Hakutulokset

  1. M

    mitä tekemistä miehen kanssa perjantai illaksi?

    Saadaan miehen kanssa pitkästä aikaa laatuaikaa kun lapset menee mummolaan yökylään. Nyt vaan lyö pää ihan tyhjää, että mitä oikein voi tehdä?! Baariehdotukset voi unohtaa samantien, kun olen raskaana ja leffaillat samoin, kun telkkua tulee yhdessä tuijotettua ihan tarpeeksi ja teatterissakaan...
  2. M

    mahtuuko carenan matkarattaisiin pehmeä kantokoppa?

    Meillä olisi siis olemassa carenan pehmeä kantokoppa ja mietin että voiko sitä käyttää carenan matkarattaiden kanssa?
  3. M

    Apua kuivaan päänahkaan?

    mulla on kuiva päänahka (omistan atooppisen ihon) ja se on luultavimmin ärtynyt lisääntyneestä hiuslakan käytöstä. No lakkaa en oo nyt reiluun viikkoon käyttäny, mut tää saunan jälkeinen kuumotus ja kutina on hirveää! päänahka ei siis oireile kun suihkun ja saunan jälkeen ja sittenkin vasta kun...
  4. M

    Mitä ruokaa tapaninpäivänä?

    Me ollaan jouluaatto anoppilassa ja joulupäivänä käydään mun vanhemmilla syömässä. Eli tapaninpäivä ollaan vain kotona. Mitään jouluruokia (lue: paistia) en kuitenkaan kotiin aio laittaa, koska niitä saadaan syödä masut täyteen kyläreissuilla.. Olis kuitenkin kiva saada jotain vähän hienompaa ja...
  5. M

    APUJA! Onko siwassa myytävänä maraboun 70% suklaata?

    Hirrrrvee suklaanhimo, mut ei viittis siwaa pidemmälle lähteä tuossa myrskyssä..
  6. M

    mistä löytyy minttuesanssia..?

    tai piparminttuöljyä? :)
  7. M

    ulkoilu oksennustaudissa..

    meillä tuo 5v oksensi äsken. : / mietin että jos se ei nyt rupee joka kolmas minuutti oksentamaan, et uskallanko lähteä sen kans tuohon pihalle leikkimään? nyt on ihan pirteänä syömässä aamupalaa tuolla..
  8. M

    nälkä!

    3kk on elämäntaparemonttia takana ja tänä aamuna heti herätessä oli ekaa kertaa nälkä! :) moneen vuoteen en ole aamupalaa syönyt, muistan etten yläaste aikanakaan syönyt mitään aamuisin. tän 3kk aikana oon pakottanu itteni syömään aamulla aina jonkun hedelmän tai juomaan smoothien. äsken söin...
  9. M

    aaargh! suklaanhimo!

    hirvee suklaanhimo on. tekis mieli teetä ja suklaata :p ei vaan passaa ottaa, tänään jo kaks konvehtia syönyt ja enemmän jos syö, niin ei tää laihis oikein pysy ruodussa. itsekuri hoi!! :D vähän jos turha. :D
  10. M

    paljon askartelevien lasten vanhemmat!

    missä säilytätte lasten askarteluja? Eihän niitä kaikkia tietysti voi mitenkään säilöä, mutta ne mitä säilytätte. Niin ja miten valitsette ne mitkä säilytetään? Meillä 3v ja 5v jotka askartelevat päivittäin. Jopa 2-3krt päivässä. Osa on tietysti pelkkää piirtelyä, mutta suurin osa nykyään on...
  11. M

    viisauden hampaan poiston jälkeen!

    aijaijai! huomasin eilen (siis lauantaina) illalla että se verihyytymä on lähtenyt kävelemään reijän päältä. ammottava aukko vaan näkyy. eipäilin sitä jo perjantaina, mutta silloin se näytti olevan vielä paikallaan. luultavasti repsotti jo silloin. perjantaina alkoi kivutkin ja pahenee koko...
  12. M

    mitä mieltä tarjoiluista?

