökerhossa ihmeissään, kun pyydät haddwayn "what is lovea" " tai prodigyn "no goodia" -ennen juoksit talvipakkasilla...
  2. BlackDahlia

    pystyttekö syömään mitään tähän aikaan aamusta?

    itse en, kouluaikoina oli hirveää kun yritti oksennus kurkussa huuhtoa paahtoleipää alas kaakaolla ..vaikka tiesi, ettei jaksa ruokatuntiin ellei syö niin minkäs teet kun kroppa harasi vastaan :x nykyisin juonkin vain kahvia tai jos ihan pakko syödä niin sitten rahkaa mehukeitolla. ei ikinä...
  3. BlackDahlia

    kookas 2v & ihmisten asenteet

    kyllä, näyttäähän se hassulta kun rattaissa/vauvakeinussa lapsen jalat raahaavat maata tai ravintolassa syö sormin kun ei saa esim. herneitä haarukkaan. olen monesti todistanut ällistyneitä ilmeitä, kun on tullut puhetta iästä "oho, ei uskoisi!!" myönnän, että joskus unohdan itsekin miten...
  4. BlackDahlia

    virallinen kesäkuva-ketju!!!!!!!!

    nuoremmalla tytöllä meni homma putkeen mies pysähtyi poimimaan metsämansikoita uimareissulla
  5. BlackDahlia

    hyvänen aika, aurinko !!!!!!!!!!

    näin postia hakiessa jotain sellaista, että piti ihan pysähtyä ihmettelemään. kah, aurinko paistaa! tai yrittää ainakin..
  6. BlackDahlia

    vinkkaanpa teillekin: herkulliset, terveelliset & nopeat keksit!

    muussaa 2 banaania, heitä sekaan 2dl kaurahiutaleita sekä 5 palaa rouhittua tummaa suklaata & 1dl rouhittuja pähkinöitä/rusinoita. 175c 15 min and enjoy !!!! :p toinen, nopea & herkullinen mutta vähemmän on terveellinen on sekaisin: 3dl kaurahiutaleita 1/2 dl vehnäjauhoja 2dl sokeria...
  7. BlackDahlia

    pystyttekö te muut osallistumaan tuohon synnytystarina-kirjoituskilpailuuun? minulle urputtaa väärästä s-posti osoittees

    :O :headwall: ei siis suostu lähettämään viestiä, koska osoite on kuulemma väärä ! tai siis että sitä ei ole edes olemassa.. kolmesti olen yrittänyt, olen myös koettanut lisätä pilkkuja & isoja kirjaimia nje mutta kun ei.. ja osoitteenhan siis PITÄISI olla tämä kaisa.pyykko@otavamedia.fi
  8. BlackDahlia

    kyselykierros: Iltapukunne, Iltapalanne & Iltajuomanne?

    punainen kellohame, musta toppi, mustikka/riisimaito/rahka-smoothie
  9. BlackDahlia

    ruuanlaitto-reivit..

    olin keittoa vääntämässä, kun parkkipaikalle ajoi auto josta kuului hemmetinmoinen jytke. pysähtyi vierasparkkiin popittamaan, ilmeisesti päätyasunnon teinin kavereita .. vatkasin siinä peppua hellan ääressä ja hekumoin naureskellen ajatukselle, että menisin auton luo ja hyppäisin kyytiin :D...
  10. BlackDahlia

    kaksi maailman raivostuttavinta sanaa: selfie ja kielinainen!

    ja noihin törmää joka paikassa.. "suomalainen kielinainen sitä ja tätä" "katso julkkiksen hassu selfie".. voi jee, miten osaakaan nähdä punaista aina kun jompikumpi sana hyppää silmille !:headwall: |O
  11. BlackDahlia

    miten hel"""ä sairaalan päivystyksessä ei ole gynegologia.. tai mahdollisuutta ultraan?

