Hakutulokset

  1. S

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Meille yk 5 toi toivotun lopputuloksen. Vappuvauvaa odotellaan. ☺
  2. S

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Meille yk 5 toi toivotun tuloksen. Olen ollut aika ihmeissäni ja hissukseen, mutta ultrassa nähty sydämensyke teki tästä hieman todellisempaa. Vappuvauvaa odotellaan. ☺
  3. S

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Nyt kesän olen koittanut irtautua näistä ajatuksista, mutta lähinnä itselleni päivitän, että yk 5, 19/31-34.
  4. S

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Kp 14. Ennen lomaa töissä on ollut sen verran kiirettä, että ei ole paljon ehtinyt koko vauvaprojektia miettiä. Mulla ovis on yleensä kp 21-24, joten kivasti osuu loman alkuun. Ollaan molemmat heinäkuu vapaalla =)
  5. S

    Vauva vuodelle 2016 <3

    kp3, yk 4. Ei muuta.
  6. S

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Onnea plussanneille! Mä lähden neljänteen yritykseen, nyt kp 2/31-37.
  7. S

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Mä täällä kovasti odottelen plussaa- ovisplussaa. Merkit on ihan sen suuntaiset, mutta testit ei vaan näytä sitä ollenkaan. Kunhan ei nyt jäis väliin ainakaan. Mua jännitti kovasti myös aikanaan imetyksen lopettaminen. Aika kivuttomasti se kuitenkin loppui, taapero oli 1v7kk kun se jäi...
  8. S

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Simpu83, 32v, kp 8/31-37, yk 3, ya 2/15, tyttö 7/13 Meillä tietää yrityksestä useat ystävät ja lähisukulaiset. Töissä en ole vielä kertonut, mutta koska työtehtäviä pitää järjestellä vauvalle sopivaksi, niin heti plussasta pitää kertoa. Esikoista yritettiin kolme vuotta, joten olen saanut...
  9. S

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    kp1/31, yk3 Mites muuten ootte tota kierron pituutta päivittänyt tohon listaan? Mulla kierron pituus ei ole mitenkään vakio, joten laitetaanko tohon aina edellisen kierron pituus? Keskiarvon määrittäminen nyt ei ole kauhean tarkkaa, kun kiertoja on synnytyksen/imetyksen jälkeen vielä ollut...
  10. S

    Vauva vuodelle 2016 <3

    kp1/31, yk3
  11. S

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Mulla on tänään tiedossa pientä juhlintaa, niin piti ihan vain varmuuden vuoksi tehdä raskaustesti. Negatiivinen. Jos ovisplussa tuli 29.4, niin eikös ovis sitten kai ollut 30.4, joten dpo on tänään vasta 8. Eihän näillä päivillä tietty vielä plussaa kai tuliskaan. Ajattelin, että jos vaikka...
  12. S

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Onnea plussanneille! Mut voi lisätä listaan Simpu 83, yk 2, kp 27/34, 32v, tyttö 7/2013 Vielä pitäisi piinailla ensiviikkoon. Mua masentaa jo valmiiksi, kun ei ole mitään oireita. Ei voi edes oikein kuvitella mitään. Aamulämmön mittausta olen tehnyt ekaa kertaa elämässäni tämän kierron...
  13. S

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Meillä taapero 1v9kk nukkuu 20-5.30 suurinpiirtein joka päivä. Päivällä nukkuu 1.5-2h päikkärit. Mua ei aamuherääminen haittaa ollenkaan, sillä olen aamuihminen. Mies on iltaihminen, joten saa viikonloppuisin nukkua hieman pidempään. Meidän vappu meni sairastellessa. Flunssaa ja...
  14. S

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Moips. Vappu meni sairastellessa, mutta saatiin kuitenkin hyödynnettyä ovis, jonka pongasin 29.4. Ens viikolla pääsee siis testailemaan. Odotuksia ei vielä oikein ole.
  15. S

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Mä voisin listautua myös tänne. Pikkukakkosesta kovasti haaveilen, eikä meillä mitään tjottailla, vaan ihan tosissaan seurataan kiertoa ja yritetään :D Simpu83, ya 2/15, yk2, ennestään tyttö 7/2013 Luin koko ketjun läpi, melkoinen homma. Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä vuodesta 2001...
  16. S

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Mä latasin kännykkään tommosen Ovia Fertility appsin ja olen nyt sen innoittamana ajatellut seurata ainakin muutamaa kiertoa vähän tarkemmin. Ovistestitkin otin seurantaan mukaan, niin näkee sitten miten toi kierto ihan tosiasiassa menee. Aamulämmön mittaaminen on aika epätarkkaa. Mulla...
  17. S

    lapsettomuushoidot ja ms-tauti

    Hienoa ms-äiti, että sut otettiin tosissaan! Mulla ei ole vielä mitään lääkitystä ja siitä syystä neurologi mutkin lapsettomuuspolille passitti. Siellä lääkäri oli kuitenkin sitä mieltä, että koska ms diagnoosi on tuore, ja koska olen melko vähäoireinen, niin lääkityksellä ei ole kiire...
  18. S

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Simpu83 32 yk 2 ya 2/15 tyttö 7/13 kp 1/37
  19. S

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Wolt, mimmi92 ja Merilia: Toivottavasti tärppää/on tärpännyt. Glyserine: muutamia päivityksiä voisi listaan tehdä ja plussanneet vaikka siirtää omaan listaukseen. Mun ei tarvitse enää piinailla. Eilinen testi osoitti, että ei se plussaksi muuttunut. Ei kyllä yhtään ollut sellainen...
  20. S

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Paljon onnea plussasta Minma ja tiunti.:flower: Enkeli30 lienee myös plussannut, vaikkei sitä tähän ketjuun olekaan kirjoittanut. Olen seurannut muista ketjuista :) Onnea! Tervetuloa ketjuun Wolt ja Piitu85. kp 35/?

Yhteistyössä