Ylipainoisten laihdutusryhmä 1.4.2014 ->

nuppu78 sinne vaan salille muiden sekaan! mun omaan ohjelmaan kuuluu,alkulämmittelyä 8min juoksumatolla,siis kävelen siinä kyl,sit teen jalkaprässillä siinä mul on 60kg painoo,ja sit teen käsiliikkeitä painoilla ja käsilaitteella.

mut mä suosittelen eka lämmittelyä jollain juoksumatolla ja sit jalkoja ja käsiä

ite tein tnä salitreenin + sen lisäx olin jumpas...kauhulla odotan pääsiäistä!!!!

koska tulee maisteltua herkkujakin
 
No niin...mielenkiintoinen päivä takana :) Uskaltauduin salille...ensin 20 min soutulaitteessa lämmittelyä ja sitten tein jalka-, selkä-, käsi- ja vatsalihasliikkeitä aina 3X20 ( tauoille ja aikaa meni noin 45 min yht. ) ...ja sitten suihkuun :) Sali jossa käyn on uimahallin yhetydessä, joten innostuin vielä salireissun jälkeen osallistumaan reippaaseen vesijumppaan...mahtaa huomenna olla paikat kipeenä, kun nyt jo tuntuu jaloissa :O
Daria Natalia, laitan sulle vasta sitten tuloksia, kun aloitat urakan vai haluutko ton + 400 g kirjattavan listaan?
 
Taas huutelen sivusta... Ihania kuulumisia miltsulla:heart:
Valtavan isot onnittelut plussasta! Pitkään ootte tätä odottaneet (jos oikein muistan). Onnellista odotusta! Vaikea sanoa, onko painonpudotuksella vaikutusta, mutta jos oon oikein ymmärtänyt, niin laihduttamista tarjotaan ylipainoiselle yrittäjälle ensimmäisenä hoitokeinona, jos ei raskautuminen onnistu. Oli vaikutusta tai ei, niin hyvinhän tässä kuitenkin kävi.

Ja tsemppiä (tai siis meille) muillekin keventäjille! Teillekin, jotka ootte löytäneet ketjun vasta nyt, mun jo vetäydyttyä taustailemaan. Vaikka mitäs taustailua tää on, vissiin kolmas viesti jo parin päivän sisään, eli varsin aktiivinenhan mä olen :D

Kesä tulee ja kilot karisee! Ja se on hyvä se.
 
juu se vaaka näytti sit pe aamuna sen 77,6kg,enkä salille tnä päässyt mut tein sentään vaunulenkin!

ja tuli syötyä 2 palaa kääretorttua(olisi voinut jättää yhteenkin palaan) sekä mämmiä kermalla:ashamed:

sallittakoon ei sitä nyt pysty koko elämäänsä oleen herkuitta...
 
Mä oon pitänyt ihan rehellisesti sanottuna taukoa ja taustaillut nyt:wave: On ollut ihan valtavasti kaikkea mikä on vienyt aikaa ja energiaa, sairastuin viikon pahaan flunssaankin. Työkuviot muuttumassa yms. Täytyy palata projektiin sitten kun on taas aikaa ja energiaa, nyt yritän keskittyä lähinnä siihen ettei paino pääse kovasti nousemaan...
 
Jaahas, se on maanantai :) Kävin vaa´alla ja lukema sama kuin viikko sitten...ihan ok, ettei ainakaan plussaa...pääsiäinen ollaan rentouduttu ja samalla myös ruokarytmistä joustettu...ja joo,oon mä syönyt myös popcorneja :O näillä mennään ja toivotaan ensi viikolle isoa pudotusta :) Pääsiäisen jatkoa kaikille ja tsemppiä tulevaan viikkoon :)
 
"Sadie"
Hiljasta, hiljasta.. Eipä tuu itekkää juurikaa kirjoteltua, kun ei pahemmin vastakaikua saa. Useesti tsekkaan kyllä että mikä meno, mutta viime aikoina ei oo paljo menoa eikä meininkiä ollu.
 
Heissan! Mä jätän nyt tämän projektin, sillä plussasin tänä aamuna:heart: Aikamoinen yllätys, mutta positiivinen sellainen :D Ilmeisesti painon pudotus ja terveellinen ruokavalio kuitenkin vauhditti hormoonitoimintaa. Hyviä jatkoja kaikille!:wave:
 
Joo,kyllä tää mennyt nyt niin hiljaiseksi ettei tätä oo mieltä jatkaa...kävin aamulla vaa`alla ja paino nyt 98,1 kg :) mä jatkan tätä omaa projektiani hyvällä fiiliksellä ja toivottavasti tämän vuoden aikana saavutan normaalipainon :)
Onnittelut plussanneille ja tsemppiä kaikille tähän osallistuneille <3 koittakaa jaksaa ja pitäkää lippu korkeella!
Saatan joskus tätä ketjua vielä nostella, mutta en missään nimessä viikottain...
 
"Daria Natalia"
Mulla on nyt ihan jäänyt painonpudotus kun en saa itseäni niskasta kiinni ja sen takia mua ei ole tässä ketjussa näkynyt. Hävettää. :ashamed: Pitäisi vain saada tsempattua itsensä ja aloittaa terveellisemmät elämäntavat. Tällä tyylillä rantakuntoon kesäksi 2030...
 

Yhteistyössä