Hakutulokset

  1. V

    varmaan jo kulunut aihe mutta...

    .. laitan silti linkkiä http://www.adressit.com/nollamaksu HUOMENNA (TO) MIELENOSOITUS EDUSKUNTATALOLLA KLO. 16.05!!
  2. V

    RAUTASORMUS.FI

    Onko joku jo tilannut itselleen ? Mä laitoin just tilauksen menemään ja ajattelin siten olla tukemassa Sotaveteraaneja. =)
  3. V

    Mua todella hämää kun tässä 5 pv aikana joka

    aamu kun vetäsin aamu tupakin, purkan suuhun, niin tulee pahoinvointia, ihan kun ois raskaana että aamu pahoinvointia. Mitä niitä oireita oli että vois olla raskaana? :whistle:
  4. V

    aloe

    Tietääkö joku saako imettävä äiti käyttää aloe veera tuotteita?
  5. V

    Mikä täällä lahdessa paukkuu?

    :whistle:
  6. V

    ALOE VERA GEL (nectar)

    On sellanen Forever Living products'n tuote jota juodaan nin rukalausikallinen päivässä, aamulla tyhjään mahaan...Onko kukaan käyttänyt ja oletko todennut mitään vaikuttavaa tästä aineesta?
  7. V

    Mitä sanotte vauvani mitoista..

    tyttö on viikon päästä 9kk ja paino on nyt 8500 g ja pituus 71.5 cm. Näyttää jotenkin aika hoikkaselta. Ei syö välttämättä aina kauheen hyvin ja se huolettaa..
  8. V

    Muita, joilla nousi kuume synnytyksen aikana...

    ja mitä siitä seurasi?
  9. V

    Muita, joilla nousi kuume synnytyksen aikana...

    ja mitä siitä seurasi?
  10. V

    Piikitysaika

    Hei! Minua alkoi kiinnostamaan kuinka kauan olette voineet joutua piikitteleen esim. menopuria, että olis saatu edes jonkinlaisia folikkeleita? Minä olet piikitellyt nyt 11päivää ja jatkuu viellä 3päivää, sillä folikkeleita ei ollut kuin yhdet molemmilla puolilla n. 16-88mm ja muutama pieni...
  11. V

    Teille, jotka olette vieneet lapsenne 1-vuotiaana perhepäivä

    Miten on mennyt? Mulla saattaa olla tuollainen tilanne ensi syksynä. Mua huolettaa ihan kamalasti. Miten hoitaja pystyy esimerkiksi valvomaan, että lapsi ei laita mitään sopimatonta suuhunsa? Onhan siellä isompiakin lapsia, jotka saattavat leikkiä esim. legoilla. Auttakaa!
  12. V

    Sijaissynnytyksestä, voisitko auttaa lapsetonta?

    Hei! Olemme yli 30-vuotias avopari ja haluaisimme lapsen, mutta en voi synnyttää puuttuvan kohdun vuoksi . Sinä, lapsesi synnyttänyt ja halukas auttamaan, voisitko synnyttää lapsemme meille? Käytännössä tämä tapahtuu niin, että minulta mieheltäni tulee solut ja ne siirretään sinuun ja me...
  13. V

    Sijaissynnytyksestä, voisitko auttaa lapsetonta?

    Hei! Olemme yli 30-vuotias avopari ja haluaisimme lapsen, mutta en voi synnyttää puuttuvan kohdun vuoksi . Sinä, lapsesi synnyttänyt ja halukas auttamaan, voisitko synnyttää lapsemme meille? Käytännössä tämä tapahtuu niin, että minulta mieheltäni tulee solut ja ne siirretään sinuun ja me...
  14. V

    Juoksu synnytyksen jälkeen?

    Miten pian voi juosta synnytyksen jälkeen? Mä olen kuullut, että 6kk.
  15. V

    3 kiloa

    Kertokaahan ovatko kolme viimeistä kiloa tulleet jäädäkseen. Vauvani on 4kk ja täysimetyksellä. Olisikohan mahdollista, että joskus,kun imetys loppuu kilot lähtisivät helpommin? Kokemuksia?
  16. V

    2,5 vuotias ja pottailu

    Miten saisin 2 ½ vuotiaan oppimaan potalle? Poika on tutustunut pottaan jo alle 1 vuoden ikäisenä, mutta edelleen kaikki tulee vaippaan. Jos pojan vie potalle, sinne saattaa tulla pissa ja joskus myös kakka. Saattaa joskus sanoa, että kakka, mutta on kuitenkin usein jo kakannut vaippaan. Haluaa...
  17. V

    2-vuotias läpsii ja tönii - kaivataan neuvoja

    Mitä pitäisi tehdä vähän yli 2-vuotiaan kanssa, joka toistuvasti läpsii ja tönii toisia lapsia? Tätä tapahtuu sekä kotona että päiväkodissa. Kummassakin paikassa on lapsen kanssa puhuttu tilanteesta (lapsi siis osaa itsekin puhua tosi hyvin eli osaisi myös vähän kertoa, mikä on). Ollaan myös...
  18. V

    Nimi pojalle

    Kyselen minäkin nimistä.... =) Meillä on pikkuinen pojan- köllikkä (29.6.2006) Etunimeksi tulee Ilmari, mutta jälkimmäiset nimet hukassa eikä kummallakaan, minulla tai miehellä, ole erityisiä vaatimuksia... eli suvusta emme halua ottaa, kun Ilmari- nimi on miehen suvussa esiintyvä nimi. Minun...
  19. V

    Teutonia Y2K/2 ja SPIRIT X3

    Onko kokemusta näistä rattaista? Soveltuuko ihan pienelle? Voiko niihin laittaa kantokopan? Viekö etupyörä paljon tilaa esim autoon pakatessa? Kuuluuko jalkapussi rattaiden mukaan? Millaisia väri vaihtoehtoja tuossa Y2K/2 on? Avustanne kiitollisena Veera ja masuvauva Leevi
  20. V

    Jos sektiosynnytyshalua OIKEESTI pidettäisiin normaalin vast

    aisena niin kyllä synnytyssairaaloissa olisi psykologit joiden kanssa ne keskustelut käytäsiin EIKÄ niin kun nyt on että mieslääkärit virnuilee tyyliin "yritäkö päästä helpolla" ja naislääkärit kurttuilee että "tuskalla se minäkin". Britney Spearsin lapsi syntyi sektiolla ja Victoria Bechmannin...

Yhteistyössä