Hakutulokset

  1. K

    KÄSITYÖHAASTE VOL 5, lapselle tehty lahja

    Luulen, että mulla jää haaste väliin. Olen liian syvällä muissa töissä ja aikakin loppuu kesken. Ensi kerralla sitten taas :)
  2. K

    Käsityöhaaste vol 4, joulu

    Onnea 9MM, pärjäsit kuitenkin, vaikka me muutkin osallistuttiin ;)
  3. K

    Käsityöhaaste vol 4, joulu

    Aattelitko 9MM, että hylkäämällä kaikkien muitten työt, sun olis helpompi voittaa :D
  4. K

    Käsityöhaaste vol 4, joulu

    Ihana huivi Nokkimus! Kurjaa, kun ei saa tunnustella lankaa näin netitse :(
  5. K

    Käsityöhaaste vol 4, joulu

    Mut ei sitä lasketa, kun se oli pyöröpuikko ;)
  6. K

    Käsityöhaaste vol 4, joulu

    Hei muistakaas ystävät hyvät tämä! Aikaa huomisiltaan :)
  7. K

    Käsityöhaaste vol 4, joulu

    Kiitos 9MM :) Kyllä tuota hihatin nimeä ihan yleisesti käyttään, siinä kun ei ole oikein muuta kuin hihat ja selkäkappale. Mutta mukavasti se lämmittää silti. Ja nopeesti syntyi kun 9 mm puikoilla tein - vähän niinkuin sun nimimerkki ;)
  8. K

    Käsityöhaaste vol 4, joulu

    Tässä minun työni haasteeseen: Joulunpunainen hihatin lämmikkeeksi vaikka joulujuhliin. Kuvassa näkyy nuo palmikot hiukan heikosti, mutta siellä ne ovat :) Kuva on siis otettu hihattimen selän puolelta. IMG 5300
  9. K

    Käsityöhaaste vol 4, joulu

    Täällä alkaa olla valmista. Kuvaaminen vain kestää, kun tuntuu, ettei kunnon kuvia saa neuleesta otettua. Mutta yritän saada kuvan tänne lähipäivinä :)
  10. K

    Käsityöhaaste vol 4, joulu

    Mun neulomus on täällä jo hyvässä vauhdissa. Jos hyvin käy, saan sen viikonloppuna jo valmiiksi. Eli aikataulussa ollaan :)
  11. K

    Käsityöhaaste vol 4, joulu

    Kiitos Scarlett uudesta ketjusta. Ja sitten vain ideoimaan :) Mulla onkin ihanaa joulunpunaista lankaa jemmassa :D
  12. K

    Käsityöhaaste vol 3, äänestys

    Onnea Willarose! Oli kyllä ansaittu voitto :) Joulu on hyvä aihe. Täytyykin ryhtyä suunnittelemaan.
  13. K

    Käsityöhaaste vol 3, äänestys

    Ihana peitto! Kyllä siinä on ollut hommaa.
  14. K

    KÄSITYÖHAASTE vol 3, aiheena SYKSY

    Tässä aijaaseen laitettu kuva: WP 20140929 006
  15. K

    KÄSITYÖHAASTE vol 3, aiheena SYKSY

    Tein syksyisen pipon neulomalla. Kyllä vaan on vaikeaa kuvata pipoa fiksusti. http://kuvaton.com/k/yWZW.jpg
  16. K

    KÄSITYÖHAASTE vol 3, aiheena SYKSY

    Hieno aihe! Kiitos Scarlett :)
  17. K

    Käsityöhaaste vol.2, harmaa

    Painin täällä huivin ja sukkien välillä, mutta tällä kertaa huivi voitti :)
  18. K

    KÄSITYÖHAASTE, vol. 2, aiheena "HARMAA"

    Jos viitsit Scarlett, niin se olisi mukavaa. Mä en edes osaisi :ashamed:
  19. K

    KÄSITYÖHAASTE, vol. 2, aiheena "HARMAA"

    Kyllä sukilla ja tumpuillakin voi osallistua. Mun mielestä on hienoa, kun niin moni tekee käsitöitä. Ei se voitto vaan osallistuminen :)
  20. K

    KÄSITYÖHAASTE, vol. 2, aiheena "HARMAA"

    Tässä on mun tekele :cool: Tein Venla virkkuukuteesta nro 8 koukulla isoäidinneliön. Koko on passeli isomman kattilan tai pannun alle pannunaluseksi. Kudetta ostaessani ajattelin tehdä maton, mutta oli liian raskasta virkattavaa mun käsille. http://kuvaton.com/k/yWSs.jpg Tulikin...

Yhteistyössä