Hakutulokset

  1. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Noku en mä tiiä, ku mun silmiltä toi viiva näyttää tosi epätasaselta reunoista ja sit ku siel on tuol ylhäälläkin väriä..
  2. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heip.. Nyt vähän apuja ja ihmisiä tulkitsemaan. Kierrosta ei mitään hajua. Testissä näkyy mielestäni toista viivaa, mutta kun se on tollain epämääräinen. http://aijaa.com/bZnxvx
  3. J

    Nuoret vauvakuumeilijat

    pirplua Inhottavaa, että joudut viikonlopun ajan odottelee lääkärin kommenttia tuloksista. Itse en kestäisi :D Tuntuisi tosi pitkältä ajalta odottaa ja google olisi hyvä ystävä :D Täällä alkoi torstaina uusi kierto, eli kp 3 on menossa ja viikon päästä jos ottaisi tikut käyttöön. Jotenkin...
  4. J

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Jep se on hyvin raivostuttavaa. Meilläkin siis on molemmilla omat asunnot. Toki nyt olenkin ollut jo 2.5 kuukautta ainoastaan miehen luona eli "kotona" :D
  5. J

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Ihanaa, että muutkin kamppaillut saman asian kanssa. Siis sen, että tuntuu, ettei mies halua lasta. Ja joo kyllä täälläkin ollaan asiasta ihan kunnon riitoja saatu aikaan :D Ja tervetuloa mukaan henttis! :)
  6. J

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Ahh ihanaa, että tsemppaatte näin paljon. Nyt 24 h tupakoimatta jee! :) Sapuska Mulla on joka toinen päivä (hieman vaan kärjistetty) sellainen olo, että ei toi mies edes vissiin halua lasta. Ku jotenkin sillä on niin "helppo" osa tässä hommassa. Ei sen tartte pissailla tikkuun, lopettaa...
  7. J

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Mun mielestä listaan voisi laittaa myös onko ensimmäinen lapsi vai?
  8. J

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Täällä meni tää kierto nyt täysin ohi. Mulle tuli niin paljon töitä ja no miehen kanssa meni sukset vähän pahemmin ristiin. Ni ei, siinä tapellessa sit viitsinyt sanoa, että hei mennääkös käymään makkarin puolella. Enkä edes ovista ehtinyt tikutella. :( Noh kohti seuraavaan kiertoon. Mut nyt...
  9. J

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Kyl tota raha asiaa on tullut silloin tällöin mietittyy, mutta nii. Miehellä hyväpalkkainen työ ja molemmilla jonkin verran säästöjä. Ja katsotaan nyt kuinka paljon itse tarvii olla ostelemassa, kun anoppi on sen verran innokas. Kerran sanoi mulle, että hän ostaa minulle sitten juuri sellaiset...
  10. J

    Nuoret vauvakuumeilijat

    rosmariini. Mulla on ovis varmaan 24. tai 25. päivänä
  11. J

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Mä kanssa odottelen täällä teidän tuloksii :) Peukut pystyyn, että olis plussannut
  12. J

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Jennimarjaana toivottavasti ei alkaisi : jännitän tääl sun puolesta :D nettte olis kyl paljon helpompaa jos ei joka kierrossa toiveet nousisi
  13. J

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Täällä ei vielä raskausoloja mutta täytyisi alkaa tikuttaa ovista. Nyt Kp 10, joten josko ensi viikon lopulla olisi raskausoireita! :)
  14. J

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Candyqueen jotainhan siellä näkyy toivottavasti vahvistuu <3 IMN 2015-04-20 13.56.00 menin muokkamaan tota sun vikaa kuvaa. Tai käänsin vaan värit. Ja näkyy siin kyllä paljon selkeämmin mun mielestä. Toivottavasti toi nyt on sitä itteään. <3
  15. J

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    IMN On kyllä jänniä viivoja/viivanpaikkoja sulla. Toivotaan parasta :) itse pääsen kohta taas tikuttelee ovista..
  16. J

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    IMN kyllä mäki nään jotain, aamulla uutta ;)
  17. J

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Mulle tuli toi melatoniini kans yllärinä. Ku tosissaan meinasin ensin suositella mut sit katoin viel varmuudeksi että saako sitä varmasti. Sinällään jännä ku se kuitenkin on ihan hormoonia mitä keho itekin tuottaa :o täällä on kyl kanssa yks malttamaton joka ei kyl varmasti malta viikolla 12...
  18. J

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Rosmariini juu ei kannata itse alkaa lopettaa säännöllistä lääkitystä. meinasin ehdottaa nukahtamiseen avuksi melatoniinia, mutta eipä sitäkään saa syödä raskaana tai jos yrittää, jännä. Mut itselläkin aika usein uniongelmia, pitää vaan koittaa olla ressaamatta unesta ja siitä nukkumaan meno...
  19. J

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Huomannu et itsestä tullu tosi tarkka lääkkeistä ja lukee nykyään aina että saako ottaa jos on raskaana ja jos yrittää.
  20. J

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Rosmariini tervetuloa mukaan. Meillä on yritetty kaksi vuotta tosin taukoa oli viime vuoden toukokuusta loppu vuoteen. Mutta vähä yli kaksi vuotta sitten yritys alkoi. Ja itse suosittelisin etukäteen juttelemaan lääkärin kanssa lääkkeestä ja kertomaan että yritettä lasta :)

Yhteistyössä