Kesäinen harrastus nikeille

Alkuperäinen kirjoittaja Täpyytes:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
No entäs minä. Mä voisin aloittaa uuden harrastuksen kun alkaa käsityöt jo tympimään ;)
Sinä se vietät kesäsi Tukholmassa ja harrastat Silvian bongausta. Kaikesta näkemästäsi teet muistiinpanot ja sitten kotoSuomessa reissailet matkailuautolla näytellen Silviaa..
;)
Pahus. Tuli varattua laivalippu väärään maahan.
:whistle:
 
Starslookers on aloittanut tähtitieteen opiskelun kesäyliopistossa. Hän odottaa syksyä ja/kuin kuuta nousevaa jotta pääsisi tunnistamaan opittuja kuvioita. :)

Juures Suikale puolestaan viettää kesänsä kasvimaalla koska on saanut apurahan biologian laitokselta; hän on luvannut kehitellä lapsiperheystävälliset juureslajikkeet- valmiina suikaleina kasvavat tietenkin... Kesä on vain valitettavan lyhyt ja kuuma; apurahat tuntuvat hupenevan nestehukan korjaamiseen... ;)

Pinki vain makaa auringossa.. Tämä huonosti ruskettuva auringonrakastaja on syksyn tullen nimensä mukainen; täysin pinkki.. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Silvia Logo harrastaa ilmiselvästi silhuettien leikkaamista ;)


mitäs mie puuhaan? :whistle:
Siihen mun taidot ei riitä.


Sä maalaat koko kesän kaiken pinkiksi ja värjäät koneella vaatteita ja verhoja ja mattoja pinkiksi. Mulle tulee aina tosta pinki nimestä ekana pinkki mieleen.

;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HajutonLataus:
Keksikääpä mullekin joku harrastus. Oon yrittäny ite pohtia koko kesän ajan, mutta vielä en oo keksiny sitä oikeaa :D
Nyt ei saa kyllä suuttua, mutta kyllä jotenkin tuo sun nimimerkkisi antaa aina saman mielikuvan joka on niin sanotun "hiljaisen hiihtäjän" vastakohta. Eli pieru joka kuuluu mutta ei haise. Sen harjoitteleminenkin käy varmaan harrastuksesta...?

:ashamed: :whistle: :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Silvia Logo harrastaa ilmiselvästi silhuettien leikkaamista ;)


mitäs mie puuhaan? :whistle:
Siihen mun taidot ei riitä.


Sä maalaat koko kesän kaiken pinkiksi ja värjäät koneella vaatteita ja verhoja ja mattoja pinkiksi. Mulle tulee aina tosta pinki nimestä ekana pinkki mieleen.

;)
aika lähellä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Täpyytes:
Alkuperäinen kirjoittaja HajutonLataus:
Keksikääpä mullekin joku harrastus. Oon yrittäny ite pohtia koko kesän ajan, mutta vielä en oo keksiny sitä oikeaa :D
Nyt ei saa kyllä suuttua, mutta kyllä jotenkin tuo sun nimimerkkisi antaa aina saman mielikuvan joka on niin sanotun "hiljaisen hiihtäjän" vastakohta. Eli pieru joka kuuluu mutta ei haise. Sen harjoitteleminenkin käy varmaan harrastuksesta...?

:ashamed: :whistle: :)
Juu, mutta ku ei tarvi sitä harjotella :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HajutonLataus:
Alkuperäinen kirjoittaja Täpyytes:
Alkuperäinen kirjoittaja HajutonLataus:
Keksikääpä mullekin joku harrastus. Oon yrittäny ite pohtia koko kesän ajan, mutta vielä en oo keksiny sitä oikeaa :D
Nyt ei saa kyllä suuttua, mutta kyllä jotenkin tuo sun nimimerkkisi antaa aina saman mielikuvan joka on niin sanotun "hiljaisen hiihtäjän" vastakohta. Eli pieru joka kuuluu mutta ei haise. Sen harjoitteleminenkin käy varmaan harrastuksesta...?

:ashamed: :whistle: :)
Juu, mutta ku ei tarvi sitä harjotella :whistle:
:LOL: :LOL:
 
Silvia Logo tekee ja suunnittelee kiinanmekkoja. Kädet täynnä töitä hän pyhittää kuitenkin päivänsä tekemällä maukkaita kasvisruokia.

Täpyytes sai tarpeeksi vaahdolla täytetyistä tuopeista ja perusti oman olut terassin takapihalleen. Kun ollaan jo näin pitkällä kesää alkaa Täpyytes olla ihan täpyytes kaljan litkimiselle ja jatkaa pitsin-nypläystä pimenevinä syys-iltoina.

Olipas taas yhdys-sanoja :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
Silvia Logo tekee ja suunnittelee kiinanmekkoja. Kädet täynnä töitä hän pyhittää kuitenkin päivänsä tekemällä maukkaita kasvisruokia.

Täpyytes sai tarpeeksi vaahdolla täytetyistä tuopeista ja perusti oman olut terassin takapihalleen. Kun ollaan jo näin pitkällä kesää alkaa Täpyytes olla ihan täpyytes kaljan litkimiselle ja jatkaa pitsin-nypläystä pimenevinä syys-iltoina.

Olipas taas yhdys-sanoja :LOL:
Joo, oli kyllä vaan aika yksinäistä olla tuolla omalla terassilla! Onneksi minä toimin myös myyjänä ja sain jutella edes itseni kanssa!! :D Ja pitsinnypläystä ilman muuta heti kun kansalaisopisto ovensa avaa!! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:
hajuton lataus tekee tutkimusretkiä ulkovessoihin tavoitteena väitöskirjatyö hajuttomien latauksien suhteesta hajullisiin.

entäpä minä?
No etkös sinä ole se tyyppi, joka on ilmoittanut itsensä siihen nelosen kykyohjelmaan kun osaat napsutella sormillasi Dirlandaan? Sitä varmaan olet harjoitellut koko kesän...? :D
 

Yhteistyössä