KÄSITYÖHAASTE vol 3, aiheena SYKSY

Liekkiö
Aloitin tuubihuivi haasteen, mutta muut harrastukset hidastaa. Saa nähdä saanko valmiiksi ennen haasteen loppumista. Tosin eihän tähän saa osallistua kuin yhdellä, vai saako useammalla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30313420:
Aloitin tuubihuivi haasteen, mutta muut harrastukset hidastaa. Saa nähdä saanko valmiiksi ennen haasteen loppumista. Tosin eihän tähän saa osallistua kuin yhdellä, vai saako useammalla?
Mitenköhän tuo on muuten, mun pipo + kauluri on setti samasta langasta, pitääkö valita jompikumpi?
 
Liekkiö
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;30313424:
Mitenköhän tuo on muuten, mun pipo + kauluri on setti samasta langasta, pitääkö valita jompikumpi?
Ne on setti eli periaatteessa kuuluvat yhteen. Mun mielestä tähän voi osallistua useammalla, jos todella kerkiää annetussa ajassa tehdä useamman työn. Ei ole kuitenkaan niin vakavaa puuhaa vaan harrastelua.
 
Joo mäki alootin tekemään pipoa jonka tiän saavani valmiiksi sunnuntaihin mennes. Mun on pakko saada tilaussukat tehtyä, että en millää ehdi tehdä valmiiksi niitä sukkia jotka mun alunperin piti tähän tehdä.
Joo...kiitos. Näin juuri. Pipo. Mikset sää heti sanonu? Tai...oikeastaan, kyllähän sä sanoit ihan heti :D

Mulla on yksi isompitöinen juttu tekeillä, mutta kun viikonloppuna pitäisi emännöideä juhlat (eli siivota + tehdä tarjottavat) niin aika heikolta näyttää. Mutta pipo. Sen tekee nopeasti. Ja itse asiassa tarvettakin moiselle olisi jopa kahteen eri päähän.

Valitettavasti kumpikaan pää ei suostu laittamaan mitään "syksypipoa" vaan tilattua on ihan vaan yksiväriset. Mutta jos edelleen jatkan sillä ajatuksella, että voitto ei ole tärkein, vaan osallistuminen, niin eiköhän semmoisellakin sitten voi osallistua :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30313435:
Ne on setti eli periaatteessa kuuluvat yhteen. Mun mielestä tähän voi osallistua useammalla, jos todella kerkiää annetussa ajassa tehdä useamman työn. Ei ole kuitenkaan niin vakavaa puuhaa vaan harrastelua.
Mä taas ajattelen, että yhdellä työllä osallistuttaas kuten ruokahaastees osallistutaan yhdellä. Toisaalta taas tuollaanen setti olis kiva tuoda esille kokonaisuutena eikä vain yhtä osaa laittaa haasteeseen mukaan.
 
Mä taas ajattelen, että yhdellä työllä osallistuttaas kuten ruokahaastees osallistutaan yhdellä. Toisaalta taas tuollaanen setti olis kiva tuoda esille kokonaisuutena eikä vain yhtä osaa laittaa haasteeseen mukaan.
Onhan siinä ruokahaasteessakin monasti useampi komponentti mukana :) Jos aiheena on maksa, niin ei niissä kuvissa pelkkiä maksapihvejä ole, vaan myös muusia, puolukkasurvosta jne.

Ja sillä perusteella mä olen siinä aina ääneni antanut, että mikä mulle maistuisi kokonaisuutena. Jos mukana on 2 identtistä annosta muilta osin, mutta toisessa on vaikka sieniä (yök!) ja toisessa ei, annan ääneni sienettömälle annokselle, koska sen haluaisin syödä :D

Tässä haasteessa olen äänestänyt vähän sillä periaatteella, että annan ääneni sille työlle, jonka haluaisin itselleni, omaan käyttööni, koska se on kaikkein kaunein/paras/ihanin tai mikä se kriteeri sitten ikinä sillä kertaa onkin :)

Mä ihan ehdottomasti olen Liekkiön kanssa samoilla linjoilla sen suhteen, että tähän haasteeseen saisi osallistua työllä, joka sisältää useita komponentteja. Mun nähdäkseni pipo & kauluri voi vallan mainiosti olla yksi työ.

Onhan villasukatkin yksi työ, joka sisältää 2 eri komponenttiä...yhdelläkin sukalla kun voi halutessaan osallistua.

Itse olin kunnianhimoisesti (valitettavasti ei taida silti käytäntöön asti nämä suunnitelmat koskaan riittää) ajatellut tekeväni pikkutytöille takit. Ja olisin kyllä ympännyt siihen kuvaan ne molemmat takit, koska ne ovat yhteneväiset (samalla kaavalla, samasta kankaasta)...enkä oikein keksi mitään syytä sille, miksi näin ei voisi tehdä.

Mä kovasti mielelläni laittaisin kaiken sen esille, mitä olen haasteen aikana ehtinyt tekemään ja aivan yhtä mielelläni näkisin, mitä kaikkea te muut olette ehtineet tekemään :) Ja haasteen ideana ja ajatuksena on kannustaa tekemään...ja tottahan toki se kannustaa, kun niillä saa sitten ottaa osaa kisaan. Vaikkakin vain ihan leikkimieliseen, niin silti :)

Pitäisikö koittaa vähän äänestellä tämän asian suhteen? Sunnuntaihin saakka aikaa hihkaista mielipide? Enemmistön äänimäärän mukaan sitten edettäisiin? :)
 
  • Tykkää
Reactions: HippuTAR ja Nadalie
HippuTAR
Mulla oli tähän tekeillä työ mutta sairastelu verotti niin pahasti etten oo päässy alkua pitemmälle.

Mä oon Chefin kannalla tossa että monellako työllä voi osallistua.
 
Nyt tuppaan taas nokkani asiaan vaikken mitään muuta käsityötä tehnyt kun vanhaa työtäni päättelin, joten en kilpaan pääse :) Mutta eikös se scarletti antanut ymmärtää että setillä vois osallistua (?) minusta voisi. Ite tällä viikolla tuunasin ikean vanhasta (noresund) metallipöydästä SYKSYn innoittamana seinäkoristevalaisimen, mutta ainoa "käsityö" siinä oli rautalangan pujottelu ja ledien asennointi sen taakse. Työ seinälle ja vóila! Laitanpa kuvan ja älkää te kinakko vaan näyttäkää kaikki hienot työt mitä tänä SYKSYnä ja näinä kahtena viikkona saitte aikaan :) Eihän oteta tosissaan vaan kannustetaan ;)
[/URL][/IMG]
Ja en tarkoita kuvallani kisaan osallistumista!
 
  • Tykkää
Reactions: Kässäfani

Yhteistyössä