Hakutulokset

  1. S

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    On fb-ryhmä: ohjeet löytyy heinä-elokuun pinosta sivulta 5 :)
  2. S

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Ultrassa käyty ja pikkuinen voi oikein hyvin <3 sydän jumpsutteli ja vastasi nlan laskettua eli olen tuumaillut ovikseni väärin (päivän heitto :D) Kävin ostamassa miehen pakottamana nää pahoinvointirannekkeet, saas nähdä onko olo kohta parempi.. Sukupuolesta mulla on ollu nyt tyttöolo, kun...
  3. S

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!
  4. S

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Eli ainakin kaksi varhaisultraa tänään, tulkaa heti kertomaan kuulumisia!! itsellä on jännättävä vielä perjantaihin... Tänään on pakko ottaa itseä niskasta kii ja siivoilla vaikka kuin väsyttäis! Haastavaa tää elämä Kertomisesta: äiti on arvannu ku oon turvonnu ja pari kaveria tietää Sandri 7+1
  5. S

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Tsemppiä vuodosta kärsiville!!! :( Kiva,että on muitakin pienellä ikäerolla lapsensa saavia! :) vähän välillä jännittää kuinka sitten pärjää kahden pienen kanssa ja varmasti alussa onkin rankkaa, mutta varmasti se palkitsee sitte ku leikkivät yhdessä jne :) Toivottu lapsi siis kyseessä! Niitä...
  6. S

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Väsymys pahenee.. voi kyllä johtua siitä, että ollaan reissussa, mut epäilen.. pahoinvointikohtauksia tulee välillä, tää on niin erilainen raskaus ku edellinen! Mistä tulikin mieleen: onko tääl muita joilla tulee lapset aika pienellä ikäerolla? Meil on poika vähän alta vuoden vielä :)
  7. S

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Oikeaan muotoon siis: La 18.4 Sandri/26/2.lapsi
  8. S

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Hellou! Täällä yksi huhtikuista masuasukkia odottava, mikäli mukaan mahtuu :) toinen lapsi on kyseessä meidän poppooseen! La menis tuonne 18.4. Neuvolan mukaan ja oviksen mukaan 19.4... mutta mennään nlan la:lla! Raskaus on aivan erilainen kuin esikoisesta tähän asti, mietinkin olisiko matkaaja...
  9. S

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Heippaa ja onnea kaikille uusille plussanneille! :) tuntuu, että näitä iloisia uutisia tulee aina pyrähdyksittäin.. ihana tämä ryhmä kun kaikki on niin eri vaiheissa! :) Täällä jäätiin kahden päivän vapaalle ja voi luoja että oon helpottunu, alkoi työn teko jo väsyttää ku oon menny melkee...
  10. S

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    hmm.. voisin mä kyllä tullakki! kelle sitä yv:tä piti laittaa? :)
  11. S

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Ihanaa 5th kun elvytät ketjua! :) tiedot mun kohdaltani on oikein! Mul ois kaks päivää vapaata ja muutenkin vähän vapaampi viikko luvassa, jee! Mua on alkanu vähän kammoksuttaan tuo nostelu tuolla töissä ja alaselkä ja häntäluu on välillä kipeinä.. mut toivon, että pystyisin oleen siellä...
  12. S

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Heippa! :) täytyy myöntää, et on ollut vähän ikävä teitä ja tätä ryhmää! muutenkaan en ole kaksplussaan kirjoitellut, kun olen syyskuisten fb-ryhmässä ja siellä sitten kirjoittelen.. Tänne kuuluu hyvää, pieni potkii kovasti ja on tullut se tunne, että meille on ihan oikeasti tulossa vauva...
  13. S

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Heippa mammat! Mitä teille kuuluu? Ketju on ihan hiljainen, onkin pitänyt pari kertaa kirjoitella, mutta on jäänyt.. oon väsännyt opintoja kovaa vauhtia kasaan ja kohta pitäisi olla valmista! :) Täällä on raskaus sujunut hyvin! Maha on alkanut jo näyttää vauvamasulta ja ensimmäiset vauvan...
  14. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    minäki ilmoittauduin tänään fb:hen, toivottavasti pääsee pian mukaan :)
  15. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    pahoittelut pahki :( :hug: voimia kovasti sinnepäin..alkoipa tämä viikko surullisesti :/ Mun oli pakko eilen ottaa 3 panadol rap 500mg päivän aikana ja tänä aamuna jo yksi... ärsyttää lääkkeitä syödä, mutta tää flunssa on aivan kamala :/ Mä siis itse työskentelen/valmistun hoitoalalle, kun...
  16. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    oisko täällä muuten muita jotka valmistuvat toukokuussa jostain koulusta? Mitä mietteitä teillä on kesätöiden suhteen? Mä tässä mietin ku raskaus on nyt jo tässä vaiheessa, niin kaippa se pitää kesätöitä kysellessä mainita, että LA on syyskuussa ja sen mukaanhan sitä jäis äippälomalle elokuun...
  17. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Vetipä sanattomaksi.. voimia tulevaan Tuzzi... :hug: tuo naisen vaisto on aika pelottava loppujen lopuksi... :(
  18. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    mäki oon nyt miettiny oisko sitä ihan "julkisesti raskaana". Toisaalta lähimmät ystävät tietävät jo.. yksi perheenjäsen kysyikin onko tämä nyt ihan julkista tietoa, mä vastasin, et tuskin me mitenkään erikoisemmin tätä julkistetaan, et kyllä siitä voi puhua jos se tulee luonnollisesti jossain...
  19. S

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    heippaa! toivontähti mul ei oo ollu mitää muuta oiretta koko raskaudessa ku menkkakivut välillä ja oon monta viikkoa ollu huolissani onko kaikki hyvin ja perjantaina pelot osottautuivat turhiksi kun np-ultrassa kaikki oli juuri mallillaan :) joten oireettomuuskin on normaalia, toivottavasti sä...
  20. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Tänne saapui joku flunssa.. kurkku ja nenä kipeinä ja väsyttää, öklö olo ja siihen päälle noi menkkakivut välillä, meninki sanomaan että on liian hyvä olo....! panadolia otin aamulla ja kait se pitää yöksikki, en mielelläni syö mitää lääkkeitä nyt.. ja bafucineja saa onneksi ottaa. hih, mutta...

Yhteistyössä