Hakutulokset

  1. Effect

    G: miten asut?

    a) minkäkokoisessa pitäjässä asut? Sano lähin kaupunki. Lähin kaupunki Helsinki. b) oma/vuokralla? Vuokralla. c) milloin olet muuttanut? Kuukausi sitten. :heart: d) kuvaile asuntoasi Korkea huonekorkeus, upouusi, kerrostalon yläkerros, iso ja valoisa. e) paljonko on asuntosi myyntiarvo...
  2. Effect

    Viikon ruoat 50 eurolla? Tehkää mulle listaa?

    Tehkää aina isot satsit lämmintä ruokaa ja purkittakaa useammalle päivälle annoksia valmiiksi. Täyttäviä ja edullisia ison satsin ruokia on esim: -laatikot (makaroonilaatikko, perunajauhelihalaatikko, broileririisivuoka, lasagne, kinkkuperunalaatikko...) -keitot (jauheliha-...
  3. Effect

    Minkälainen mies on sinulle totaalinen TURN-OFF?

    Minulle turn offin aiheuttaa miehellä: -Pitkät hiukset -Lyhyempi kuin minä (165cm) -Alipainoinen ruumiinrakenne, jos luut oikein törröttävät ja massaa ei ole yhtään ylimääräistä -Erittäin huonokuntoinen iho (ympäri kroppaa tulehtuneita näppyjä ja/tai hilseileviä karstaisia ihoalueita)...
  4. Effect

    Ei ole kivaa, kun en saa yöllä unta. Miten nukkua paremmin?

    Mulla itselläni on aina epäsäännöllisen vaihtelevasti vaikeita nukahtamisjaksoja, jolloin en saa nukutuksi enkä unen päästä kiinni millään, vaikka silmät kirvelisi väsymyksestä. Mua on näissä tilanteissa helpottanut esim. seuraavat asiat edes hiukan: 1. Sänkyyn ja nukkumaan vasta kun on...
  5. Effect

    Mitä teillä ollaan syöty/syödään tänään?

    Aamulla: natural jugurttia + banaani Päivällä: kana-tomaatti-pinaatti-pastaa Illalla: 2 leipää (ruisleipä, juustoa, kalkkunaleike, kurkku, salaatinlehti) Olen huono syömään yksin. :ashamed:
  6. Effect

    Ruokahaaste vko 10 ÄÄNESTYS

    BootyPeppi! :flower:
  7. Effect

    Onko normaalia käytöstä parisuhteessa?

    Mun mielestä kuulostaa järkyttävältä tilanteelta, siis miten törkeästi nainen laiminlyö suhdettanne. Jos mietin itseni samaan tilanteeseen kanssasi, niin antaisin kumppanillesi enää yhden ainoan mahdollisuuden: istua kanssasi alas ja jutella kaikki suhteenne eri näkökulmat, epäkohdat, arvot...
  8. Effect

    Mihin kaupunkiin matkustaisit mieluiten?

    Venetsia
  9. Effect

    perheenne koko ja paljonko menee rahaa ruokakauppaan kuukaudessa?

    1 henkilö, 50-100€/kk
  10. Effect

    Jos palkkasi olisi 10-kertainen...

    En todellakaan.
  11. Effect

    Kehtaisitko antaa halvan lahjan?

    Ovatko tyttöjä vai poikia? Minkä ikäisiä lapsia? Tytöille noin 10€ kivoja lahjoja voisi olla vähän iästä riippuen esim. hopeakorvakorunapit (jos löytyy jo korvareiät), uusi nätti koulupenaali/tuoksukumeja/hauskoja kyniä, pieni muistikirja/päiväkirja koristelluin kansin, tussipaketti...
  12. Effect

    Mies eka kertaa yökylään - mitä tarjoaisit aamupalaksi?

    Älä ainakaan osta kotiin mitään sellaista, mitä et itsekin söisi, se on minun neuvoni. :) Jos mies ei tykkää/ei syö kaikkea ostamaasi, niin sulle jää turhan panttina lojumaan pilalle meneviä raaka-aineita. Minä tekisin jotain seuraavista, en tosin tiedä mikä vastaa kyseisen miehen...
  13. Effect

    HELP! Ruokaa kymmenellä eurolla, mitä ostan??

    Minä ostaisin lihatarvikkeiksi jotain näistä, ja ruokalajeiksi tekisin esim: -nakkipaketti (nakkimakaronivuoka, ruskeanakkikastike + makaroni/spagetti, nakkikeitto...) -makkara (samat kuin yllä) -jauheliha (makaroonilaatikko, jauhelihakastike + spagetti/makaroni, tai yksinkertaisimmillaan...
  14. Effect

    Ei kahvia/teetä juovat aikuiset kylässä.

    Tottakai vierailta kysytään, mikä vaihtoehto on eniten omaan makuun, en nää järkeä tuputtaa oman makuni mukaisia juttuja väkisin. Tuo mun ensimmäinen viesti oli lähinnä ideaehdotus ap:lle, jos ei halua pelkkää kraanavettä tarjota. Vesi yksinkertaisimmassa muodossaan on mustakin paras vaihtoehto! :)
  15. Effect

    Ei kahvia/teetä juovat aikuiset kylässä.

    Mä tarjoan kahvia/teetä juomattomille vieraille vissyvettä tai laitan vesikannuun jääpaloja sitruunalohkojen kera. :) Voisin hyvin tarjota mehua/limuakin, mutta niitä ei ikinä tule ostettua niin ei ole sellaisia kaapissakaan odottamassa.
  16. Effect

    Tammikuun budjettihaaste

    Mulla edelleen budjetista 60e käyttämättä (100€ budjetti), ensi viikon alussa ajattelin käydä kaupasta hakemassa maitoa, hedelmiä ja salaattiaineksia, muuta en tarviikaan! Talouspaperi alkaa olla loppumaisillaan, mutta ajattelin sinnitellä ilman sitä vielä nämä 2 viikkoa. Muutan siis kuun...
  17. Effect

    Vuokrakämppään laminaatit? keittiön kaapit uusiksi?

    Mun edelliseen vuokra-asuntoon pyysin lupaa asentaa laminaattilattiat. Sopimus saatiin aikaiseksi niin, että vuokranantaja maksoi kaikki tarvikkeet (laminaatit, listat), ja minä hoidin asentajan maksut. Tuttuni tekee työkseen tälläisiä remontteja, niin sain laminaattien asennuksen häneltä...
  18. Effect

    Riittäisikö sinulle 4 tuntia unta yössä

    Ei missään nimessä.
  19. Effect

    Mielipiteenne ihmisestä, joka ei osaa kunnolla esimerkiksi ruotsin tai englannin kieltä?

    Jokaisella on omat vahvuudet, joku on hyvä kielissä ja oppii useamman kielen helposti, toiselle on vaikea oppia edes yhtä vierasta kieltä äidinkielen lisäksi. Mielipiteeni on siis että antaa kaikkien kukkien kukkia, ei kaikkien tarvitse osata täydellisesti ruotsia/englantiakaan. Monesti...

Yhteistyössä