Hakutulokset

  1. S

    Vauvakuume, vaikka edellinenkin on vielä vauva

    Heippa! Mulla on vaivannu lievähkö masukuume jo tovin, esikoinen on vasta himpun vajaa 6kk :D onko täällä muita jo seuraavaa kuumeilevia?
  2. S

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Helmitoivo, khyl vain :)
  3. S

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Heippa kaikki :) täältä pomppais mukaan yks tontun odottaja, LA 1.12. :) en saa punasella koska puhelin. -,- Jaanel, paan sulle yksäriä, sä vissiin hoidat sitä facehommaa? :)
  4. S

    Testejä, plussaa ja miinusta = ??:O

    Valitettavasti kuullostaa kemialliselta tai varhaiselta keskenmenolta :( kemiallisessa raskaudessa munasolu hedelmöittyy ja yrittää kiinnittyä onnistumatta. Tämä nostaa hcg tasoa juuri sen verran, että testi havaitsee sen mutta hcg lähtee lähes samantien laskemaan. Keskenmenossa, myös...
  5. S

    Kuvia plussatesteistä

    20150321 064714~2 Ensimmäinen testi kp 26/29-34 :) pregcheck liuska, 25miu
  6. S

    Kuvia plussatesteistä

    20150322 061503~2 Toinen testi kp 27/29-34 :) testinä pregcheck liuska, 25miu.
  7. S

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Heippa TOOOOOOSI pitkästä aikaa kaikille! Mä oon ollu enemmälti tuolla toisessa ryhmässä porisemassa, anteeksi. Mutta plussa tuli kp 26/29-34 ja clearblue antoi kp 28/29-34 tuloksen raskaana 2-3 :heart: Plussatuulia kaikille <3
  8. S

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Heippa pitkästä aikaa! :) Onnea plussanneille! :heart: :) Mä oon tuolla facen puolella häiriköiny enemmälti :D tosi kiva ja toimiva ryhmä, helpompiki tämmöselle puhelin sählääjälle :) Kp 1/28-34, yk 3 :(
  9. S

    Heips :) olitko se sinä joka lisää sinne faceryhmään? :) mut vois lisätä ku nopeampaa käyttää...

    Heips :) olitko se sinä joka lisää sinne faceryhmään? :) mut vois lisätä ku nopeampaa käyttää facea ku kaksplussaa? :) https://m.facebook.com/suvi.ahonen.121?ref=bookmark
  10. S

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Valtavasti onnea plussanneille!!!!! :) :) :) <3 Mulla tuli ihan k-plussa mainos mieleen *plop plop plop* ja plussaa tulee :laugh: anteeksi! :D
  11. S

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Eläinystävä, varmasti tilanne ahistaa :( koitahan jaksaa <3 Mä pidän täällä peukut ja varpaat pystössä että plussia alkais tohinalla tulla <3 eli tsemppiä kaikille :) ON: tää alkukierto on ihan syvältä.. alotin tosiaan pillerit 14v järkyttäviin menkkakipuihin, koko vuodon ajan olin niin...
  12. S

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Onnea plussanneille!! :) <3 Sylikinkku..26.... kp1/29....yk2..1.lapsi
  13. S

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Sylikinkku kp1/29, yk2.
  14. S

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Eläinystävä, mä kans katoin että tuo kp5 oli näppäilyvirhe :) tuo säännöllisyys saattais auttaa enemmän kuin tietyille päiville ajoittaminen. Kai. Minä oon huono neuvonantaja kylläkin :D mutta suuri halaus jaksamista tuomaan <3 Päärynärouva, kiva kuulla että mieliala on ok uuteen kiertoon...
  15. S

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Tyylipuhdas nega ja mahassa tuntuu samalta ku yleensäkkin päivää ennen menkkoja. Huomenna pitäs vaihtua kp 1 ja yk 2. :)
  16. S

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Anteeksi hiljaiselo, työ vieny mennessään. Huomenna lueskelen tarkemmin kuulumiset ja menot <3 täällä menossa kp27, olo on ei-raskaana, mut aamulla aattelin testin tehä mielenkiinnosta. Katotaan. Tuun sitte huuteleen mitä testi näyttää :) haleja kaikille! <3
  17. S

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Uusille tervetuloa :) Päivitystä... sylikinkku...26...kp20/??...ya 10/2014..yk1 mää jotenni oon ihan pudonnu kärryiltä ko niin harvakseltaan pääsen koneelle :laugh: mutta pittää nyt vkl aikana koittaa lueskella teijän juttuja enemmän :) ON: mutta joo. Hassua, halut katosi jonnekki...
  18. S

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Täällä kans tupakoija. Kovasti oon yrittäny vähentää tässä hissukseen kun ehkäsy jätettiin pois, mutta se kerpeleen aamukessu on saatava. Työpäivä menee ilman (savuton työpaikka) mut sit heti ku pääsee autoon ni iskee nikkikset. Ja siitä se päivän sauhuttelu jatkuu.. jotenki toivon, että...
  19. S

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Pajunkissa-85; vähä vissiin villiinnyin verkkokaupassa :D ON; Täällä mennään mielenkiintosissa fiiliksissä, eilen menkkajuilinnat, mut ei tippaakaan vuotoa, nännit kipiänä niin ettei voi liivejä pittää eikä ilmankaan olla. Ja tänään alko närästään niin maan kerpeleesti ja jatkunu koko päivän...
  20. S

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    ON: täällä mielenkiintoset fiilikset. Eilen juili alamahaa niin kovasti, että olin satavarma menkkojen alkavan. Eilen kipeyty myös nännit :D ittekseni vaan mietin että DAFUK?? Mukava närästys vaivannu koko päivän. Ite ku ei tiiä yhtää, että millon ovis, koska olin niin nuori ku pillerit aloitin...

Yhteistyössä