Nuoret vauvakuumeilijat

kka
Jennimarjaana, hidas päivitystahti ei varmasti haittaa! Pitäisikö listaan kirjata vaikka ikää, milloin alkoi/alkaa yrittää ja mitä muuta? Yk kenties?

pirplua, hurjan paljon tsemppiä sulle! Parempi varmasti ottaa vähän etäisyyttä asiaan hetkeksi.

sapuska, kannattaa ehdottomasti tutkituttaa. Siinä on kyllä aina kynnys saada aikaiseksi hoitaa tuommoiset pois alta mutta kun kerran rykäsee niin siinä se sit on!

Hehe, mä tilasin nyt sen Vauva-lehden. Pyöräilin eilen kirjastoon vertailemaan Kaksplussaa ja Vauvaa ja ainakin näin vauvakuumeilijan näkökulmasta Vauva vaikutti kivemmalta. Saa nähdä mitä avomies sanoo kun lehti kolahtaa postiluukusta :rolleyes:
 
Tsemppiä paljon pirplua teille yritykseen sitten kun taas tuntuu, että niin on hyvä!

Sapuska oon samaa mieltä, ehdottomasti vaan tarkistuttaan ne arvot. Sit se on hoidettu :)

Mä kanssa tykkään tosta vauva-lehdestä mun mielestä se on paras, mitä itse oon noita selaillut.

Meillä odotellaan, että menkat loppuis ja pääsisin ensimmäisen kerran sitten tikuttaan sitä ovista. Ei malttais odottaa! Musta tuntuu, että tää kuume kasvaa vaan siis nyt viikonloppuna töissä ollessani jotenkin kaikki vauva ja lapsiasiakkaat oli niiiiiiin ihania ja söpöjä. Vaikka yksi pieni tyttö itki ja itki koko ajan mutta mun ois vaan tehny mieli ottaa se lapsi syliin ja helliä. Meillä ollaan nyt miehen kanssa myös viikonloppuna puhuttu tosissaan yhteenmuuttamisesta ja katseltu yhdessä asuntomarkkinoita. Hän myös mainitsi tänään ensimmäistä kertaa itse vauvahaaveista. Nyt on pitkästä aikaa sellanen onnellinen olo ja tunne, että mieskin haluaa tätä kaikkea yhtä paljon kun mäkin.

Mä niin toivoisin tänne ryhmään positiivisia uutisia, joista voitais iloita yhdessä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä meni tää kierto nyt täysin ohi. Mulle tuli niin paljon töitä ja no miehen kanssa meni sukset vähän pahemmin ristiin. Ni ei, siinä tapellessa sit viitsinyt sanoa, että hei mennääkös käymään makkarin puolella.

Enkä edes ovista ehtinyt tikutella. :( Noh kohti seuraavaan kiertoon. Mut nyt on sit hommattu tupakoinnin lopettamiseen avuksi nikotiinilaastarit joten josko sekin auttais tuossa tulevassa kierrossa! :)
 
Pahoittelen omaa hiljaisuuttani... Lähdettiin miehen kanssa keskiviikkona reissuun ja ei ole tullut oltua yhtään koneella. Nyt sit varmaan jumitun huomisesta eteenpäin kokonaan tänne keskusteluun, kun on tiedossa erittäin tylsä kk.

Mulla kp 14 nyt ja tikuttanu kolme pv. Joka päivä on viiva ollut tummempi, joten uskon että huomenna olisi sitten ovu. Saa nähdä... :)
Mulle olis todella mieluinen asia että onnistaisi tästä kierrosta, kun sitten voisin toukokuussa antaa avokille varmasti parhaan "synttärilahjan" ikinä! Mutta katsotaan ja toivotaan..

Pahoittelut kaikille negatestien tekijöille.. Eiköhän ne plussatuulet joku pv puhalla ja kunnolla tässsäkin ryhmässä!!
 
