Hakutulokset

  1. M

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Itsellänikin oli eilen RA ultra. Kaksi tervettä tyttöä meille lupailtiin. Toinen oli aavistuksen epävarmaa kun piti jalkoja ristissä, mutta ne muutamat kerrat kun vähän käännähti niin ei näkynyt ulokkeita. Toinen vastasi 3pv vanhempaa ja toinen 4pv nuorempaa kuin la on. Viikon koko ero heillä...
  2. M

    Inseminaatio 2014

    Onhan tuo raskautuneiden lista aikas pitkä. Silloin kun itse hoidot aloitin oli yrittäjiä ja piinailijoita tuplasti enemmän kuin plussanneita. :) Meillähän syy oli selittämätön, keväällä kun piti ensimmäinen inssi tehdä sattui pääsiäispyhät pilaamaan kaiken. Seuraavasta kierrosta, meillä...
  3. M

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Toffeetyttö Itse sain alaselkäkivut hieronnasta, ylä ja alaselän ryhtiteippauksesta ja bodybalancesta. Nyt jo n kuukauden ilman alaselkäkipuja. Mobet suosittelevat myös akupunktiota kuurina.
  4. M

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Meilläkin tosiaan mies on se siistimpi osapuoli. Kovasti olen yrittänyt tsempata just et tavarat omille paikoilleen jne. Ja hyvin pärjään :) Ja kyllähän en en jouluakin siivotaan, mutten enää kattoja ja seiniä pese. Et sit se on vaan sitä perussiivousta, lattioiden pesu, imurointi, pölyjen...
  5. M

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Mullakin oli eilen neuvolalääkäri. Tutki kohdunsuun tilanteen ja tunnusteli kohtua. Kaikki kunnossa. Kohtu on kasvanut yli navan joka on tuplissa normaalia. Yksösraskaudessa kohtu kasvaa navan yli puolessa välissä raskautta. Tänään sitten aloitin jo joulusiivouksen ;) kaappeja siivonnu ka...
  6. M

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Voimia ja jaksamisia vadelmanlehdelle! Me otetaan molemmille äitiyspakkaukset, tykkään ihan kuoseistakin. Tänään haettu toiset tuplarattaat kotiin, miehen kanssa oltiin katsomassa miten toimii jne. Nyt sitten kahdet tuplat oottaa käyttäjää. Toiset tuplat valkattiin näppäryydeb, keveyden ja...
  7. M

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Täällä on tuplavaunut hankittu jo. Mountain buggy suet ovat tuplamammalaisten suosittelemat. Ja matkarattaiksi hankin baby jogger city mini double, mahtuvat pieneen tilaan ja ovat kevyet. Joten mun ei tarvitse vaunujen kanssa pelata kun toiset on valmiina autossa ja jos tuplien kanssa mielii...
  8. M

    Inseminaatio 2014

    Mullakin on herttamainen kohtu, eikä klinikalla siitä sanottu olevan haittaa. Googletin itsekkin asian ja olin varma että huonosti käy. Mutta ei ole aiheuttanut keslenmenoja ja tuplat kasvavat kivaa vauhtia ja hyvin pystvät kyydissä herttamaisesta kohdusta huolimatta! Stella, ymmärrän hyvin...
  9. M

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Oliko joku syönyt suun kautta otettavaa hiivalääkettä raskausaikana? Puikot eivät oikein ikinä ole tahtoneet auttaa kuten nuo suun kautta otettavat..
  10. M

    Inseminaatio 2014

    Stella Kiitos kysymästä, kamalaakin kamalapi pahoivointi takana päin, onneksi. Ja nyt voi jo nauttia raskaudesta. Meillä ja tuplilla kaikki hyvin, ainakin vielä. :) Voimia inssiläisille! Tuplat rv 15+3
  11. M

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Mullakin alavatsaa välillä vihloo ja särkee, istumaan menessä mahaan tulee sitä paineentunnetta jne. Olen ajatellut sen olevan vain kasvukipua.. Hiivasta: mulla oli heti alkuunsa hiiva enkä meinannu saada sitä kitkettyä pois. Gynegologikeskuksem...
  12. M

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Ei täälläkään tunnu liikkeitä vielä. Niitä odotellessa! :) Mulla neuvolassa n rv 12+6 sanottiin kun sydänääniä kuunneltiin ettei saa pelästyä jos mijään ei kuulu! Dopplerista: mulle se ei tuottanut lisästressiä. Kun tiesi ettei välttämättä mitään kuulu pitkiin aikoihin. Ja nyt en oo...
  13. M

    Inseminaatio 2014

    Tsemppiä tulevaan inssiin molemmille! Nyt sormet ja varpaat pystyssä että saadaan vauvauutisia tänne!!
  14. M

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Oi mikä maha!! Itsellä haaveena olis edes osakestoilu! Nyt kun kaksi tulee niin olisi rahansäästöä käyttää välillä kestoja.. Tarttis vaan oikein kunnon opastuksen että mitä tarvitaan jne. Itselläni ei ole ketään tuttuajoka kestoilis. Joskus käytettiin jotain sideharsovaippona? Onko ne...
  15. M

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista!! Ha tervetuloa uusille ryhmäläisille! Hankinnoista: täällä tehty jo kasa hankintoja. Piti ostaa kerran kuussa jotain kun lähes kaikki pitää tuplana ostaa mutta kun halvalla sai ;) Hankittu turvakaukalot, puuhamatto, sitterit, bumbotuolit, kylpyamme...
  16. M

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Audreylle kovasti voimia ja jaksamisia!! Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Ihan mahtavaa!! Ja ihania koirauutisia väpä! Olen käynyt hakemassa kaksi bumbotuolia ja 2 sitteriä. Hyväkuntoisia ja halvalla. Tavaraa alkaa olla mukavasti kasassa. Rv 13+0
  17. M

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Voi sylvi olen niin kovin kovin pahoillani! Kovasti voimia!! Tervetuloa uusille ja kovasti onnea hyvistä ultrakuulumisista!' <3 Täällä esikoisia ootellaan ja vatsa on todella turvoksissa. Maha ihan törkeen kokoinen jo! Eli kyllä voi ruveta jo pyöristymään ;) Itsellä pahoinvointia...
  18. M

    TYKS hoidot 2013!

    Ihan monipuolisesti kasviksia, erilaisia lihoja, siis kanaa, kalaa, possua, nautaa.. Täysrasvaisia tuotteita. Itsetehtyjä leivänkorvikkeita, munakkaita ja mitä herkullisimpia munarullia. Marjoja ja rahkaa.. Monipuolisesti kaikkea muuta paitsi pottua ja viljoja. Lihapullat ilman korppujauhoja...
  19. M

    TYKS hoidot 2013!

    Toivotaan hannuliini tärppää pian uusiksi! Itse olen ihan vhh ruokavaliolla ollut jo neljä vuotta. En siis pysty eri terveysongelmien takia syömään riisiäkään, en gluteiinittomia tuotteitakaan. Eli täysin viljatonta pitää olla..
  20. M

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Blackpearl onnea hyvistä ultrakuulunisista <3 Ja audrey hienoa että kaikki näytti näillä näkymin olevan kunnossa! Toivotaan että kaikki menee hyvin! Sokerirasituksesta En minäkään kieltäytyis jos mulla ei olisi mittaria ja söisin hiilaripitoista ruokaa. Sokeri ja hiilarit kun nostaa...

Yhteistyössä