onko nyt yleisesti liikkeellä pöpö, joka tekee vatsataudin & flunssan oireita olematta kumpikaan?

alkaa nimittäin hermot mennä! |O ensin oksensivat lapset , esikoinen perjantaina yhden kerran valitettuaan kolmatta päivää vatsakipua ja sitten, juuri kun olimme päätelleet että "no ei tämä mahatautia ole, kun kukaan muu ei oksenna!" niin tiistai-yönä nuorempi tyttö kuorrutti sängyn ja itsensä oksennuksella .. me miehen kanssa emme oksentaneet, mutta molemmilla oli kyllä helvetilliset ilmavaivat. ja siitä vaivasta kun päästiin, miulle ja esikoiselle pamahti järkyttävä kurkkukipu!
itselläni on vielä riesana kuiva hakkaava yskä joka ei anna nukkuakaan. kuulostan siltä, kuin olisin elänyt parikymmentä vuotta röökillä & viskillä...
 
"Helmi"
On. Neuvolassa juuri terkkari sanoi, että nyt on ollut tuommoista outoa tautia liikkeellä hurjasti.

Meillä selvittiin ilman oksennuksia, vauva ja esikoinen ripuloivat päivän, mulla ja miehellä jäätävät ilmavaivat ja ällöttävä olo.
Esikoisella oli myös päivän kuumetta. Mä tärisin pari päivää kun niin vilutti koko ajan.
 
On :( otin tytön pois päiväkodista koko viikoksi, ettei tartuta eteenpäin. Itse aloitin maanantaina ykätaudin, keskiviikkona jo helpotti alkaakseen uudestaan perjantaina. Ja eilisen tosiaankin vietin sängyn pohjalla voimattomana, mies jo suunnitteli laittavansa minut tippaan.
 
"niitti"
Mulla on itselläni ollut jo rielut pari viikkoa flunssaa, ja pahimmassa vaiheessa tunti, että oksentaa kun niin paljon limaa kurkussa. Sitten sairastui myös 1,5v. tyttö ja tauti alkoi hällä muutaman tunnin yrjöömisellä. 2,5v. poika ei ole oksennellut, mutta ollut yskäinen ja kovasti vetämätön ja kaikilla on ollut pientä lämpöä.
 
+0+
Mulla oli kaks päivää maha vähä kipee ja sit tuli yks spyttä, sen jälkee nous pieni lämpö. Meni ohi muutamassa päivässä. Tosi kumma tauti, oli myös selkä tosi kipee eli joku pöpö siellä lihaksia satutti.
 

Yhteistyössä