Hakutulokset

  1. P

    Hemagniooma maksassa?!?

    Mulle tehtiin vatsan ultra, ja sattumalöydöksenä siellä hemgniooma luultavasti. Kuitenkaan jatkotutkimuksiin ei laitettu, joten pitäiskö tässä vaan rauhottua ja ajatella , että kyllä hoidetaan jos tarpeelliseksi nähdään. Itseä jäi van vaivaamaan , että tekstissä luki todennäköisesti...
  2. P

    Hidas mahan kasvu?!?

    Heips kaikki! :) Olisin teiltä kysellyt, lähinnä niillä joilla ollut hidas vatsan kasvu raskaudessa, onko raskaus edennyt ihan normaalisti siitä huolimatta? Itse olen siis ensisynnyttäjä, ja viikolla 22 tällä hetkellä, ja kaikki kommentoivat pientä mahaani. Olen myös itse huolissaan, ja jopa...
  3. P

    ystäviä Porista!

    Hei, olen 26-vuotias ensimmäistä lastaan odottava nainen. Olen pari vuotta sitten muuttanut mieheni kanssa Poriin. Kaipasin seuraa ihan kahville, shoppailuun, ulkoiluun tai muuten samantyyppistä seuraa. On ollut vaikea löytää ystäviä kun ei ole ollut työtä paitsi lastentarhassa. Ottakaa...
  4. P

    ystäviä Porista!

    Hei, olen 26-vuotias ensimmäistä lastaan odottava nainen. Olen pari vuotta sitten muuttanut mieheni kanssa Poriin. Kaipasin seuraa ihan kahville, shoppailuun, ulkoiluun tai muuten samantyyppistä seuraa. On ollut vaikea löytää ystäviä kun ei ole ollut työtä paitsi lastentarhassa. Ottakaa...
  5. P

    Si-nivelestä ja liitoskivuista ylipäänsä?

    Hei kaikki! Ajattelin kirjoittaa tänne , koska olen ihan pulassa! Olen siis kärsinyt SI-nivel kivuista jo noin kaksi vuotta minkä takia vähän väliä sairaslomalla. Nyt sain tietää, että olen 7+3 viikolla raskaana, enkä tiedä mitä pitäisi tehdä! :( Lapsi on toivottu, ja tahtoisimme sen kovasti...

Yhteistyössä