    istuin eilen monta tuntia turhaan sairaalan yhteispäivystyksessä, epäilen itse kystaa tai tulehdusta. miula on järkyttävät kivut vatsassa/selässä, pari pv on tullut pientä tummaa vuotoa & lämpöä 38. kuvittelin, että voivat vähintään ultrata mutta ottivatkin vain veri & virtsanäytteet joilla...
  12. BlackDahlia

    kysely: iltapalanne?

    rahka/mustikka/banaani-smoothie :p muksut saivat mannapuuroa
  13. BlackDahlia

    minä itte -KUVAKETJU. ruuminosa vapaa mutta pakollinen!

    ja mieluiten jos pidetään vaatteet päällä, ettei sensuuri kaada koko ketjua.. ;) vielä on matkaa tavoitteeseen, mutta hyvältä alkaa näyttää!!
  14. BlackDahlia

    hemmetin mummo!!!!

    nyt ei ole kyse lasten omasta mummosta, onneksi. vaan naisesta, joka asuu lähistöllä (muttei kuitenkaan samassa talonyhtiössä). aina, kun joku on lastensa kanssa pihalla tämä mummo ilmestyy siihen kärppänä (kyllä, talonyhtiön pihaan) ja aloittaa samat kysymykset : "onko se tyttö vai poika? mikä...
  15. BlackDahlia

    onko täällä muita, joita kofeiini ei piristä vaan RENTOUTTAA?

    tuli mieleen tuosta av:n ketjusta, jossa joku ihmetteli öisin naapurista tulvivaa kahvintuoksua.. mie keitän monesti miehen mentyä yövuoroon & lasten nukahdettua rentouttavat iltasumpit, mikäs sen mukavampaa kuin käpertyä sohvalle kahvin & kirjan kanssa! aamuisin otan mielummin kofeiinitonta...
  16. BlackDahlia

    tiesittekö, että mehukeitto ei sovi kahvin kanssa?

    kuten ei myöskään voisilmä tai maidonsakeuttaja.. mie voisin kirjoittaa kirjan "1000 ja 1 tapaa pilata sumppi"
  17. BlackDahlia

    hiton telkkarimässytys!!!

    se on kuulkaa lapset niin, että sellaista asiaa kuin tv:n edessä syöminen ei pitäisi opetella ensinkään |O se on tapa, josta ei niin vain irti päästä & äkkiä se alkaa myös näkyä vyötäröllä..
  18. BlackDahlia

    onko nyt yleisesti liikkeellä pöpö, joka tekee vatsataudin & flunssan oireita olematta kumpikaan?

    alkaa nimittäin hermot mennä! |O ensin oksensivat lapset , esikoinen perjantaina yhden kerran valitettuaan kolmatta päivää vatsakipua ja sitten, juuri kun olimme päätelleet että "no ei tämä mahatautia ole, kun kukaan muu ei oksenna!" niin tiistai-yönä nuorempi tyttö kuorrutti sängyn ja itsensä...
  19. BlackDahlia

    tehdäänkö taas ketju NOLOISTA KOMMELLUKSISTA

    niitä on aina hauska lukea! miä aloitan: odotin nuorempaa tyttöä ja synnytys oli käynnistynyt. menin taksilla sairaalaan ja könysin synnärin ovelle joka on lukossa, pitää painaa sellaista summeria... no, miepä painoin oikein reippaasti että kuulevat varmasti jonkun pyrkivän sisälle ja sain...
  20. BlackDahlia

    onneksi tuo mies ei ole mustasukkaista sorttia, tipautin sitten korvikseni yöllä toisen miehen sänkyyn..

    lisäksi jätin sinne asuntoon villatakin, hanskat ja meikkipussin.. tyypillistä. jos mie en hukkaa jotain, niin sitten hajotan tai toisinpäin... :laugh: ja kyse on nyt siis miespuolisen kaverin tupareista, jossa olin viime yönä. ängettiin kaikki pieneen makkariin kuuntelemaan musiikkia...

Yhteistyössä