Hakutulokset

  1. T

    Taas taitavat joutua normaalit aseharrastajat sijaiskärsijöiksi yhden mielenterveyspotilaan takia.

    Juu, tärkeää on puuttua molempiin. Mutta kuten tässä surullisessa tapahtumassa on käynyt jo ilmi, ei ollut kyse siitä että tämä kaveri olisi tämän pikaistuksissaan tehnyt vaan tragedia on alkanut v. 2002. Jos joku nuoren läheisistä olisi kuuden vuoden aikana saanut tämän ongelmat puitua, olisi...
  2. T

    Taas taitavat joutua normaalit aseharrastajat sijaiskärsijöiksi yhden mielenterveyspotilaan takia.

    Ketjua en ole lukenut mutta sitä mikeltä olen että aseita on ollut aina ja tulee olemaan aina. Ero on siinä että nyt niitä käytetään väärin, aiemmin on silti tajuttu että toisen elämällä on joku arvo. Aselain muuttaminen ei poista sitä ongelmaa että ihmiset voivat pahoin eivätkä koe mitään...
  3. T

    Auringonhattu-uute??

    Juu käytössä on. Lapsille anna tippa ikävuotta kohden max. kolmesti päivässä ja kiehuvan kuumaan veteen että alkoholi haihtuu. Itse käytän raakanakin suoraan kurkkuun jos on kipeä. :whistle: Ota itse kolmesti päivässä ja enemmän omalla vastuulla. Itse otan mennen, tullen ja palatessakin. :)
  4. T

    Jelppiä

    Kiitos!!! :)
  5. T

    Jelppiä

    No joo tuota, sille ohjelmalle myös ehkä tarvetta... :laugh:
  6. T

    No kiva kiva, surmaajahoitsu... :(

    Psykopaatti? Nämä ihmiset huijaavat kaikkia! Ei näitä ihmisiä testit eikä tuomarit yms. pidättele, valitettavasti.
  7. T

    Jelppiä

    Jokos nyt joku? :attn:
  8. T

    G: metsästyskausi alkoi, monenko mies vaanii pusikoissa :)

    Juu juu, metsälle menee. :) Mites te vastustajat, olettekos yhtä fanaattisia kalastuksen vastustajia? :o
  9. T

    Oletko itse käynnistänyt synnytyksen, miten??

    Kuulemma kunnon sisätutkimus käynnistää kunnolla jos hiljakseen supistelee.. :whistle: Mun toinen ainakin vasta sitten käynnistyi kun lääkäri teki sisätutkimuksen. Eli ei varsinaisesti käynnistä mutta vauhdittaa jos supparit epäsäännöllisiä.
  10. T

    Jelppiä

    Jollain satelliittiohjelmalla tekisi mieli tiirailla tuota Dean-hurrikaania jos vaikka se näkyis. Osaako kukaan jelppiä? Anyone?
  11. T

    mitä tapahtuu!

    Mikäs se sivu oli missä näki hälytykset?
  12. T

    Missä työ kaikki ootta?

    Kukkuu! :wave:
  13. T

    No joo, heikää ny

    ja yötä! Pohojammaa kuittaa :wave:
  14. T

    Kesäinen harrastus nikeille

    No etkös sinä ole se tyyppi, joka on ilmoittanut itsensä siihen nelosen kykyohjelmaan kun osaat napsutella sormillasi Dirlandaan? Sitä varmaan olet harjoitellut koko kesän...? :D
  15. T

    Yö pino!!

    Kukkuu :wave:
  16. T

    Kesäinen harrastus nikeille

    Joo, oli kyllä vaan aika yksinäistä olla tuolla omalla terassilla! Onneksi minä toimin myös myyjänä ja sain jutella edes itseni kanssa!! :D Ja pitsinnypläystä ilman muuta heti kun kansalaisopisto ovensa avaa!! :)
  17. T

    Kesäinen harrastus nikeille

    :laugh: :laugh:
  18. T

    Kesäinen harrastus nikeille

    Nyt ei saa kyllä suuttua, mutta kyllä jotenkin tuo sun nimimerkkisi antaa aina saman mielikuvan joka on niin sanotun "hiljaisen hiihtäjän" vastakohta. Eli pieru joka kuuluu mutta ei haise. Sen harjoitteleminenkin käy varmaan harrastuksesta...? :ashamed: :whistle: :)
  19. T

    Kesäinen harrastus nikeille

    Starslookers on aloittanut tähtitieteen opiskelun kesäyliopistossa. Hän odottaa syksyä ja/kuin kuuta nousevaa jotta pääsisi tunnistamaan opittuja kuvioita. :) Juures Suikale puolestaan viettää kesänsä kasvimaalla koska on saanut apurahan biologian laitokselta; hän on luvannut kehitellä...

Yhteistyössä