    oon tässä suunnitellut tulevia 3v bileitä ja tämmöistä menua olin ajatellut: juustokakku itse tehty iso kääretorttu (vrt. pieni täytekakku) Itse tehtyjä keksejä muffineja (pitäiskö näiden olla suolaisia? esim jauhelihasta?) karkkia sipsiä ehkä kahta erilaista maissinaksuja pienimmille...
  13. M

    miten usein annatte lapsille karkkia?

    tuli vaan mieleen, kun meidän lapsilla 4,5v ja lähes 3v oli lauantaina karkkipäivä ja silloin saivat suklaapatukat ja nyt vietetään elokuvailtaa niin annoin suklaakonvehteja elokuva mässyksi. :)
  14. M

    taas yksin.

    ai että vihaan miehen kolmivuorotyötä.. aamuvuorossa kun on, niin menee nukkumaan yhdeksältä, jolloin minä en saa vielä unta -> joten istun yksin surffaamassa/katsomassa tv:tä. iltavuorossa kun on, niin tulee klo 23 kotiin ja melkein heti nukkumaan. ehdin siis istua reilu 3 tuntia yksin kun...
  15. M

    Yasmine pillerit ja välivuoto?! :O

    Mitä ihmettä meikäläisen kropassa tapahtuu? Oon siis syönyt noita Yasmine-merkkisiä pillereitä kuopuksen imetyksen lopettamisesta asti, eli noin kaksi vuotta. Koko sen ajan olen syönyt kaksi liuskaa putkeen. Kahden ekan liuskan lopulla tuli tiputtelua niinkun normaalia on, mutta sen jälkeen ei...
  16. M

    mies ärsyttää, en haluaisi luovuttaa...

    Mitä ihmettä teen? Tuo ukkokulta ärsyttää pelkällä olemassa olollaan, mut en osaa oikein sanoa että mikä tarkalleen ärsyttää. Liekkö se tuo junttius vai kaikki vanhat töppäilyt? Vai onko se vika omassa päässä, se on ei tahdo tätä kotiäitiyttä kestää kovin hyvin. (ja viisastelijoille tiedoksi...
  17. M

    te jotka pesette värkkinne enemmän kun kerran päivässä

    mitä tapahtuu jos jääkin vaikka yksi päivä välistä? jos et pääse pesemään alapäätä vuorokauteen iskeekö hiiva tms tauti? ihan mielenkiinnosta kyselen.. t. yksi semmoinen jolla saattaa joskus peseytymisen välillä mennä kaksi päivää.
  18. M

    hampaan poisto huomenna.

    H I R V I T T Ä Ä ! Eikä kiitos mitään pelotteluja, pelottaa muutenkin tarpeeksi. viisuri kasvanut vinoon, on kyl kokonaan näkyvillä mutta purupinta on edessä olevaa hammasta kohti. Kaikki eväs jää sinne väliin eikä välttämättä lähde sieltä edes tonkamalla. useita kertoja löytyy...
  19. M

    neulojat apua!

    nyt on ongelma. mitä neuloisin? :D vähälle aikaa oon tehnyt pari huppuhuivia läjän sukkia, tossuja ja lapsiakin kyllästymiseen asti. syksyllä tein kummipojalle villahaalarin ja viime viikolla valmistui kummitytölle mekko 3v lahjaksi. Olis kiva tehdä jotain itselle, mutta mieleisiä ohjeita ei...
  20. M

    mammuttisi ilmoittautuu!

    pidempään jo täällä juttuja lueskellut ja monet kerrat vedet silmissä provoille naureskellut. Nyt ajattelin olla kohtelias ja esittäytyä. Itä-Suomesta 22v kahden lapsen äiti, lapset 2,5v ja 4,5v. ukonretaleen (25v) kanssa reilu 3v naimisissa. Ja heti alkuun pyydän anteeksi...

Yhteistyössä