Heippa!:) Ihanaa, että löysin tämän keskustelun. Olen 19-vuotias ja mies 20. Pillerit oon lopettanu viime vuoden elo-syyskuussa ja sen jälkeen ollaan oltu aikalailla ilman mitään ehkäisyä. Söin pillereitä alle kaksi vuotta suunnilleen.
Mulla ois ollu laskurin mukaan perjantaina ovulaatio, mutta testi näytti negaa vielä lauantainakin. Päivä päivältä kyllä viiva tummentunu mutta ei ollut täysin punainen. Eilen tunsin sitten ihan selkeet oviskivut, joten oon 99% varma, että eilen se oli. Nyt tässä kierrossa meillä oli ensimmäinen varsinainen yrityskerta, en oo aikasemmin tikuttanu. Greippimehut, karpalomehut ja kaikki maholliset vitamiinit on kyllä ahkerasti ollu käytössä :D Nyt jännittää aivan hurjasti tärppäskö...
 
Kka munki tekis mieli tilata vauvalehti. Mies kyllä varmaan naurais mulle ku oon niin hätähousu :D

Nettte ihanaa, jos muutatte yhteen ja et on tästä kaikesta sellanen yhteinen näkemys ja samallain hyvä fiilis. Hauskaa, että me nyt sit yhessä tuskaillaan ja tikutellaan :) Mä tohin pari päivää susta edellä. Musta tuntuu, ett omalla miehellä tullu vähä negatiivinen fiilis. Voi kumpa tulis se plussa niin toinenki olis ihan riemuissaan.

Jozzuuh valtavasti tsemppiä tupakoinnin lopetukseen! Sä pystyt siihen!!

Rosmariina voi mikä synttärilahja oliskin! Paras mahdollinem kaikista! Oivoi :)

Mangggo tervetuloa! Toivottavasti olis ovis sielä, nyt vaan peitot heilumaan hulluna ja plussaa kehiin!

Kuulostaa hyvältä tuo lista!
 
Ahh ihanaa, että tsemppaatte näin paljon. Nyt 24 h tupakoimatta jee! :)

Sapuska Mulla on joka toinen päivä (hieman vaan kärjistetty) sellainen olo, että ei toi mies edes vissiin halua lasta. Ku jotenkin sillä on niin "helppo" osa tässä hommassa. Ei sen tartte pissailla tikkuun, lopettaa tupakointia (ei siis polta) tai mitään muuta vastaavaa. Ni jotenkin, kun sen ei tartte mitään ihmeellistä asian eteen tehdä, ni välillä epäilee, että haluaako se nyt edes tätä.

Ymmärsikö kukaan mitä yritän selittää :D
 
Hienoo jozzuuh! Tupakoinnin lopettaminen ei ole mitään helppoa, mut kuinka ihanaa sitten onkaan, kun onnistuu. :) toooosi paljo tsemppii! Onnistut aivan varmasti. :) ja hei, musta ainaki tuntuu et tajusit mitä tarkotat. Niillä on vaan tässä vaiheessa niin "helppo" osa, kun elämä on heille mitä on tähänkin asti ollu. Naiset saa ravata kokoajan tikkujensa kanssa vessassa ja yrittää vielä tulkita niitä viivoja. Ja sit ku ei onnistu ni tuntuu et itelle se on ainaki suurempi pettymys ku miehelle... Mut eiköhän nekin oo (toivottovasti) täysillä tässä hommassa mukana, kun ovat jo suostuneet... ;)

Kivs saada uusia ihmisiä mukaan porukkaan! Tervetuloa mangggo! Toivottovasti tärppäs nyt heti! Mullakin näytti että eilen oli ovu, joten meillä näköjään nyt sitten jännitetään yhtäaikaa! :) tikuttelen ite vielä tänään ja katon mitä näyttää, mut eilen oli kyllä selkee tumma viiva. Eli nyt meilläkin jännäillään mitä tässä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Jozzuuh mä todellakin tajuan sun pointin. Niiden miesten pitää vaan tehä sitä mistä ne tykkää. Ei tikutella ovista, ei kuunnella kropan jokaista merkkiä, ei tehä raskaustestejä. Eikä joka kuukausi kattoa itku kurkussa kuinka vauvahaaveet valuu pöntöstä alas..

