Hakutulokset

  1. N

    KÄSITYÖHAASTE, vol. 2, aiheena "HARMAA"

    Ekaa kertaa osallistun tämmöseen :) Tässä mun tekele...
  2. N

    Mitkä ovat esim varhaiskasvatusta ohjaavat laita ja asetukset?

    ja myös paljon muita lakeja ja asetuksia...koulun kirjallinen tuotos tekeillä, vai?
  3. N

    Whatsapp kysymys...

    Tyttärellä samsung galacsy trend + puhelin, jossa siis whatsapp...jos haluaa lähettää ääniviestin, onnistuu äänitys kyllä, mutta mitään ei kuulu viestissä...eli jos lähettää mulle tai jollekin muulle ääniviestin, ei jostain syystä siis kuitenkaan sisällä ääntä. Missä vika? kaikki mahd. äänijutut...
  4. N

    Yhteystietojen varmuuskopiointi

    Kyllä taas on niin tyhmä olo...olen pari tuntia yrittänyt varmuuskopioida yhteystietoja puhelimesta "pilveen"...olen avannut outlook.com sähköpostin, kirjautunut onedrive-palveluun, yrittänyt zune-ohjelmaa saada synkronoimaan puhelimen ( lumia 630 ) kanssa...ja mä en vaan tajua :( on...
  5. N

    Scholl Velvet Smooth

    Prisman hinta halvin ainakin Turun seudulla...ja voin todella suositella :) itsekin mietin hintaa, mutta lopulta ostin enkä ole hetkeäkään katunut :)
  6. N

    Onk paikalla lastenohjaajia?

    Täällä yks lastenohjaaja...voin yrittää auttaa, mutta sähköpostiosoitetta en jaa täällä...
  7. N

    Musiikkia puhelimeen...

    Mulla Lumia ja koneessa Zune...
  8. N

    Musiikkia puhelimeen...

    Auttakaa nyt tyhmää...miten ihmeessä saan biisejä omalta tietokoneelta puhelimeen? Ei vaan äly taas riitä :)
  9. N

    Miltä se ruokatorven tähystys tuntuu?

    Ei tule oksennusta, koska vatsalaukku tyhjä...yököttää ja tuntuu inhottavalta kun tungetaan väkisin, tekis mieli vetää letku koko ajan pois :( onneksi kestää vaan hetken ja siitä selviää hengissä...ei ollut loppujen lopuksi niin kauhea, kun mun annettiin alunperin ymmärtää. Puudutusainetta yökin...
  10. N

    Gastroskopian jälkeen ruokatorvi kipua??

    mula oli toimenpiteen jälkeen todella arka ja kipeä koko ruokatorvi vatsalaukkuun asti...seuraavan päivän olin oikeastaan koko ajan kaksinkerroin, koska vatsani oli niin kipeä :( pieretti ja röyhytti koko ajan...ei käynyt kyll mielessäkään mennä lääkäriin, vaan tiesin sen johtuvan koepaloista ja...
  11. N

    Asumistuen kanssa probleemaa...

    En osaa vastata sun kysymykseen, mutta itsellä oli viime kesänä se tilanne että olin opiskelija ja kesän töitä niin että sain kolme kuukausipalkkaa..ei vaikuttanut ollenkaan asumistukeen, koska kesän palkat jaettiin koko vuoden kuukausimäärään ja koska luku jäi alle 300 euroon/kk niin sain...
  12. N

    kauanko yleensä kestää lapsella oksennustauti?

    Ei voi mennä huomenna eskariin vaikka olisi jo oireeton! Yksi oireeton päivä vatsataudin jälkeen on paikallaan sekä lapselle, että muulle päivähoitoryhmälle! Ja taudin kestosta....meillä kesto vaihdellut yhdestä oksennuskerrasta kuuden päivän oksenteluun, et ei voi tietää...
  13. N

    Ylipainoisten laihdutusryhmä 1.4.2014 ->

    Joo,kyllä tää mennyt nyt niin hiljaiseksi ettei tätä oo mieltä jatkaa...kävin aamulla vaa`alla ja paino nyt 98,1 kg :) mä jatkan tätä omaa projektiani hyvällä fiiliksellä ja toivottavasti tämän vuoden aikana saavutan normaalipainon :) Onnittelut plussanneille ja tsemppiä kaikille tähän...
  14. N

    Hyvinvointilomat, onko jo päätöksiä tullut? Mille ajankohdalle?

    kesäkuun lopussa lomalle ja päätös tuli eilen :)
  15. N

    Lastenohjaaja pääsykoe?

    Ryhmätilanteessa meillä oli paikalla 4 opettajaa ja 8 hakijaa. Aihetta en sanasta sanaan muista, mutta ideana oli eri luovan ilmaisun keinoin pohtia uskontokasvatusta/kristillistä kasvatusta ja siis toteuttaa se siinä opettajille. Aikaa oli varmaan vartin verran :) Me siten laulettiin Jumalan...
  16. N

    Ylipainoisten laihdutusryhmä 1.4.2014 ->

    Jaahas, se on maanantai :) Kävin vaa´alla ja lukema sama kuin viikko sitten...ihan ok, ettei ainakaan plussaa...pääsiäinen ollaan rentouduttu ja samalla myös ruokarytmistä joustettu...ja joo,oon mä syönyt myös popcorneja :O näillä mennään ja toivotaan ensi viikolle isoa pudotusta :) Pääsiäisen...
  17. N

    Ylipainoisten laihdutusryhmä 1.4.2014 ->

    No niin...mielenkiintoinen päivä takana :) Uskaltauduin salille...ensin 20 min soutulaitteessa lämmittelyä ja sitten tein jalka-, selkä-, käsi- ja vatsalihasliikkeitä aina 3X20 ( tauoille ja aikaa meni noin 45 min yht. ) ...ja sitten suihkuun :) Sali jossa käyn on uimahallin yhetydessä, joten...
  18. N

    Ylipainoisten laihdutusryhmä 1.4.2014 ->

    Huomenta! Tulos tälle aamulle 99,2kg :) :D :) hieno lukema aloittaa uusi viikko. Tänään aion myös uskaltautua ensimmäistä kertaa kuntosalille...vaikkei mulla olekaan mitään valmista ohjelmaa, uskoisin että pärjään :) Onko kokemuksia tai vinkkejä aloittelijalle?
  19. N

    Ylipainoisten laihdutusryhmä 1.4.2014 ->

    Kiitos JellyJolly :) Muokkasin vähän tota listaa ja laitoin listan loppuun kohdan "ketjussa onnistuneet" ja sun nimi löytyy sieltä :)
  20. N

    Ylipainoisten laihdutusryhmä 1.4.2014 ->

    En tiiä mistä johtuu, mutta mulla on niin hyvä fiilis :p jotenkin nyt niinku ekaa kertaa tän projektin aikana näen itekin pienen muutoksen kropassa ja varsinkin vaatteissa...ja toki tää siirtyminen kaksinumeroiseen lukuun tuntuu kans aika hyvältä, vaikkakin sen sai aikaan vatsatauti...mutta ne...

Yhteistyössä