Hakutulokset

  1. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 *elokuussa*

    Heissan! Tulin piiitkästä aikaa poksumaan tännekin(enemmän tuolla facen puolella oon) eli 28+0 tänään! :heart: Aika menee tässä vaiheessa niiin hurjaa vauhtia ettei perässä pysy :D Tietää että joo 12vkoa "virallisesti" jäljellä mutta ei sitä niinkö tajua ollenkaan että tänne kohta vauva...
  2. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Hellou! Tää päivä on kyllä ollut aikamoista hyvää unta..siis niin epätodellisen oloista vaan!! :) Np-ultrassa käyty,ja kaikki hyvin! Siellä todella ON joku! Sen sydän oikeasti lyö! Voiko uskomattomampaa ääntä ollakaan?!!! :heart: Asukas oli melko rauhassa siellä,vähän pyörähteli kun...
  3. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Ainiin,unohdin aiemmin sanoa että kerrottiimpa sitte pääsiäisenä jo,oho,puolelle suvulle :D Tai alotettiin ihan vaan vanhemmista,ja sitte pitiki kertoo myös isovanhemmille ja eihän ne malttanu olla kertomatta muutamalle muulle tädille ja serkulle,niin siitäpä se sitten lähti :D (kun en nyt...
  4. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Ihan uskomatonta että tuollaista töppäilyä voi tapahtua,jk74 ja muut vastaavaa joskus kokeneet!!! Mutta mahtavaa että kaikki kääntyi parhain päin! :heart: Hiusten värjäämisestä,itse oon värjännyt hiuksia ihan normaalisti,eli n.kerran kk. Niin..sitä vaan luottaa lukemaansa/kuulemaansa että se...
  5. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Juu tuntuupa olevan paljonkin eroja neuvola/ultrauskäytännöissä,riippuen kunnasta tms. Kivunlievityksestä ja toiveista en osaa vielä sanoa..Toisaalta ajattelen et mulla on melko korkea kipukynnys noin yleensä,mut empä mee sanomaan ennen--! :D Kuuma suihku on niin parasta,että se amme...
  6. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    ÄÄÄÄH...vai ei sitä eka neuvolassa ultratakaan?? :ashamed: Olin käsittäny väärin ja oottanu 3vkoa että nähdään jo kuvaa!!! Hö..eli se eka kerta oliki vaan jutskailua ja käteen sai mahottomasti kaikkee infomatskua ja joitain tulevia aikoja jne.Sit se terkka kysy lopuks et oisko vielä...
  7. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Kiitoksia vastailuista! Voihan se olla ettei pian malta olla kertomatta,jos ma menee kaikki hyvin(se 1.ultra)!! iiiiik :D Ja nii tosiaan,kertomis asiaan vaikuttaa varmaan aika paljonkin se vointi/olemus! :D Ite kun oon onneks voinut suht normaalisti,niin ei sitä huomaa jos ei tiiä..hihi...
  8. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Moikka! Minäkin tulen mukaan ketjuun! Joskin vielä hieman varovaisin mielin.. :) Huhhuh,plussasin pari viikkoa sitten elämäni ensimmäistä kertaa,3v. odotuksen jälkeen ja kyllä on ollut pikkusen sekavat fiilikset etten sanoisi!!! :D Testejä oli pakko tehdä sitten viikon sisään yht.3 kpl,mutta...

Yhteistyössä