Kka toivottavasti sun mies ei kauaa jaksa kumilla mennä, jos sulla jo vauvahaaveet korkealla :)

Rosmariina peitot heilumaan vaan, että saadaan plussa :)

Meillä ollu nyt tosi aktiivista makkarin puolella, mutta monesti käy niin, että loppu kierrosta taas seksikerrat vähenee. Tai ovulaation aikaan ei ollenkaan seksiä. Onks muilla yhtään samanlaista?

Mulla mahassa nippailee ihan jatkuvasti eikä tämmöstä aiemmin oo ollu. Toisaalta kiinnitän nyt joka nippaukseen tosi paljo huomiotakin.. Turhauttaa niin paljon tämmöset vähän toivoa antavat nipistykset :(
 
jozzuuh: Meil on jopa riidelty välillä tosta kun tuntuu että mies ei "halua" lasta, joten tajuan kans sun pointin. Kyllä hän on sit selittänyt että haluaa kyllä, mut ei viitti sitä niin näyttää kun mua harmittaa. Tarttee se sitten aina yrittää muistaa kun mökötän menkkojen aikaan ja toinen on ihan normaalin iloinen kun aina ennenkin.

Ja meilläkin loppu menkat vihdoin lauantaina! Eli nyt tähän uuteen kiertoon uudella mielellä, eli yritän nyt ainakin hetken olla stressaamatta asiasta. :D Eli tuun taas viikon päästä tän selittään et kuinka paljon on oireita yms. Nyt on kyllä silti itellä niin paljon töitä et en ehi oikeestaan hirveesti miettimään asiaa, tosin ei kyllä oo jaksamista tuolla makkarinkaan puolella enää nii hirveästi.. No vappuna kunnon nollaus että jaksaa lähtee uuteen viikkoon ja sitten ens viikon puolellaki pitäis olla se ovulaatio ainakin ton appsin mukaan.
 
Jozzuuh mäkin tajuan mitä meinaat! Musta on välillä kans tuntunu ihan samalta varsinkin kun molemmilla on omat asunnot..

Jee mulla loput menkat tänään ja nyt vaan innolla odottelen, että pääsen tikutteleen sitä ovista. Täytyy vaan yrittää pitää toiveet ja haaveet matalalla ettei taas pettyis nii pahasti ens kuun lopussa.

Sapuska meil on ollu kans parissa kierrossa just sillon ovishetkellä hiljasempaa tuol makkarin puolella. Mikä ärsyttää koska just ne muutama päivä on tärkeimmät. Mutta aina vaa ei oo sillon sellanen fiilis et haluis eikä toista viitti pakottaakkaan sinne.
 
Zaauu ! Ja tervetuloa mangggoo :)

Oma kokemus noista o-tikuista on kyl se, että luo vaa stressiä :D Ainaki meikäläiselle... Sain tikutettua oviksen kp18, eli olisko ovis sit ollu se kp19, joka AINOASTAAN hyödynnettiin... Isännän kiireitten vuoks vähän jäänny... Nyt kp20 ja tikutin vielä, nii ovis menny. Mutta suurempia en kyllä tästä kierrosta odottele :( Mut jotenki iski ihan ahistus, et "nyt olis hyvät hetket, mutta eeii !!" Pettymys... :D

Mä ajattelin, jos tohon listaa laittas vaikka just, että mones yritys (yk), kiertopäivät ? (kp) ja sitte vaikka vielä se, että onko keskenmenoja takana jne. Sit jättää tilaa, että voi joskus merkkailla, millo plussannu ? :)

Ja mä itte tilasin kanssa ton Vauva-lehden sillo, ku oli ajankohtasta (nyt vaa huonona muistutuksena ja menee suoraa kaappii piiloo, kun postissa tulee...) Kyllä mä itte sitä tykkäsin lueskella, kun kotona oli. Ja toinen kans mitä hirveesti lueskelin, oli ne neuvolast saadut lehtiset, kun äitiysneuvolaa menee :) Ja laitoin isännän kans lueskelemaa, ku niissä on tuleville isillekki hyvää infoa ;)

