Hakutulokset

  1. R

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Heips! Mie olen plussannu pari päivää sitten ja pitäähän sitä heti alkajaisiksi etsiä itsellee kohtalontovereita muista poksujista :) Mieki voisin tietenki liittyä faceryhmään jos sinne mahtuu ja te kaikki sielä oletta :)
  2. R

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Mielihaluja... Mie vetelen hapankorppuja ja appelsiini tuotemehua pillimehun muodossa. Niitä on hyvä kuljettaa laukussakin mukana. Mulle ainaki tulee todella kuvottava olo ellen tunge suuhuni jotain parin tunnin välein. Lämmintä ruokaa ei tee mieli, oikeastaan vaan raikkaita ja kylmiä syötäviä...
  3. R

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Heipähei pitkästä aikaa! Terp, laitan viestiä. Mieki haluan face ryhmään! Täälä on jumalaton turvotus ja kuvotus meneillään. Ei millään pysty syömään kunnon ruokaa, olen eläny useamman päivän pelkällä jugurtilla, kurkulla ja tuoremehulla :D Töissä yrittäny syyä marjoja, työkamut...
  4. R

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Minulla sairaalana lks :) Kohta olen ajatellut ajan varata, jännittää jo niin paljon joten haluan nähdä sykkiikö sielä sydän vai ei :) Ehkä se ootus alka tuntua sitten todellisemmalta. Nyt sitä ei oikein usko vielä, vaikka oireitakin on ja plussannut monesti :D joko olette uutisia kertoneet...
  5. R

    Toukokuun tiitiäiset 2015

    Tervehdys uusille, mukaan vaan jutteleman! :) Joku aiemmin puhu siitä listasta, jossa nimet la:t, miksei muutakin? Sen vois joku vapahetoinen tehä, ku mie ainakan tän tabletin kaa ala värkkäämään. Hermo vaan menee. Hermoista pääsenkin seuraavaan puheenaiheeseen eli täälläkin on vähintäänkin...
  6. R

    Toukokuun tiitiäiset 2015

    Mukavaa että saatu lissää porukkaa tänne vaihtamaan kuulumisia ja tuntemuksia. Itsekään en aivan varma tuosta la ole, koska kierto ollut minullakin päin honkia esikoisen jälkeen. Vaihtelee 31-36 välillä, nyt pääasiassa se 36. Meilläkin on ollut sellanen ajatus että tulee jos on tullakseen...
  7. R

    Toukokuun tiitiäiset 2015

    Hei! En löytänyt kyseisyä ketjua täältä, joten päätin itse tämän aloittaa. Olen siis 24-vuotias, vaimo ja äiti. Minulla on jo yksi neljä vuotias tytär. Parhaillaan ollaan odottamassa pientä pikkuista kaveriksi :) Ollaan oltu pitkään ilman ehkäisyjä, vauva ei ole vain kuulunut esikoisen...
  8. R

    Sodankylä

    Äiti ja vajaa 4-vuotias lapsi kaipaa leikki/jutteluseuraa Sodankylästä. rapsuripsi@hotmail.com

Yhteistyössä