Pahottelen, jos itteeni toistelen, mutta aina ei voi muistaa mitä kirjottaa... :D

Ja pahoittelut negoista ja muista ! Toivotaan niitä plussia !! Vauva vuodella -16 :p

Mä jään tänne tätiä odottelemaa ! Kp20/35(-38)
 
Voi härreguuuud pitihän se tämäkin nähdä, että tänne sitä vaan tullaan kirjoittelemaan, haha. Juu eli siis suht nuoria ollaan täälläkin, minä piakkoin 22-vuotta täyttävä, syksyllä valmistuva lähihoitajaopiskelija ja mies vakkarityössä oleva 25-vuotias äijän köriläs suoraan Savosta :wave: . Vauva kovasti haaveissa, mutta ei vielä näy eikä kuulu:( Pillerit jätettiin pois tammikuun puolivälissä ja siitä asti ollaan plussa tuulen odoteltu puhaltavan. :attn:
Ketjua seurannut melkein alusta asti, vaan nyt tuntu luontevalle hypätä mukaan :p

Ps. naurahdin töissä melkoisesti vauvalehti asialle, nimittäin samainen lehti itselläkin haaveissa hankkia, vaan voin vaan kuvitella miehen ilmeen kun sellainen tippuis postilaatikoon.. :--D
 
Tervetuloa henttis ! :)

Musta tuntuu kans saaaris et toistan itteeni ku en muista mitä kaikkee oon jo kertonu ja selittäny.

Ja kyllä jozzuuh meilläkin ollaan välillä oltu kunnolla napit vastakkain vauvajutuissa ja varsinkin näissä asunto jutuissa. En haluais joo painostaa toista yhteen muutossa mutta kyllähän tää nyt herrajestas raivostuttaa ravata kahden asunnon välissä. Nyt vaan etitään sitä oikeeta kämppää toivotaan että löytyis kummankin mielestä kiva :)
 
kka
Täällähän vallitsee hiljaisuus!

Tervetuloa mukaan, henttis! Mä tosiaan ajattelin olla kertomatta siitä lehtitilauksesta miehelle, haluan nähdä sen reaktion kun lehti kolahtaa postiluukusta :D

Mitenkäs kuumeilijoiden vappu sujui? Mä istuin iltaa parin kaverin kanssa, käytiin keskustassakin näyttäytymässä (ja pitsalla haha) mutta eipä siellä oikein ollut mitään nähtävää. :)
 
On ollu joo kyllä hiljasta nyt aletaas höpöttelemään taas! Mulla itellä menny tää "loma" vaan rentoutuen. Tuntuu, että oon ihan poikki niin tarvii vaan lepoa. Mulla alkaa olla ovulaatio käsillä, tiedä sitte millon on tarkalleen. Ovista oon alkanu tikutteleen, mutta vielä ei oo vahvistunu.

Kka hyvä tuo ylläri vauvalehti :)
 
vappu meni hyvinkin rauhallisissa merkeissä. :) tätikin just lähti kyläilemästä, niin nyt vaan tärppiaikoja odotellaan! Eilen illalla juteltiin, ostetaanko ovistestejä vai katellaanko vielä ja mennään asenteella tärppää kun tärppää, noh testit saa ainakin toistaseks jäädä kauppaan, eipähän stressitaso ainakaan niiden takia nouse. :D Niin ristiriitaset fiilikset, kun toisaalta haluis vauvan nyt heti äkkiä ja toisaalta olihan tämänkin aamun pitkään nukkuminen vaan melko ihanaa..:D pitäs osata nauttia nyt, kun vielä kahestaan elellään, mutta miksi, oi miksi se on niin hankalaa..? onko muista saman fiiliksen jakavia? :D
 

Yhteistyössä